ManpowerGroup

8: ManpowerGroup reviews van werknemers

8 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 467 reviews

Leerzame werkomgeving

Binnen ManpowerGroup zijn er voldoende mogelijkheden om jezelf te laten zien in de organisatie en ook te ontwikkelen. Als je leidinggevende ambities hebt, wordt daar zeker naar geluisterd en groei je relatief snel door.

Ontzettend leuke, dynamische organisatie waar geen dag hetzelfde is

Ik werk nu 10 jaar bij ManpowerGroup en ga nog steeds elke dag met veel plezier naar mijn werk. De uitdaging, zelfstandigheid, collegialiteit en flexibiliteit spreken mij het meeste aan in mijn baan.

Pluspunten

Flexibileit, Verantwoordelijkheid, Benefit Budget

Minpunten

Door de schaarste op de arbeidsmarkt is er veel werk voor iedereen

Fijn bedrijf om voor te werken waarbij de mens centraal staat en waar er veel ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling

Zelf ben ik gestart als management trainee en in 6 jaar tijd via meerdere verschillende functies onderdeel geworden van het senior management van ManpowerGroup. Voor mij toont dit aan dat bij ManpowerGroup iedereen de kans krijgt zichzelf te ontwikkelen, waarbij de mens centraal staat

Pluspunten

Doorgroei mogelijkheden, behulpzame collega's

Stabiele, mensgerichte en transparante werkgever.

Via Experis iSense (onderdeel van ManpowerGroup) bij ManpowerGroup terecht gekomen. Na ruim een jaar kan ik wel zeggen dat ik zowel Experis iSense als ManpowerGroup als een zeer fijne werkgever ervaar. Tijdens de sollicitatiegesprekken heeft de recruiter mij goed meegenomen in de organisatie en voorbereid op wat ik kon verwachten. Waar Experis iSense in mijn ogen meer een commercieel bedrijf is waar je bij hard werken veel bonussen en materiële waardering kunt krijgen, is ManpowerGroup als geheel wat meer mensgericht en zijn daar de secundaire arbeidsvoorwaarden juist een groot pluspunt. Bij beiden erg naar mijn zin (gehad), ik raad aan gewoon eens een recruiter te spreken want zij vertellen je precies hoe het zit!

Pluspunten

+ transparante organisatie + mensgericht, prettig contact, meedenkend + doorgroeimogelijkheden + leuke collega's + flexibele werktijden

Minpunten

- veel online (ivm corona)

Ontwikkeling en individu centraal

Manpower is een organisatie waarbij persoonlijke ontwikkeling wordt gestimuleerd. Met veel ruimte voor eigen ideeën, een goede werk-privé balans en prima beloning is Manpower zeer zeker een aanrader.

Pluspunten

Leuke gedreven collega's

Minpunten

Locatie Diemen HK

Professioneel bedrijf op gebied van mens en arbeid

11 jaar geleden begonnen als intercendent en doorgegroeid naar processmanager/coach. Opleiding mogen doen tot lean six sigma green belt. Fijne collega's. Niet te groot

Pluspunten

Fijne mensen

Minpunten

Geen doorgroeimogelijkheden voor mij

Leuk werken in een internationale en dynamische omgeving

Op internationaal niveau mijzelf heer en meester gemaakt op het gebied van coordineren over de grenzen.

Een werkplek met plezier

Met veel plezier heb ik jaren voor dit bedrijf gewerkt... En plek waar ik me heb kunnen ontwikkelen en met veel werkplezier gewerkt heb!

Stel een vraag over solliciteren of werken bij ManpowerGroup. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over ManpowerGroup per locatie

Meer informatie over ManpowerGroup in populaire locaties

• ManpowerGroup