Máxima Medisch centrum

Máxima Medisch centrum Reviews

Leuke collegas en managers in veldhoven

Ik heb 5 maanden in veldhoven gewerkt, dat was super, totdat ik naar Eindhoven ging omdat dat dichterbij was.. grootste fout ooit om dat te doen, want in eindhoven zijn ze helemaal niet zo leuk vind ik, ik werkte daar goed 3 weken en ze gaven me al meteen geen verlenging van contract, ik heb geen rede gekregen terwijl ik dit wel paar keer vroeg! Nee ik zou nooit meer terug naar eindhoven gaan, veldhoven wel want daar is de sfeer gezellig en luisteren ze naar je en doen ze niet moeilijk als je met vragen zit, dit is dus in eindhoven wel. Dit heb ik zo ervaren.Verder is het een heeeel leuk bedrijf om te werken in veldhoven! Daar zou ik zo weer willen beginnen.

Pluspunten

Lieve collegas en managers en voorwerkers veldhoven

Minpunten

Eindhoven minder leuk, daar oordelen ze snel.

Pestgedrag van leidinggevende wordt niet op ingegrepen

Tijdens mijn 1e jaar in dienst een nieuwe leidinggevende gekregen.Deze pikte mij eruit als slachtoffer voor zijn kleineren, treiteren, valse beschuldigingen, op alle mogelijke manieren. Gaf ook aan dat mijn werkzaamheden goed waren, geen klachten vanuit het team, paste in het team. Maar hij vond dat wij elkaar niet lagen. Hierop intern alle wegen bewandeld mbt bemiddeling, hierop vanuit HRM totaal niet gehoord geweest in mijn verhaal. Er werd letterlijk gezegd: "wij zijn hier niet voor jouw maar voor de leidinggevende." Nooit hoor en weder hoor gehad..Kortom als er iets speelt laat het MMC je vallen.

Fijn ziekenhuis

Ik heb hier jaren fijn gewerkt. Tot de bezuinigingen eraan kwamen. Minder patiënt contact. Werkdruk werd steeds hoger. Meer frustraties onderling. Maar denk dat het momenteel overal is in de zorg.

Goede werkgever

Máxima Medisch Centrum heeft een fijne en gemoedelijke bedrijfscultuur. Er zijn voldoende opleidingsmogelijkheden en doorgroeimogelijkheden. Ik werk al jaren met plezier in dit ziekenhuis!

Pluspunten

Gemoedelijke werkgever, voldoende opleidings- en doorgroeimogelijkheden

reasonable workplace

Actually it's too long ago for me to give a really good review. It's just one of these big Dutch hospitals that delivers a reasonable service to their patients.

Ziekenhuis ruimtes reinigen

Het ziekenhuis helpen bij het bestrijden van het VRE en MRSA . Via het bedrijf Sense heb ik een speciaal programma gevolgd en later ook een interne cursus. Zo heb ik de beste en meest efficiënte technieken geleerd om een ruimte bacterie en virus vrij temaken.

Pluspunten

Veel ervaring opgedaan. Diverse interne cursus mogelijkheden

Minpunten

Het vaak tekort aan personeel

Een positieve en mens gerichte werkomgeving.

Het leukste van mijn werk is het omgaan met vrijwilligers die veelzijdig en over het algemeen zeer gemotiveerd zijn om hun werk te verrichten. Het goed omgaan met collega's vind ik een belangrijk onderdeel van mijn werk en krijg daar ook veel voldoening uit. Het moeilijkste van mijn baan blijven de slecht nieuws gesprekken en het begeleiden van de vrijwilliger daarin.

Pluspunten

Het veelzijdig omgaan met positieve mensen.

Minpunten

De afstand is groot en ik zou graag meer uren willen werken.

Hele prettige werksfeer, fijne collega's en genoeg doorgroeimogelijkheden.

Het is een bedrijf dat oog heeft voor de mensen, ik heb fijne collega's en het contact met patiënten staat toch altijd centraal. Zowel telefonisch danwel persoonlijk aan de balie is het belangrijk dat mensen zich gehoord en gezien voelen. Het kan moeilijk zijn als iemand in paniek raakt en meteen nu een afspraak wil hebben, en dat het medisch gezien niet direkt noodzakelijk is om die persoon dat op een juiste manier duidelijk te maken zodat hij zich toch serieus genomen weet. Het is vaak heel hectisch en volle agenda's met steeds weer nieuwe aanvragen waarvan de huisarts vindt dat het spoed is. Een specialist kan daar soms een ander idee over hebben. Harmonie behouden in het contact tussen alle personen is mijn belangrijkste streven.

Pluspunten

heerlijk eten, vooral de salades

Prima werkgever

Heeft zich als een goede en sociale werkgever getoond. Ik deze periode voldoende mogelijkheden tot ontplooiing en opleiding.gekregen.

Pluspunten

goede collegiale sfeer

Leuke en gezellig ziekenhuis

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gewerkt. Was een leuk ziekenhuis en dat is waar ik mijn diploma als voedingsassistente heb gehaalt. Ook hier leuke collega's en heb daar met veel plezier gewerkt

Vacatures van Máxima Medisch centrum

Meer vacatures

hectische dag op het kantoor

Een typische dag op het werk bestaat uit het plannen en organiseren van een afdeling radiologie bestaande uit +/- 85 personen. Het lijkt een simpel karwei om een rooster in elkaar te flansen, dat is het ook maar niet als je rekening moet houden met - verschillende wensen - verschillende diensten - verschillende expertise - vakanties - werktijdenwet - en een heleboel andere factoren die meespelen. Elke keer weer is het een uitdaging om de verschillende kamers draaiende te houden en dan ook nog eens naar ieders wens.

Tijdelijke baan via flexbureau

Mijn werk bestond uit het opzoeken van dossiers, patienten helpen aan de balie en telefoon aannemen om afspraken te maken.Ik heb geleerd om patienten aan de balie te woord te staan, afspraken te maken en dossiers op te zoeken.Mijn collega's heb ik niet echt leren kennen doordat ik er maar vier maanden gewerkt.Het moeilijkste van de baan was dat ik geen pauze had.Het leukste van de baan was dat ik daar ervaring heb opgedaan heb en meer te weten ben gekomen over orthopedie.

Pluspunten

door de drukte was de dag zo voorbij

Minpunten

geen pauze

vooruitstrevende werkomgeving

Het flexbureau van het Maxima Medisch Centrum geeft mij de mogelijkheid om mijn uren zelf in te delen. Ik kan werken op verschillende verpleegafdelingen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Máxima Medisch centrum. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.5

Reviews over Máxima Medisch centrum gesorteerd op locatie