Marketing Sales Impact

12: Marketing Sales Impact reviews van werknemers

Een bedrijf waar je jezelf op elk vlak ontwikkelt.

Positieve werksfeer, leidinggevende die oprecht betrokken zijn. Training, incentives hulp van alle kanten, team spirit, competetief gevoel. Het is net “the wolf of wallstreet” maar binnen de respectvolle lijnen.Een topbedrijf om jezelf te ontwikkelen!

Pluspunten

Incentives, hoge bonus, extra bonus. Bordspel met geld. Draairat met euro’s hoe gek je het maar kan maken ze hebben het.

Gezellige sfeer

Ik werk hier inmiddels 2 jaar en heb het super erg naar mijn zin het bedrijf is altijd super flexibel en denkt altijd mee!

Pluspunten

Leuke vakanties en borrels

Gezellig maar hard

gezellig, maar verwachten teveel van je! Lange dagen, weinig tot geen pauze!! Vacature geeft ook aan dat het in Emmen is terwijl je elke dag naar Zwolle moet en het daadwerkelijk in Zwolle is!

Pluspunten

Mooi loon

Minpunten

Lange dagen

Vanaf het begin goed begeleid. Direkt in het diepe. Veel geleerd.

Ben vanaf de eerste dag goed begeleid, maar heb het meeste geleerd van zelfstandig oplossingen zoeken. Heb mij nooit eenzaam gevoeld omdat chef altijd bereikbaar was en hulp bood indien werkelijk nodig. Omdat ik van buiten werken houd en graag met verschillende soorten mensen verkeer was dit voor mij de ideale job. Tevens heb ik veel geleerd van de aanvankelijke doorslams en afwijzingen. Hierdoor begon ik beter te luisteren naar de klant en loste ik bezwaren sneller op. Bonussen waren het resultaat.

Pluspunten

Chef is altijd bereikbaar, helpt indien nodig telefonisch bij de eerste sales, Prima werksfeer, Koekjes op kantoor, Toffe secretaresse!

Minpunten

Te soft op nieuwelingen, Laat ze liever vanaf de eerste dag weten, hoe hard de reactie van klanten kan zijn dan voorkom je teleurstelling van beide kanten, Alleen de doorzetters blijven.

Je krijgt de kans om dagelijks beter te worden in de dingen die je doet

D.m.v. de juiste training en begeleiding krijg je alle mogelijkheden om een goede basis neer te leggen voor je toekomst. Zowel op het vlak van sales als persoonlijke ontwikkeling. Loop je een stapje harder dan krijg je hiervoor ook betaald. De werkdagen zien er altijd anders uit omdat je altijd in contact komt met weer andere klanten. Ik ga elke dag met veel plezier naar mijn werk en ben er trots op om bij Marketing & Sales Impact te werken.

Pluspunten

Bedrijfsuitjes, reizen naar het buitenland, goede training, lekkere bonus

Minpunten

Soms het weer, maar daar kan je je op kleden.

Een geweldige werksfeer

ik heb 3 maanden geleden bij marketing sales impact gesolliciteed . Ik kon binnen 1 week al starten als starter en werd onwijs goed binnen gehaald . Ik had geen ervaring in de sales maar ik werd door topverkopers goed getraind. Nu heb ik het heel erg naar me zin en ben ondertussen zelf ook leader. Je kan heel snel doorgroeien als je maar de goede intentie’s hebt . Het is een heel leuk team en je kan het bijna als familie zien. Er zijn regelmatig leuke uitjes en voor je loon zit je hier ook goed . Je leert op persoonlijk vlak ook onwijs veel en groeit in persoonlijkheid .

Pluspunten

Goed salaris, leuke sfeer, leuke collega’s, leuke team uitjes

Minpunten

Geen !!

Positieve sfeer, vriendelijke collega's en goede bedrijfscultuur

Werken als sales agent is een ontzettend toffe baan. Je leert veel van de ervaren verkopers waardoor je snel kunt groeien tot een topverkoper. Elke dag is weer anders en het werk verveeld dan ook nooit. Onder de collega's hangt een goede sfeer en iedereen behandeld elkaar dan ook als gelijkwaardig. Het leukste van het werk is de waardering die je krijgt en natuurlijk de mooie bonussen die je kunt verdienen, hoe harder je werkt hoe meer je beloond wordt.

