Lunet zorg

Reviews over Bedrijfscultuur bij Lunet zorg

Werk-priv├ębalans
Fijn werken daar met cli├źnten en collega's. Altijd graag gewerkt. Helaas, bezweken aan de bedrijfscultuur. Je merkt wel dat er mensen zijn die de bedrijfscultuur aan willen pakken.... Hopelijk zijn ze krachtig genoeg en zetten ze de medewerkers in hun kracht waardoor het tij daadwerkelijk kan keren, in het belang van de cli├źnten en medewerkers. Werk aan de winkel.
Pluspunten
Leuk werken met cli├źnten, collega's
Minpunten
Bedrijfscultuur/word wel aan gewerkt
Werk-priv├ębalans
Sollicitatie duurde een half jaar. Assessments met honderden vragen waar ze niks mee doen. Stellen je niet op je gemak tijdens gesprek en geven je niet de kans om je ware persoon te laten zien en je motivatie toe te lichten. Na een half jaar talloze opdrachten uit te voeren om te laten merken dat je zo enthousiast bent word je op een tamelijk respectloze manier verteld dat je niet enthousiast genoeg bent. Die pz meid had mijn dochter kunnen zijn, en gaat me nog even de les lezen als ik netjes vraag wat de reden is. Nog nooit zo'n misselijke ervaring meegemaakt in mijn carriere.
Pluspunten
Minpunten
Alles
Werk-priv├ębalans
Redelijke werkgever, maar weinig doorgroeimogelijkheden. In geval van lichamelijke beperking die buiten het werk om is ontstaan, wordt er niet meegedacht voor een andere functie binnen de instelling
Pluspunten
Redelijk zelfsturende teams
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden
Werk-priv├ębalans
Je krijgt meer taken, zonder extra tijd. Meer cli├źnten waarvoor je alles moet regelen. Weinig zeggenschap in de manier van werken binnen je locatie. De werkdruk is enorm hoog en als je hulp vraagt, bieden ze je aan dat de keuze van ontslag nemen er ook is.
Pluspunten
Leuke locatie met fijne collega's
Minpunten
Hoge werkdruk, weinig aangeboden hulp/ waardering.
Werk-priv├ębalans
Kennismaking met het vak verpleegkundige en de doelgroep.
Werk-priv├ębalans
Helaas is het management de weg kwijt geraakt. De ondersteunende diensten weten niet hoe ze de werkvloer goed moeten ondersteunen. Hierdoor wisselt het beleid (door consultants bepaald...) jaarlijks. Het doel staat niet meer voorop maar de Ego's. Kritische collega's worden "geruimd". Medewerkers zijn echt van goede wil maar inmiddels murw... Hopelijk komt het ooit weer goed
Pluspunten
Werktijden
Minpunten
Geen beleid en inhoudelijke betrokkenheid
Werk-priv├ębalans
relaxte baan, jammer genoeg slechts tijdelijk omdat na twee├źneenhalf jaar is besloten de taak van bhv ploegleider weer bij het reguliere personeel onder te brengen
Pluspunten
gratis koffie
Werk-priv├ębalans
Ik werk in een fantastisch team. Wij geven en ontvangen feedback. Dit is voor ons heel normaal. Als iemand er doorheen zit, staan de anderen klaar om hem of haar op te vangen. Wij zijn van een leven lang leren en hebben een heel duidelijke visie. Er is ruimte voor ieders mening! Het moeilijkste is omgaan met de hechtingsstoornissen van cli├źnten. Je moet voortdurend je'radar' aan hebben. De groepsdynamiek is heel intens. Neutraal in je houding en toch een warme en huiselijke omgeving scheppen met je collega's. Verbale en fysieke agressie zijn beide aanwezig. De verbale agressie voert echter de boventoon. Door de eenduidige uitstraling van ons team zijn cli├źnten makkelijk om te buigen.
Pluspunten
wij eten therapeutrisch mee. In de avonden kook je samen met cli├źnten
Minpunten
onregelmatig werk; werken met feestdagen. Maar dat hoort bij de Zorg
Werk-priv├ębalans
Fijne werkomgeving met ruimte voor zowel persoonlijke ontwikkeling en als ontwikkelingen binnen het team.
Pluspunten
Fijne werksfeer
Werk-priv├ębalans
Per 1 "juni begonnen bij lunet zorg zij instromer. Bij de donksberg in duizel. Werk als leerling op een woonvoorziening met cli├źnten/bewoners met een gedragsstoornis en autisme. Ontzettende leuke woonvoorziening met leuke collega's. Lunetzorg is voor het eerst gestart met deze opleiding. Het is een mbo 4 opleiding persoonlijke begeleider. Normaal doe je hier 3 jaar over en nu in 18mnd waar je om de twee weken intern bij lunet naar school gaat. Zit je in de klas met medestudenten die alle maal werkzaam zijn binnen lunet zorg. Het is een hele gezellige klas. Voelt erg vertrouwd. Ik ben ontzettend blij dat lunet zorg mij deze kans geeft om me te laten omscholen (kom immers uit het justitie leventje) en me carri├Ęre voort te zetten binnen lunet zorg. Ik ben ontzettend blij dat ik deze keuze heb gemaakt Gr Bart
Werk-priv├ębalans
het werk bestond uit het aanbieden van dagactiviteiten aan meervoudig gehandicapten. Je werkte in teamverband, het was wel druk maar ook erg leuk. het mindere was dat je niet altijd tijd had om iets te maken, er werd steeds meer aandacht besteed aan het verzorgen van de clienten. zelfs een kopje thee drinken werd al als een activiteit beschouwd.
Pluspunten
werken met mensen
Minpunten
werkdruk
Werk-priv├ębalans
Iedere dag is het een race tegen de klok. Clienten staan al lang niet meer centraal. Erg jammer! Geen waardering. Slecht voor het personeel..
Werk-priv├ębalans
Onder hoge werkdruk houdt je na 11:00 twee woningen draaiende. Een aantal cli├źnten gaan naar dagbesteding. Je regelt de zorg rondom de client. Het werken met cli├źnten is leuk, maar daar heb je weinig tot geen tijd voor. Ik heb hier geleerd om erg effficient te werken. Management is een wereld apart, ze staan heel ver van hun medewerkers af. Je moet komen werken bij openstaande diensten omdat je een zogenaamd zelfsturend team bent. Collega's zijn wel oke. Het lastige aan deze baan is de agressie en je staat alleen te werken. Een goede balans tussen werk en priv├ę is er niet je wordt vaak op vrije dagen gebeld om te komen werken. Leukste zijn de cli├źnten.
Pluspunten
Mooie omgeving
Minpunten
Werkdruk, priv├ę/werk balans, management.
Werk-priv├ębalans
Prima werkgever, fijne tijd gehad. Fijne sfeer en prima collega's.
Werk-priv├ębalans
Slechte sfeer in de organisatie. Dit in het management. Straalt uit naar personeel op de werkvloer. Personeel op de werkvloer zijn harde werkers en super collegiaal. Organisatie zorgt slecht voor haar werknemers. Veel eigen belang mensen boven in organisatie. Veel mensen die zelf weg gaan of ontslag krijgen, door andere manier van werken moeten mensen de organisatie verlaten. Zoals op zoveel plekken in de zorg. Jammer!
Pluspunten
Minpunten
Controle op controle met negatieve insteek
Bekijk meer reviews over Lunet zorg