Máxima Medisch centrum
Review over Máxima Medisch centrum van een medewerker

Tijdelijke baan via flexbureau

22 januari 2013
Mijn werk bestond uit het opzoeken van dossiers, patienten helpen aan de balie en telefoon aannemen om afspraken te maken.Ik heb geleerd om patienten aan de balie te woord te staan, afspraken te maken en dossiers op te zoeken.Mijn collega's heb ik niet echt leren kennen doordat ik er maar vier maanden gewerkt.Het moeilijkste van de baan was dat ik geen pauze had.Het leukste van de baan was dat ik daar ervaring heb opgedaan heb en meer te weten ben gekomen over orthopedie.
Pluspunten
door de drukte was de dag zo voorbij
Minpunten
geen pauze
11 februari 2021
Medewerker beveiliging (voormalige medewerker) - Veldhoven en Eindhoven
Tijdens mijn 1e jaar in dienst een nieuwe leidinggevende gekregen.Deze pikte mij eruit als slachtoffer voor zijn kleineren, treiteren, valse beschuldigingen, op alle mogelijke manieren. Gaf ook aan dat mijn werkzaamheden goed waren, geen klachten vanuit het team, paste in het team. Maar hij vond dat wij elkaar niet lagen. Hierop intern alle wegen bewandeld mbt bemiddeling, hierop vanuit HRM totaal niet gehoord geweest in mijn verhaal. Er werd letterlijk gezegd: "wij zijn hier niet voor jouw maar voor de leidinggevende." Nooit hoor en weder hoor gehad..Kortom als er iets speelt laat het MMC je vallen.
10 februari 2021
Schoonmaakster (voormalige medewerker) - Veldhoven/eindhoven
Ik heb 5 maanden in veldhoven gewerkt, dat was super, totdat ik naar Eindhoven ging omdat dat dichterbij was.. grootste fout ooit om dat te doen, want in eindhoven zijn ze helemaal niet zo leuk vind ik, ik werkte daar goed 3 weken en ze gaven me al meteen geen verlenging van contract, ik heb geen rede gekregen terwijl ik dit wel paar keer vroeg! Nee ik zou nooit meer terug naar eindhoven gaan, veldhoven wel want daar is de sfeer gezellig en luisteren ze naar je en doen ze niet moeilijk als je met vragen zit, dit is dus in eindhoven wel. Dit heb ik zo ervaren.Verder is het een heeeel leuk bedrijf om te werken in veldhoven! Daar zou ik zo weer willen beginnen.
Pluspunten
Lieve collegas en managers en voorwerkers veldhoven
Minpunten
Eindhoven minder leuk, daar oordelen ze snel.
20 juni 2015
Máxima Medisch Centrum (huidige medewerker) - Eindhoven, NB
Het leukste van mijn werk is het omgaan met vrijwilligers die veelzijdig en over het algemeen zeer gemotiveerd zijn om hun werk te verrichten. Het goed omgaan met collega's vind ik een belangrijk onderdeel van mijn werk en krijg daar ook veel voldoening uit. Het moeilijkste van mijn baan blijven de slecht nieuws gesprekken en het begeleiden van de vrijwilliger daarin.
Pluspunten
Het veelzijdig omgaan met positieve mensen.
Minpunten
De afstand is groot en ik zou graag meer uren willen werken.