MB-ALL
Review over MB-ALL van een medewerker

Fijne collega's, leuk werk

9 december 2017
Ik heb bijna 2 jaar voor MB-ALL mogen werken. Ik ben jong binnen gestroomd met weinig ervaring. In de tijd dat ik er heb gewerkt heb ik veel werkervaring/levenservaring op gedaan en daardoor heb ik door kunnen groeien binnen het bedrijf. In deze werkperiode heb ik weinig conflicten met collega's gehad en op kantoor hangt een ontspannen en relaxte sfeer. Doordat ik door heel Nederland heb mogen werken heeft mijn auto veel kilometers gemaakt. Achteraf heeft zich dit geloond. Ik heb een doorgroei naar de politie gemaakt en dit is de reden geweest dat ik MB-ALL heb verlaten. Iedereen bedankt voor de fijne samenwerking
Pluspunten
fijne collega's, leuk werk, werkervaring op doen
Minpunten
woon-werk vergoeding, veel km's met eigen auto.
10 januari 2021
Zeg ik liever niet (voormalige medewerker) - Utrecht
Onveilige werksfeer op het kantoor van dit bedrijf. Medewerkers op kantoor zijn erg zichzelf bezig. Afspraken worden niet nagekomen en de zaken zijn niet op orde.Dit bedrijf was tevreden over mij, maar ik zeker niet over hun.
Minpunten
9 oktober 2020
Buitengewoon opsporingsambtenaar (voormalige medewerker) - Oostzaan
Zodra je je werk serieus wilt uitvoeren wordt je beperkt in de support vanuit de werkgever.
19 januari 2020
BOA (voormalige medewerker) - Utrecht
Als je wilt werken als Handhaver en je heb je BOA en RTGT maar géén ervaring... terwijl je zou denken dat dat genoeg is... dan kun je beter niet hier gaan werken, want je krijgt nergens een kans. en krijg ook geen gevoel dat ze dat melden bij de opdrachtgever... dus echte hulp heb ik niet ervaren.
  1. Fijne collega's, leuk werk