MB-ALL
Review over MB-ALL van een medewerker

8 november 2017
Gezellige collega’s en een directeur die je naam kent. Dit zelfs naar een explosieve groei in de afgelopen jaren. Wie goed werk leverd wordt hier voor beloond. Bij.v : auto van de zaak of vast dienst verband.
Pluspunten
Afwisselend werk
Minpunten
Afscheid nemen van collega’s die overgenomen worden in gemeente dienst.
10 januari 2021
Zeg ik liever niet (voormalige medewerker) - Utrecht
Onveilige werksfeer op het kantoor van dit bedrijf. Medewerkers op kantoor zijn erg zichzelf bezig. Afspraken worden niet nagekomen en de zaken zijn niet op orde.Dit bedrijf was tevreden over mij, maar ik zeker niet over hun.
Minpunten
9 oktober 2020
Buitengewoon opsporingsambtenaar (voormalige medewerker) - Oostzaan
Zodra je je werk serieus wilt uitvoeren wordt je beperkt in de support vanuit de werkgever.
19 januari 2020
BOA (voormalige medewerker) - Utrecht
Als je wilt werken als Handhaver en je heb je BOA en RTGT maar géén ervaring... terwijl je zou denken dat dat genoeg is... dan kun je beter niet hier gaan werken, want je krijgt nergens een kans. en krijg ook geen gevoel dat ze dat melden bij de opdrachtgever... dus echte hulp heb ik niet ervaren.
  1. Bijna 4 jaar in dienst. MB-ALL is een bedrijf van en voor vak idioten. Die iedere dag met passie en gedrevenheid hun vak uitoefenen.