Pluspunten

Goed salaris, goede werksfeer, verkooptrainingen

Geweldig, innovatief en een open bedrijfscultuur

Laat ik maar eens bij het begin beginnen. Voor mij was het nieuw werken in de sales wereld. Zelf had ik totaal geen ervaring in sales of een commerciële achtergrond. Ik heb hiervoor in de zorg gewerkt en dit is totaal wat anders. Gelukkig, heb ik mij kunnen ontwikkelen op het werk door de geweldige en duidelijke trainingen. Daarnaast heerst er een open bedrijfscultuur waar er met respect en fatsoen met elkaar wordt omgegaan. Collega's staan klaar voor elkaar en er is in de ochtend altijd tijd voor een potje Fifa ;) Tot slot is er genoeg ruimte om je zelf te ontwikkelen. Tevens is er genoeg ruimte om door te groeien en het salaris is zeker niet slecht. Of je nou een starter of een doorgewinterde verkoper bent er is voor iedereen ruimte om zich te ontwikkelen bij Marketing Sales Impact.

Pluspunten

Teamuitjes, gezellige sfeer en fifa

Minpunten

Marketing Sales Impact is een geweldig bedrijf.

Je werkt met enthousiaste, hard werkende en ervaren verkopers. om iedere dag weer het beste uit jezelf te halen en de hoogste resultaten te behalen. Er wordt ook veel gedaan om de werksfeer hoog te houden. Waardoor je gemotiveerd aan het werk gaat. Dit door een leuk salaris, extra bonussen En leuke uitjes. Zo zijn we al een weekend naar Praag en Londen geweest. Dat is echt een feest en wil je niet missen. De begeleiding om van jou ook een ervaren top verkoper te maken is er vol op aanwezig. Elke dag zijn er trainingen om jou weer een stap beter te maken. Deze worden gegeven door leaders en managers met veel jaren verkoop ervaring. Ook zijn er een hoop doorgroei mogelijkheden aanwezig waar je jezelf in kan ontwikkelen. Het is een jong bedrijf met grote ambities. Sky is the limit! Kom jij ons verkoop team ook versterken, dan doen wij er alles aan om van jou een top verkoper te maken.

Pluspunten

Goede werksfeer, leuke collega's, bonussen, uitjes naar wereldsteden, goede begleiding

Minpunten

Sales wereld; Work hard, Play hard.

Ik werk nu circa een half jaar voor Marketing Sales Impact. Mijn ervaringen zijn uiterst positief, zowel over het werk als over de sfeer die in het bedrijf hangt. De werkdagen beginnen op kantoor in Amersfoort (rond 12:00). Er zijn trainingen die gegeven worden door ervaren leaders en teamleaders. Rond 13:00 ga je met je team het gebied in en werk je van 14:00 tot 20:00 zelfstandig. Het fijne van dit werk vind ik dat je heel veel vrijheid hebt, maar wel hulp krijgt als je daar behoefte aan hebt. Verder zijn er incentive's zoals dag battle's en reisjes. Onlangs zijn we met een groep naar Praag gevlogen voor een weekend (op de kosten van de zaak natuurlijk).

Pluspunten

- Jonge team - Motiverend - Uitstekende salaris - Vrijheid

Minpunten

- Soms de weersomstandigheden

MSI is een top bedrijf!!

Ik werk hier vanaf dag één tot heden en vind het fantastisch! Ze houden me gemotiveerd, ik verdien een hoop geld en dat met super leuke mensen om me heen. Ik ga elke dag met een lach naar me werk. Door bij dit bedrijf te werken heb ik me ontwikkeld tot een heel ander en veel volwassener persoon, wat mij gigantisch heeft geholpen in mijn privé leven. Door trainingen en de goeie begeleiding, leer je jezelf kennen waardoor je een top verkoper word. Dit en nog vele andere redenen maakt werken hier zo leuk dat geld bijzaak word en dat had ik zelf nooit verwacht. Word jij mijn nieuwe collega? Ik kan niet wachten!!

Pluspunten

Gave uitjes naar het buitenland

Minpunten

Leuk bedrijf, makkelijk doorgroeien en veel vrijheid!

Ik was opzoek naar een nieuwe uitdaging tot ik via indeed solliciteerde bij Marketing Sales Impact, ik werd binnen 1 dag teruggebeld en kon gelijk op gesprek komen. Het gesprek was boven mijn verwachtingen en ik werd helemaal enthousiast, nu zit ik er slechts 1 maand en ben ik super tevreden. Ik word goed ondersteund door mijn leader en het management! Ik heb zojuist mijn eerste bonus ontvangen en ik ga nu voor mijn leadership! Daarna wil ik verder doorgaan om mijn eigen team op te bouwen, kortom alles wat ik zocht en wou heb ik hier gevonden! Een aanrader voor iedereen!

Pluspunten

Ondersteuning, bonussen, sfeer en vette uitjes

Minpunten

tot nu toe nog geen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Marketing Sales Impact. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Marketing Sales Impact gesorteerd op functie

Reviews over Marketing Sales Impact gesorteerd op locatie