Lunet zorg

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Lunet zorg

relaxte baan, jammer genoeg slechts tijdelijk omdat na tweeëneenhalf jaar is besloten de taak van bhv ploegleider weer bij het reguliere personeel onder te brengen
Pluspunten
gratis koffie
Helaas is het management de weg kwijt geraakt. De ondersteunende diensten weten niet hoe ze de werkvloer goed moeten ondersteunen. Hierdoor wisselt het beleid (door consultants bepaald...) jaarlijks. Het doel staat niet meer voorop maar de Ego's. Kritische collega's worden "geruimd". Medewerkers zijn echt van goede wil maar inmiddels murw... Hopelijk komt het ooit weer goed
Pluspunten
Werktijden
Minpunten
Geen beleid en inhoudelijke betrokkenheid
Ik werk in een fantastisch team. Wij geven en ontvangen feedback. Dit is voor ons heel normaal. Als iemand er doorheen zit, staan de anderen klaar om hem of haar op te vangen. Wij zijn van een leven lang leren en hebben een heel duidelijke visie. Er is ruimte voor ieders mening! Het moeilijkste is omgaan met de hechtingsstoornissen van cliënten. Je moet voortdurend je'radar' aan hebben. De groepsdynamiek is heel intens. Neutraal in je houding en toch een warme en huiselijke omgeving scheppen met je collega's. Verbale en fysieke agressie zijn beide aanwezig. De verbale agressie voert echter de boventoon. Door de eenduidige uitstraling van ons team zijn cliënten makkelijk om te buigen.
Pluspunten
wij eten therapeutrisch mee. In de avonden kook je samen met cliënten
Minpunten
onregelmatig werk; werken met feestdagen. Maar dat hoort bij de Zorg
Onder hoge werkdruk houdt je na 11:00 twee woningen draaiende. Een aantal cliënten gaan naar dagbesteding. Je regelt de zorg rondom de client. Het werken met cliënten is leuk, maar daar heb je weinig tot geen tijd voor. Ik heb hier geleerd om erg effficient te werken. Management is een wereld apart, ze staan heel ver van hun medewerkers af. Je moet komen werken bij openstaande diensten omdat je een zogenaamd zelfsturend team bent. Collega's zijn wel oke. Het lastige aan deze baan is de agressie en je staat alleen te werken. Een goede balans tussen werk en privé is er niet je wordt vaak op vrije dagen gebeld om te komen werken. Leukste zijn de cliënten.
Pluspunten
Mooie omgeving
Minpunten
Werkdruk, privé/werk balans, management.
Slechte sfeer in de organisatie. Dit in het management. Straalt uit naar personeel op de werkvloer. Personeel op de werkvloer zijn harde werkers en super collegiaal. Organisatie zorgt slecht voor haar werknemers. Veel eigen belang mensen boven in organisatie. Veel mensen die zelf weg gaan of ontslag krijgen, door andere manier van werken moeten mensen de organisatie verlaten. Zoals op zoveel plekken in de zorg. Jammer!
Pluspunten
Minpunten
Controle op controle met negatieve insteek
Bekijk meer reviews over Lunet zorg