MB-ALL
Review over MB-ALL van een medewerker

Goede werkgever

2 april 2021
Goede werkgever, onwijs leuke collega's en een fijne werk-privé balans. Het is een bedrijf dat groeit en waar je zelf ook de kans krijgt om te groeien. Ik heb hier met veel plezier gewerkt.
Pluspunten
heerlijke lunch dagelijks klaargezet (opties voor vega en halal), fijn kantoor, goede voorzieningen, sportgelegenheid, dicht bij bushalte, gratis parkeergelegenheid
15 maart 2021
BOA (huidige medewerker) - Utrecht
Ben erg fijn en vriendelijk ontvangen binnen MBALL. Als beginnende BOA heb ik er erg veel geleerd. Er zijn ruime mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen. Daarnaast zijn de medewerkers zijn erg behulpzaam om je aan een leuke opdracht te helpen. Ik zou de cultuur omschrijven als familiair.
10 januari 2021
Zeg ik liever niet (voormalige medewerker) - Utrecht
Onveilige werksfeer op het kantoor van dit bedrijf. Medewerkers op kantoor zijn erg zichzelf bezig. Afspraken worden niet nagekomen en de zaken zijn niet op orde.Dit bedrijf was tevreden over mij, maar ik zeker niet over hun.
Minpunten
Officiële reactie van MB-ALL
15 maart 2021
Hallo! Vervelend om te lezen dat je het zo hebt ervaren! Dit is zeker niet zoals wij over willen komen. Is er een mogelijkheid dat we hier nog eens over door praten? Groeten Erwin
9 oktober 2020
Buitengewoon opsporingsambtenaar (voormalige medewerker) - Oostzaan
Zodra je je werk serieus wilt uitvoeren wordt je beperkt in de support vanuit de werkgever.