Maandag

Maandag Reviews

163 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 166 reviews

Zakelijk, betrokken en competent

Uitgelichte review

Maandag heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
"Als docent op leeftijd, word je niet meer waargenomen door onderwijsinstellingen in Nederland" , dit hoor ik vaak om me heen en heb dat ook zelf ervaren. Bij Maandag letten ze op je ervaring, je inzet en de waarde die je als mens en docent voor het onderwijs kunt hebben. Daarnaast blijven ze zakelijk en eerlijk over de doelstelling om je zoveel mogelijk in te zetten. Na mijn intake ben ik eigenlijk nooit meer zonder werk geweest. Ik heb fulltime kunnen werken en werd daarbij voortreffelijk (op afstand en als dat wenselijk was, ook intensief) begeleid. Het team Breda (MBO en VO) was geweldig! Altijd enthousiast en motiverend. Dus, docent-op-leeftijd, als je niet houdt van afwisseling, op zoek bent naar een vast contract en niet steeds opnieuw wilt beginnen, dan is werken voor Maandag niets voor je. Maar als je, zoals ik, veel werkervaring hebt, gerespecteerd wil worden en je nuttig wil voelen, flexibel bent en het leuk vindt om puur en alleen les te geven dan kan ik Maandag Breda van harte aanbevelen. Ik ben niet meer vaak in Nederland en doe nu projecten in het buitenland, maar Maandag is de eerste werkgever waar ik weer bij zou aankloppen als ik in Nederland op zoek ben naar een baan in het onderwijs.

TIJDVERSPILLING

Ongeïnteresseerde dame die me aan de lijntje heeft gehouden, en iedere keer moest ik achter haar aan gaan bellen mailen want vanaf haar kant kwam niets! Iedere keer zei ze dat ze ziek was etc.. weet de aanpak van zaken niet, wist niet waar ze me kon presenteren en ging er niet achteraan om het te achterhalen, ik.bleef bellen appen mailen. Weken gingen zo voorbij. Grote 0

Informatie over Maandag

Gebaseerd op 7 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Inclusieve werkomgeving
  • Vertrouwen in collega´s
  • Redelijk salaris
Verbeterpunten
  • Mogelijkheid om persoonlijke doelstellingen te bereiken
  • Geen stress
  • Flexibele werktijden en locaties

Let op: geen goede secundaire voorwaarden, uitzendcontract met uitzendbeding

Het wordt allemaal flashy en mooi omschreven, maar het uitzendbeding is een afspraak in je contract (in strijd met wettelijk ontslagstelsel) die ervoor zorgt dat de uitzendovereenkomst tussen uitzendkracht en uitzendbureau automatisch eindigt als de opdracht bij de opdrachtgever stopt. Er is dan verder dus geen opzegging meer nodig van het uitzendbureau. Ook ziekte betekent het einde van de uitzendovereenkomst als je een contract met uitzendbeding hebt.

Pluspunten

Snuffelen aan verschillende werkgevers

Minpunten

Slechte voorwaarden, en je kan niet zomaar gaan werken waar je het leuk vindt maar moet worden afgekocht.

Niet juist uitbetaald

Het begon al rommelig ,begindata was niet correct ,uren niet kunnen bijschrijven en daarna niet juist en volledig uitbetaald ,ik ben nu 4 weken verder met telkens moeten bedelen om me resterende geld ,van hier naar daar verstuurd zonder resultaat en geen antwoord meer .Veel beloftes maar deze niet kunnen waarmaken ,meerdere collega's net als mij hebben ontslag genomen en hetzelfde probleem .Geen fijn uitzendbureau om voor te werken .Ik wacht nog steeds op je geld vanaf 6/06/22

Slecht bedrijf!

Slechte ervaring met dit bedrijf. Noodgedwongen een andere baan gevonden, omdat ik onder mijn niveau werkte en tegen veel dingen aan liep! Hier werd niks mee gedaan! Meerdere malen aangegeven! Na twee maanden uitdienst te zijn kreeg ik een rekening. Met een negatief saldo! Gevraagd om compensatie, maar helaas kreeg ik geen medewerking. Moest het bedrag zo snel mogelijk betalen!

