Máxima Medisch centrum
Review over Máxima Medisch centrum van een medewerker

Ziekenhuis ruimtes reinigen

23 augustus 2017
Het ziekenhuis helpen bij het bestrijden van het VRE en MRSA . Via het bedrijf Sense heb ik een speciaal programma gevolgd en later ook een interne cursus. Zo heb ik de beste en meest efficiënte technieken geleerd om een ruimte bacterie en virus vrij temaken.
Pluspunten
Veel ervaring opgedaan. Diverse interne cursus mogelijkheden
Minpunten
Het vaak tekort aan personeel
10 februari 2021
Schoonmaakster (voormalige medewerker) - Veldhoven/eindhoven
Ik heb 5 maanden in veldhoven gewerkt, dat was super, totdat ik naar Eindhoven ging omdat dat dichterbij was.. grootste fout ooit om dat te doen, want in eindhoven zijn ze helemaal niet zo leuk vind ik, ik werkte daar goed 3 weken en ze gaven me al meteen geen verlenging van contract, ik heb geen rede gekregen terwijl ik dit wel paar keer vroeg! Nee ik zou nooit meer terug naar eindhoven gaan, veldhoven wel want daar is de sfeer gezellig en luisteren ze naar je en doen ze niet moeilijk als je met vragen zit, dit is dus in eindhoven wel. Dit heb ik zo ervaren.Verder is het een heeeel leuk bedrijf om te werken in veldhoven! Daar zou ik zo weer willen beginnen.
Pluspunten
Lieve collegas en managers en voorwerkers veldhoven
Minpunten
Eindhoven minder leuk, daar oordelen ze snel.
24 september 2019
voedingsassistente Maxima (voormalige medewerker) - Veldhoven
Ik heb hier jaren fijn gewerkt. Tot de bezuinigingen eraan kwamen. Minder patiënt contact. Werkdruk werd steeds hoger. Meer frustraties onderling. Maar denk dat het momenteel overal is in de zorg.
17 januari 2019
Medewerker HRM (huidige medewerker) - Veldhoven
Máxima Medisch Centrum heeft een fijne en gemoedelijke bedrijfscultuur. Er zijn voldoende opleidingsmogelijkheden en doorgroeimogelijkheden. Ik werk al jaren met plezier in dit ziekenhuis!
Pluspunten
Gemoedelijke werkgever, voldoende opleidings- en doorgroeimogelijkheden