MB-ALL
Review over MB-ALL van een medewerker

Goede werkgever die kansen bied

25 april 2019
MB-ALL is een goed bedrijf die je kansen bied. Zowel voor opleidingen als voor werk in gemeentes, mball kan je goed op weg helpen. Ook ik als BOA via MBALL heb een top werkgever aan hun. Goede salaris, duidelijke instructies, en veel opties qua gemeentes. Ze denken goed met je mee en kijken altijd voor een passende gemeente danwel een passend alternatief. Ook bij problemen staat MBALL klaar om te helpen, en denken graag met je mee. Verder kennen veel mensen elkaar, dat maakt het ondanks een groot bedrijf toch een klein bedrijf. Deze werkgever beveel ik zeker aan.
Pluspunten
Goede communicatie, Goede Teamverband
Minpunten
9 oktober 2020
Buitengewoon opsporingsambtenaar (voormalige medewerker) - Oostzaan
Zodra je je werk serieus wilt uitvoeren wordt je beperkt in de support vanuit de werkgever.
10 januari 2021
Zeg ik liever niet (voormalige medewerker) - Utrecht
Onveilige werksfeer op het kantoor van dit bedrijf. Medewerkers op kantoor zijn erg zichzelf bezig. Afspraken worden niet nagekomen en de zaken zijn niet op orde.Dit bedrijf was tevreden over mij, maar ik zeker niet over hun.
Minpunten
19 januari 2020
BOA (voormalige medewerker) - Utrecht
Als je wilt werken als Handhaver en je heb je BOA en RTGT maar géén ervaring... terwijl je zou denken dat dat genoeg is... dan kun je beter niet hier gaan werken, want je krijgt nergens een kans. en krijg ook geen gevoel dat ze dat melden bij de opdrachtgever... dus echte hulp heb ik niet ervaren.
  1. Goede werkgever die kansen bied