Ambitieuze organisatie waar je altijd uitdaging vindt

Bij Maandag wordt er goed gekeken naar wat je kan en waar je kunt verbeteren. Hier krijg je ook alle handvaten voor d.m.v. interne trainingen en feedback van ervaren collega's. Als je het beste uit jezelf en je carriere wil halen is dit de plek voor jou.

Bedrijf waar cashflow en reputatie vooraan staat

Maandag heeft een bedrijfscultuur waar cashflow en je bijbehorende reputatie centraal staan. Waar het doet lijken of het om de sollicitanten draait, gaat het 200% om het financiële plaatje. Ben je álleen financieel gemotiveerd om hier te werken en maakt het je niet uit waar de sollicitanten terecht komen? Dan is het jou perfecte plek om te werken. Er is een groot verschil tussen de bonussen van de recruiter en accountmanager, om de rollen tussen de beide functies goed duidelijk te maken.

Pluspunten

Goed salaris

Minpunten

Financieel egoïstische houding tegenover de sollicitanten

Open minder, eigen inspraak.

Momenteel loop ik stages voor Maandag daar ik een opleiding volg. Maandag begeleid me hierin perfect! Als er even iets is, komen ze meteen mee kijken op de werkvloer. Voel me echt door hen goed begeleid en gesteund.

Pluspunten

Goede en snelle communicatie, oplossing gericht.

Minpunten

Middelmatig salaris, benzine prijs is nu zo hoog en dit wordt nog niet gecompenseerd.

Betekenisvol werkVeelzijdig werkVeel met mensen in gesprek zijnCreativiteit en hardwerken loont

In de aanloop van mijn eerste gesprekken hier was ik er sceptisch. Ik heb al aardig wat ''sales ervaring'' en had voor mijzelf besloten dat ik hier niks meer mee wou doen. Toen ik werd benaderd door jullie had ik niet veel verwacht, maar jullie straalde wel wat goed uit dus ik was toch nieuwsgierig. Na mijn eerste gesprekken liet ik duidelijk merken dat ik juist wou stoppen met sales. Nadat ze mijn redenen hiervoor hadden aangehoord en ik mijn ''voorwaarde'' om weer in een salesfunctie te doen dacht ik dat ik nooit meer wat van ze zou horen. Toch kreeg ik een aanbod. Dit kwam behoorlijk onverwacht maar was voor mij wel een indicatie dat ze stonden achter wat ze vertelden tijdens onze gesprekken. Tot nu toe zijn bijna alle beloftes uitgekomen en ben ik erg blij dat ik deze stap heb gemaakt. De sfeer is top, ik ben omringt met expertise en kan iedereen om advies vragen. Verder krijg ik wel veel vrijheid en die balans is erg prettig.Ondanks dat deze organisatie duidelijk een commerciële geest heeft, is de aandacht voor kwaliteit erg hoog. Binnen mijn vakgebied staat de ''professional'' echt centraal en ik was hier aanvankelijk erg sceptisch over. Dit bleek onterecht :).Ik leer een hoop, krijg vrijheid maar kan bij iedereen aankloppen voor advies is hulp.

Competitieve werkomgeving waarvoor je wilt knallen

Een turbulent bedrijf met enthousiast personeel. Mensen werken hard en hebben kennis van zaken. Hebben ze dit (nog) niet? Dan wordt het hen geleerd. Na een intensieve onboarding wordt je redelijk vrij gelaten.

Pluspunten

Energieke werksfeer, auto van de zaak bij bepaalde functies, onbeperkt vakantiedagen, In elke provincie wel een vestiging.

Minpunten

Competitieve werksfeer moet je liggen.

Diversiteit van werk met zekerheid van inkomen, goede doorgroeimogelijkheden in een vlotte, coöperatieve werksfeer.

Bij Maandag heb ik de mogelijkheid om onder een vast contract bij verschillende organisaties te werken. Ik heb zekerheid van inkomen, maar mijn werk blijft toch uitdagend omdat het iedere keer weer anders is. Verder is Maandag altijd bereid om mee te denken in jouw persoonlijke situatie. Ik ben langere tijd uitgevallen door rugproblemen. Maandag hoopt natuurlijk op een spoedig herstel, maar geeft me ook de ruimte en tijd om goed te herstellen en biedt zelfs mogelijkheden als een gratis online rugtraining of aangepast meubilair op het kantoor van mijn opdracht aan om mijn herstel te bevorderen. Dat noem ik nog eens meedenken!

