Lunet zorg
Review over Lunet zorg van een medewerker

Slechte sfeer

6 september 2016
Slechte sfeer in de organisatie. Dit in het management. Straalt uit naar personeel op de werkvloer. Personeel op de werkvloer zijn harde werkers en super collegiaal. Organisatie zorgt slecht voor haar werknemers. Veel eigen belang mensen boven in organisatie. Veel mensen die zelf weg gaan of ontslag krijgen, door andere manier van werken moeten mensen de organisatie verlaten. Zoals op zoveel plekken in de zorg. Jammer!
Pluspunten
Minpunten
Controle op controle met negatieve insteek
15 januari 2021
Begeleider (voormalige medewerker) - Eindhoven
Sollicitatie duurde een half jaar. Assessments met honderden vragen waar ze niks mee doen. Stellen je niet op je gemak tijdens gesprek en geven je niet de kans om je ware persoon te laten zien en je motivatie toe te lichten. Na een half jaar talloze opdrachten uit te voeren om te laten merken dat je zo enthousiast bent word je op een tamelijk respectloze manier verteld dat je niet enthousiast genoeg bent. Die pz meid had mijn dochter kunnen zijn, en gaat me nog even de les lezen als ik netjes vraag wat de reden is. Nog nooit zo'n misselijke ervaring meegemaakt in mijn carriere.
Pluspunten
Minpunten
Alles
24 april 2020
Coördinator (huidige medewerker) - Eindhoven
Fantastisch bedrijf wat nog vollop in ontwikkeling is om mee te kunnen in deze dynamische tijd. Dit geeft na jaren forensisch werken een hoop kansen om een bijdrage te leveren om deze kwaliteitsslag te maken!
18 februari 2020
Clientbegeleider (voormalige medewerker) - Eindhoven
Redelijke werkgever, maar weinig doorgroeimogelijkheden. In geval van lichamelijke beperking die buiten het werk om is ontstaan, wordt er niet meegedacht voor een andere functie binnen de instelling
Pluspunten
Redelijk zelfsturende teams
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden