Maandag

Maandag Reviews

149 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 152 reviews

Zakelijk, betrokken en competent

Uitgelichte review

Maandag heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
"Als docent op leeftijd, word je niet meer waargenomen door onderwijsinstellingen in Nederland" , dit hoor ik vaak om me heen en heb dat ook zelf ervaren. Bij Maandag letten ze op je ervaring, je inzet en de waarde die je als mens en docent voor het onderwijs kunt hebben. Daarnaast blijven ze zakelijk en eerlijk over de doelstelling om je zoveel mogelijk in te zetten. Na mijn intake ben ik eigenlijk nooit meer zonder werk geweest. Ik heb fulltime kunnen werken en werd daarbij voortreffelijk (op afstand en als dat wenselijk was, ook intensief) begeleid. Het team Breda (MBO en VO) was geweldig! Altijd enthousiast en motiverend. Dus, docent-op-leeftijd, als je niet houdt van afwisseling, op zoek bent naar een vast contract en niet steeds opnieuw wilt beginnen, dan is werken voor Maandag niets voor je. Maar als je, zoals ik, veel werkervaring hebt, gerespecteerd wil worden en je nuttig wil voelen, flexibel bent en het leuk vindt om puur en alleen les te geven dan kan ik Maandag Breda van harte aanbevelen. Ik ben niet meer vaak in Nederland en doe nu projecten in het buitenland, maar Maandag is de eerste werkgever waar ik weer bij zou aankloppen als ik in Nederland op zoek ben naar een baan in het onderwijs.

Productief en gezellig.

De dagen zijn heel wisselend en zelf in te delen. Je runt als het ware je eigen bedrijfje. Dit maakt dat je veel verantwoordelijkheid en daarbij vrijheid hebt. We schakelen snel en daar moet je in mee kunnen en willen komen. Het vele contact met professionals is heel divers en interessant. Je leert elke dag en dat maakt het werk heel uitdagend.

Prettige start, fijne collega's

Je voelt je vanaf de start direct erg welkom in het team en de vestiging. De recruiter, leidinggevende, HR en het team willen je altijd bij alles helpen.

Pluspunten

Werksfeer

Hele gezellige, motiverende omgeving.

Ik werd heel warm ontvangen. Iedereen motiveert elkaar in het bedrijf en elke minuut haal je het beste uit jezelf. Ik hou van de cultuur en de winnaarsmentaliteit wat iedereen hier beschikt. Goed management.

Pluspunten

Elkaar motiveren.

Minpunten

Elke week weer goed beginnen met, en op Maandag!

Al bijna anderhalf jaar werk ik met veel plezier bij Maandag! Er wordt goed geluisterd naar je wensen en ambities en men gaat met een kritische maar eerlijke blik te werk. Er wordt hard gewerkt, maar hierdoor ook extra hard genoten van ontspanningsmomenten. Er is veel ruimte voor spontaniteit en creativiteit. Ik zou Maandag zeker aanbevelen bij mijn netwerk en kijk uit naar de voortzetting van de samenwerking!

Pluspunten

Collega's die kritisch en motiverend zijn onder werktijd, en je proost-partner buiten werktijd!

Minpunten

Het plafond is nooit bereikt, er kan altijd meer.

Happy Monday!

Een leuk en fris team die met je meedenken en voor je klaarstaan. Er zijn veel doorgroei en opleidingsmogelijkheden.Er worden leuke events georganiseerd, leuk om je andere Maandag collega’s te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen. En interessante en leuke opdrachten.

Pluspunten

Opleiding en ervaring opdoen

Als verpleegkundige nu een tijd werkzaam voor Maandag waar ik heel tevreden over ben.

Er wordt goed naar je geluisterd ze kijken echt naar je als persoon. Laatst ook een heel leuk uitje gehad op de golfbaan. Fijn dat je altijd bij iemand terecht kan van Maandag!

Pluspunten

Goede begeleiding

Dynamische en jongdenkende organisatie

Maandag beweegt snel en past zich snel en makkelijk aan. Dit doordat iedereen snel schakelt en open staat voor nieuwe werk- en denkwijzen.

Pluspunten

Doorgroeien, persoonlijke ontwikkeling, energie op werkvloer

Minpunten

Minpunten?

Samenvatting

Maandag is een jong en fris bedrijf, alleen bepaalde handboeken voor starters binnen een bepaald domein zal wel kunnen helpen.

Pluspunten

bonus

Minpunten

Verloop

Prettige werksfeer. leuke collega's

Door de dagelijkse dagstart, is het duidelijk wat er van je verwacht wordt en waar je elkaar in kan ondersteunen.De bedrijfscultuur is nu nog moeilijk in te schatten omdat veel collega's ivm COVID deels thuiswerken.Wel is het zo dat wat ik wel meekrijg van de bedrijfscultuur mij een prettige indruk geeft.De werkomgeving is verder tot in de puntjes verzorgd.

