Máxima Medisch centrum
Review over Máxima Medisch centrum van een medewerker

reasonable workplace

5 augustus 2018
Actually it's too long ago for me to give a really good review. It's just one of these big Dutch hospitals that delivers a reasonable service to their patients.
11 februari 2021
Medewerker beveiliging (voormalige medewerker) - Veldhoven en Eindhoven
Tijdens mijn 1e jaar in dienst een nieuwe leidinggevende gekregen.Deze pikte mij eruit als slachtoffer voor zijn kleineren, treiteren, valse beschuldigingen, op alle mogelijke manieren. Gaf ook aan dat mijn werkzaamheden goed waren, geen klachten vanuit het team, paste in het team. Maar hij vond dat wij elkaar niet lagen. Hierop intern alle wegen bewandeld mbt bemiddeling, hierop vanuit HRM totaal niet gehoord geweest in mijn verhaal. Er werd letterlijk gezegd: "wij zijn hier niet voor jouw maar voor de leidinggevende." Nooit hoor en weder hoor gehad..Kortom als er iets speelt laat het MMC je vallen.
10 februari 2021
Schoonmaakster (voormalige medewerker) - Veldhoven/eindhoven
Ik heb 5 maanden in veldhoven gewerkt, dat was super, totdat ik naar Eindhoven ging omdat dat dichterbij was.. grootste fout ooit om dat te doen, want in eindhoven zijn ze helemaal niet zo leuk vind ik, ik werkte daar goed 3 weken en ze gaven me al meteen geen verlenging van contract, ik heb geen rede gekregen terwijl ik dit wel paar keer vroeg! Nee ik zou nooit meer terug naar eindhoven gaan, veldhoven wel want daar is de sfeer gezellig en luisteren ze naar je en doen ze niet moeilijk als je met vragen zit, dit is dus in eindhoven wel. Dit heb ik zo ervaren.Verder is het een heeeel leuk bedrijf om te werken in veldhoven! Daar zou ik zo weer willen beginnen.
Pluspunten
Lieve collegas en managers en voorwerkers veldhoven
Minpunten
Eindhoven minder leuk, daar oordelen ze snel.
24 september 2019
voedingsassistente Maxima (voormalige medewerker) - Veldhoven
Ik heb hier jaren fijn gewerkt. Tot de bezuinigingen eraan kwamen. Minder patiënt contact. Werkdruk werd steeds hoger. Meer frustraties onderling. Maar denk dat het momenteel overal is in de zorg.