Max ICT B.V.

5: Max ICT B.V. reviews van werknemers

Fijne werkgever

Ik heb kort bij MaxICT gewerkt maar zeker met plezier. Het bedrijf heeft een open en fijne structuur, het is niet corporate maar juist een team en daar is iedereen zich van bewust.De directie staat niet ver van het personeel en maakt met iedereen een praatje. Ik begon de dag met een kop warme chocolademelk, want die hadden ze ook en ik lus geen koffie. Daarna ging ik de binnengekomen RMA aanvragen behandelen. Ondertussen kwam de vervoerder langs en konden we de retouren controleren en verder in behandeling nemen. Het leukste is de omgang met collega's,het moeilijkste voor mij was de Engelse taal omdat je veel contact hebt met buitenlandse leveranciers.

Pluspunten

Gratis fruit, gekoeld kantoor.fijne omgang met collega's

Minpunten

Niets algemeens

Onbereikbaar, afspraken worden niet nagekomen.

Gemaakte afspraken worden niet nagekomen en vervolgens is er niemand bereikbaar. Wees gewaarschuwd wanneer je denkt hier te solliciteren, respect ontbreekt.

Horizontale structuur, veel ruimte voor groei, fijn bedrijf

Max ICT is een fijn, open en welkom bedrijf, waarin veel wordt gedaan voor medewerkers. Wanneer je initiatief, verantwoordelijkheid en betrokkenheid toont, wordt dit zeker op prijs gesteld. De organisatie is vrij plat, waardoor je niet langs 20 mngt lagen hoeft bij nieuwe initiatieven of anders. Je kunt zelf het verschil maken. Medewerkers krijgen ruim kans voor ontwikkeling, o.a. middels een persoonlijk ontwikkelbudget. Daarbij hebben medewerkers beschikking tot hulp van een personal trainer, een inhouse sportschool, dagelijks vers fruit, koffie en thee zoveel je wilt. Qua sfeer is het familiair, warm, vriendelijk. Iedereen is welkom en er wordt goed geluisterd. Tijdens raadsvergaderingen bijvoorbeeld, waarbij echt iedereen aangespoord wordt input te leveren. Ook ben je altijd welkom bij de vertrouwenspersoon, voor koffie en overleg. Max ICT is een veilige, positieve en motiverende werkplek, met veel aandacht voor medewerkers. Want zijn de medewerkers gelukkig? Dan reflecteert dit op de klant.

Pluspunten

Veel ruimte voor ontwikkeling, hart voor personeel, ruimte voor initiatief, ruimte voor groei, fruit van de zaak, sportschool

Minpunten

Max ICT heeft geen corporate cultuur, dus zoek je daar naar dan beter even ergens anders zoeken

Top bedrijf!

Max ICT is een relatief jonge onderneming. Er heerst een gezellige sfeer onderling. En door de groei van het bedrijf zijn er veel leuke uitdagingen. Ik ga elke dag met plezier naar mijn werk. Daarnaast maakt Max ICT gebruik van werkfruit. Er ligt dus altijd vers fruit voor iedereen klaar.

Pluspunten

Goede sfeer onderling, werkfruit, personeelsuitjes, BBQ.

Minpunten

Geen.

Vers fruit en Gym!

Een bedrijf in ontwikkeling! Iedere dag wordt het weer leuker. Er wordt steeds gezocht hoe het voor ons leuker en fijner gemaakt kan worden en daarmee de prestatie bevorderd.

Pluspunten

Gratis fruit en sportfaciliteiten

Minpunten

Afdelingen zitten grotendeels 'geisoleerd' van elkaar door verschillende units.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Max ICT B.V.. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Max ICT B.V. met

Reviews over Max ICT B.V. per locatie