Markies Catering

Markies Catering Reviews

Buiten werktijd vaak nog berichten. Geen telefoon vergoeding op je eigen kosten bellen, veder vond ik het leuk werk.
Ik zal er nooit meer willen bij werken bij dit bedrijf communicatie zeer slecht , behandel personeel zeer slecht .
Pluspunten
Ideaal uren
Minpunten
Genoeg
het enige voordeel aan dit bedrijf is dat je alle vakanties vrij bent . verder eigenlijk geen goed woord . manager nooit te bereiken begeleiding met nieuwe dingen kan alleen in je eigen uren . je word gezien als een werkpaard en dat voor een tientje per uur . o ja en personeels feest dat woord kunnen ze niet.
Leuk en gezellig werk op school, maar helaas slechte leidinggevende en rayonleider, dus geen aanrader.
Je krijgt amper de kans om ingewerkt te worden en wordt aan je lot over gelaten, moet zelf alles leren vanuit een instructiemap en collega’s...? Veelal slechte leveringen van leverancier, je manager is GEEN fijne communicatie doet weinig tot NIETS!!! Je staat/werkt altijd alleen In privé wordt je vaak gebeld/geappt om dingen te doen/regelen Bedrijf wil zo veel mogelijk voor zo weinig mogelijk geld !!!
Pluspunten
Alle schoolvakantie
Minpunten
ieder voor zich bedrijf, geen gezellige sfeer!!
Officiële reactie van Markies Catering
15 februari 2019
Hallo, we vinden het jammer om te horen dat je zo’n slechte ervaringen hebt gehad op jouw locatie. We zouden graag meer feedback van je ontvangen, zodat we ons kunnen blijven verbeteren. Zou je contact met ons willen opnemen via contact@markiescatering.nl? We horen graag over welke locatie het gaat en wat precies je ervaring daar is. Dan koppelen wij dit terug aan de verantwoordelijke manager zodat je feedback wordt opgepakt. Alvast bedankt! Groetjes, Tedje
Hele prettige, informele bedrijfscultuur, waar ondernemerschap en creativiteit gestimuleerd wordt!
Broodjes bereiden en beleggen. Leuke mensen om mee te werken vooral de leerlingen.
Pluspunten
Veelzijdige werkzaamheden
Minpunten
Te krappe tijdsindeling voor de vele werkzaamheden
Bekijk meer reviews over Markies Catering