MB-ALL
Review over MB-ALL van een medewerker

afwisselende werkomgeving

23 september 2014
Verschillende collega's werken in verschillende gemeentes goed om ervaring mee op te doen.
Minpunten
Verre locaties en late tijden
24 november 2017
Recruiter Juridische handhaving en Beleid (huidige medewerker) - Maarssen
MB-ALL is een echt familiebedrijf, geen corporate omgeving. Dus met goede communicatie en veel inzet krijg je dat ook terug in alle vormen van waardering. MB-ALL besteedt veel tijd aan haar medewerkers en opdrachtgevers en zorgt voor leuke diverse opdrachten. Voor mijn eigen functie als recruiter betekent dit dat ik de kans en vrijheid krijg om onze werkwijze te optimaliseren en creatief mee te denken aan groei. Ook de verhuizing naar het nieuwe pand zorgt voor een energie-boost voor iedereen!
Pluspunten
gezelligheid, locatie, collega's, familiebedrijf
17 november 2017
Drank- en Horeca controleur (huidige medewerker) - Maarssen
Ik werk nu 4 jaar voor mball, ik ben laag binnengestroomt, weinig ervaring en nog erg jong. Bij mball heb ik altijd de mogelijkheid gekregen om te kunnen werken aan mijn proffesionaliteit, dit mede omdat ik hier ook naar streefde. Momenteel werk ik voor meerdere gemeentes en krijg vanuit mball dan ook de vrijheid om mijn werk breed op te pakken. Het leuke aan mball is, is dat het naast juridische dienstverlening ook een commercieel bedrijf is, je houd dus met meerdere dingen rekening. Ook in de toekomst zie ik mij onder de juiste omstandigheden nog werken bij mball. Wat mij is opgemerkt aan mball, is dat als jij je 100% inzet voor het bedrijf je dat ook terug krijgt.
Pluspunten
Zelfontwikkeling, divers, persoonlijk contact.
Minpunten
Grote afstanden naar werkgebied, geen marktconform salaris.
4 september 2017
recruiter (huidige medewerker) - Maarssen
Het gehele proces van kennismaking tot indiensttreding liep fijn en vlekkeloos. Er wordt geluisterd naar je wensen en met feedback wordt ook direct wat gedaan. Dankzij het personeel voel ik mij zeker thuis binnen het bedrijf. Binnen MB-ALL krijg ik alle ruimte om te leren, fouten te maken en om te groeien. Het fijne binnen deze organisatie is dat je niet wordt gezien als een nummertje, maar als een volwaardig lid binnen een volwassen familie. Het werken binnen MB-ALL is erg fijn, omdat er hulp wordt aangeboden en je zonder stress naar huis gaat.
Pluspunten
Ruimte om te groeien en een thuisgevoel
  1. afwisselende werkomgeving