Lunet zorg

Reviews voor Begeleider (m/v) bij Lunet zorg

Redelijke werkgever, maar weinig doorgroeimogelijkheden. In geval van lichamelijke beperking die buiten het werk om is ontstaan, wordt er niet meegedacht voor een andere functie binnen de instelling
Pluspunten
Redelijk zelfsturende teams
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden
Sollicitatie duurde een half jaar. Assessments met honderden vragen waar ze niks mee doen. Stellen je niet op je gemak tijdens gesprek en geven je niet de kans om je ware persoon te laten zien en je motivatie toe te lichten. Na een half jaar talloze opdrachten uit te voeren om te laten merken dat je zo enthousiast bent word je op een tamelijk respectloze manier verteld dat je niet enthousiast genoeg bent. Die pz meid had mijn dochter kunnen zijn, en gaat me nog even de les lezen als ik netjes vraag wat de reden is. Nog nooit zo'n misselijke ervaring meegemaakt in mijn carriere.
Pluspunten
Minpunten
Alles
Super leuke functie op Donksbergen. Erg naar mijn zin gehad.
Je krijgt meer taken, zonder extra tijd. Meer cliënten waarvoor je alles moet regelen. Weinig zeggenschap in de manier van werken binnen je locatie. De werkdruk is enorm hoog en als je hulp vraagt, bieden ze je aan dat de keuze van ontslag nemen er ook is.
Pluspunten
Leuke locatie met fijne collega's
Minpunten
Hoge werkdruk, weinig aangeboden hulp/ waardering.
Fijne werkomgeving met ruimte voor zowel persoonlijke ontwikkeling en als ontwikkelingen binnen het team.
Pluspunten
Fijne werksfeer
Per 1 "juni begonnen bij lunet zorg zij instromer. Bij de donksberg in duizel. Werk als leerling op een woonvoorziening met cliënten/bewoners met een gedragsstoornis en autisme. Ontzettende leuke woonvoorziening met leuke collega's. Lunetzorg is voor het eerst gestart met deze opleiding. Het is een mbo 4 opleiding persoonlijke begeleider. Normaal doe je hier 3 jaar over en nu in 18mnd waar je om de twee weken intern bij lunet naar school gaat. Zit je in de klas met medestudenten die alle maal werkzaam zijn binnen lunet zorg. Het is een hele gezellige klas. Voelt erg vertrouwd. Ik ben ontzettend blij dat lunet zorg mij deze kans geeft om me te laten omscholen (kom immers uit het justitie leventje) en me carrière voort te zetten binnen lunet zorg. Ik ben ontzettend blij dat ik deze keuze heb gemaakt Gr Bart
Onder hoge werkdruk houdt je na 11:00 twee woningen draaiende. Een aantal cliënten gaan naar dagbesteding. Je regelt de zorg rondom de client. Het werken met cliënten is leuk, maar daar heb je weinig tot geen tijd voor. Ik heb hier geleerd om erg effficient te werken. Management is een wereld apart, ze staan heel ver van hun medewerkers af. Je moet komen werken bij openstaande diensten omdat je een zogenaamd zelfsturend team bent. Collega's zijn wel oke. Het lastige aan deze baan is de agressie en je staat alleen te werken. Een goede balans tussen werk en privé is er niet je wordt vaak op vrije dagen gebeld om te komen werken. Leukste zijn de cliënten.
Pluspunten
Mooie omgeving
Minpunten
Werkdruk, privé/werk balans, management.
Medewerker szijn zelf verantwoordelijk voor de eigen loopbaan