Meedenken en altijd aanspreekpunt waar nodig.

De mensen van Maandag met wie ik contact heb zijn altijd positief en halen het beste in je naar boven. Ze denken uitvoerig met je mee en helpen je met het bedenken van oplossingen. Je welbevinden is erg belangrijk.

Fijne werkomgeving

In de eerste week goed ontvangen door iedereen van elk vakgebied. Eerste week was onderwijs er nog niet, maar wel de mogelijkheid om met andere vakgebieden mee te kijken en ervaring op te doen.

betrokken en gedreven collegae

De medewerkers van Maandag zij zeer gemotiveerd en gedreven. Het is een professionele, maar ook gezellige club. Er is een enorme hoeveelheid aan verschillende werkzaamheden mogelijk via Maandag.

Pluspunten

nog niet gevonden

Minpunten

geen overname van lopende studiekosten

Gezellige werksfeer!

Was altijd zeer gezellig op kantoor. Houd wel in gedachte dat het super is totdat je omzet tegen gaat werken. Dan wordt er gigantisch ingezoomd op hetgeen wat je doet. Ook als je al 4 jaar enorm goed draait en door bijvoorbeeld corona wat minder.

mindblowing on-boarding

Werving en selectie erg attent en correct oprecht en gezellig. Letterlijk thuis komen vanaf de eerste dag. Aansluitend start je inwerkperiode en trainingen.. erg leerzaam en full power. Een zelfstandige werkplek met een duidelijke doelstelling en handvaten ter beschikking. positief vooruitstrevende organisatie.

Pluspunten

geweldige werksfeer/ duidelijke opdracht met veel ruimte

Een omgeving waar ontwikkeling en presteren centraal staat.

Positieve periode gehad waar ik veel heb mogen leren.

Maandag Eindhoven, vooral loze beloftes!

Maandag belooft gouden bergen, maar als het puntje bij paaltje komt. Komen ze totaal niet over de brug!Investeer je uren van je vrije tijd in een x aantal gesprekken. Beloftes van een vast contract etc.. Ze zeggen meermaals: “Dat komt wel goed.” Nou, een completer profiel als wat ik heb, met in x velden ervaring en x opleidingen op verschillende niveau’s. Wat een organisatie, netjes geformuleerd! Mijn advies!; zoek een ander bemiddelingsbureau!?!

Pluspunten

Geen positieve punten

Minpunten

Afspraken en beloftes niet nakomen

Relaxt met energieke flow

Ik werk graag samen met de mensen van Maandag. Zij zijn jong, ambitieus en er is altijd een energieke flow. Wanneer het op de werkvloer lastig is, helpen ze je graag.

Pluspunten

Hulp wanneer het nodig is.

Minpunten

Te veel op commercie gericht.

Intimidatie

Zeer intimiderend, de inlenen had een fout gemaakt, ik meende dat maandag als mijn werkgever aan mijn kant zou staan. Nou nee. Ik kreeg een zeer bedreigende en intimiderende mail dat als ik er niet over zou zwijgen ik schadevergoeding zou moeten betalen. Ook een eventuele gang naar een rechter (waar je natuurlijk ook niks aan hebt want die geven altijd organisaties gelijk, altijd zijn de arbeidsverhoudingen verstoord blablablabla)werd mij verboden. Fijne organisatie. Niet doen randstad is duizend keer beter.

Pluspunten

Minpunten

Alles

Officiële reactie van Maandag

1 september 2020
Beste,Wat vervelend om te lezen dat jouw ervaring bij ons voor jou niet prettig is geweest. We komen graag met je in contact en zouden het op prijs stellen als je wat meer informatie en je contactgegevens kan sturen naar vragen@maandag.nl.

Veel beloofd niks is waar !

Zeer onprofessioneel bureau. Tijdens sollicitatiegesprek wordt er van alles beloofd maar helaas komen ze niks na. Ook hebben ze zeer slechte reputatie bij de overheidsinstanties waardoor je via Maandag moeilijk naar binnen komt. Ze hebben toch voorkeur voor een andere bureau. Ik raad het af om voor locatie Rotterdam, overheidsfinanciën te werken!

Leuke collegas

Altijd leuke collegas veezijdige functie. Leuke uitjes of bedrijfs feestjes. Wel veel competitie onderling maar hoort bij de detachering maar daar moet je tegen kunnen. Werkdruk is altijd hoog dus ook stressbestendig zijn.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Maandag. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.9

• Maandag