Pluspunten

Diversiteit met zekerheid voor de werknemer en mogelijkheden tot doorgroeien!

Minpunten

Geen eindejaarsuitkering, bij projectdienstverband is dit echter maar kort. Dat is natuurlijk van tevoren bekend.

Gezellige motiverende werkomgeving

Tijdens mijn korte werkperiode bij Maandag is al wel duidelijk geworden dat snelheid een belangrijk onderdeel is binnen de organisatie. Ik ervaar dit als zeer prettig en geen enkele dag is hetzelfde.

Pluspunten

Snelheid, afwisselend en motiverend

Minpunten

Met een 9 tot 5 mentaliteit krijg je het moeilijk

Gezellige sfeer en iedereen helpt elkaar

Maandag® staat echter achter hun professionals. Ze werken aan een doel en proberen dit ook echt te behalen.

Pluspunten

de borrels

Minpunten

af en toe een rollercoaster

Een leuke en gezellige club mensen.Veel afwisseling in je werk en elke dag is anders.

Het is een leuke werkgever waar je veel afwisseling in je werk hebt. Plezier en werkdruk is een goede combinatie.

Pluspunten

Gratis fruit leuke tussendoortjes tafeltennis/darten of tafelvoetbal

Uitdagende baan en een fijne werksfeer

Ik heb het bij Maandag erg naar mijn zin. De werksfeer is erg goed, leuke collega's. Er wordt hard gewerkt maar er is ook genoeg ruimte voor grappen en een potje tafeltennis of een borrel.

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden, leuke borrels

Productief en gezellig.

De dagen zijn heel wisselend en zelf in te delen. Je runt als het ware je eigen bedrijfje. Dit maakt dat je veel verantwoordelijkheid en daarbij vrijheid hebt. We schakelen snel en daar moet je in mee kunnen en willen komen. Het vele contact met professionals is heel divers en interessant. Je leert elke dag en dat maakt het werk heel uitdagend.

Prettige start, fijne collega's

Je voelt je vanaf de start direct erg welkom in het team en de vestiging. De recruiter, leidinggevende, HR en het team willen je altijd bij alles helpen.

Pluspunten

Werksfeer

Hele gezellige, motiverende omgeving.

Ik werd heel warm ontvangen. Iedereen motiveert elkaar in het bedrijf en elke minuut haal je het beste uit jezelf. Ik hou van de cultuur en de winnaarsmentaliteit wat iedereen hier beschikt. Goed management.

Pluspunten

Elkaar motiveren.

Minpunten

Elke week weer goed beginnen met, en op Maandag!

Al bijna anderhalf jaar werk ik met veel plezier bij Maandag! Er wordt goed geluisterd naar je wensen en ambities en men gaat met een kritische maar eerlijke blik te werk. Er wordt hard gewerkt, maar hierdoor ook extra hard genoten van ontspanningsmomenten. Er is veel ruimte voor spontaniteit en creativiteit. Ik zou Maandag zeker aanbevelen bij mijn netwerk en kijk uit naar de voortzetting van de samenwerking!

Pluspunten

Collega's die kritisch en motiverend zijn onder werktijd, en je proost-partner buiten werktijd!

Minpunten

Het plafond is nooit bereikt, er kan altijd meer.

Happy Monday!

Een leuk en fris team die met je meedenken en voor je klaarstaan. Er zijn veel doorgroei en opleidingsmogelijkheden.Er worden leuke events georganiseerd, leuk om je andere Maandag collega’s te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen. En interessante en leuke opdrachten.

Pluspunten

Opleiding en ervaring opdoen

Als verpleegkundige nu een tijd werkzaam voor Maandag waar ik heel tevreden over ben.

Er wordt goed naar je geluisterd ze kijken echt naar je als persoon. Laatst ook een heel leuk uitje gehad op de golfbaan. Fijn dat je altijd bij iemand terecht kan van Maandag!

Pluspunten

Goede begeleiding

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Maandag. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Maandag met

• Maandag