Lunet zorg
Review over Lunet zorg van een medewerker

Leerling zij in stromer

14 juni 2018
Per 1 "juni begonnen bij lunet zorg zij instromer. Bij de donksberg in duizel. Werk als leerling op een woonvoorziening met cliënten/bewoners met een gedragsstoornis en autisme. Ontzettende leuke woonvoorziening met leuke collega's. Lunetzorg is voor het eerst gestart met deze opleiding. Het is een mbo 4 opleiding persoonlijke begeleider. Normaal doe je hier 3 jaar over en nu in 18mnd waar je om de twee weken intern bij lunet naar school gaat. Zit je in de klas met medestudenten die alle maal werkzaam zijn binnen lunet zorg. Het is een hele gezellige klas. Voelt erg vertrouwd. Ik ben ontzettend blij dat lunet zorg mij deze kans geeft om me te laten omscholen (kom immers uit het justitie leventje) en me carrière voort te zetten binnen lunet zorg. Ik ben ontzettend blij dat ik deze keuze heb gemaakt Gr Bart
15 januari 2021
Begeleider (voormalige medewerker) - Eindhoven
Sollicitatie duurde een half jaar. Assessments met honderden vragen waar ze niks mee doen. Stellen je niet op je gemak tijdens gesprek en geven je niet de kans om je ware persoon te laten zien en je motivatie toe te lichten. Na een half jaar talloze opdrachten uit te voeren om te laten merken dat je zo enthousiast bent word je op een tamelijk respectloze manier verteld dat je niet enthousiast genoeg bent. Die pz meid had mijn dochter kunnen zijn, en gaat me nog even de les lezen als ik netjes vraag wat de reden is. Nog nooit zo'n misselijke ervaring meegemaakt in mijn carriere.
Pluspunten
Minpunten
Alles
18 februari 2020
Clientbegeleider (voormalige medewerker) - Eindhoven
Redelijke werkgever, maar weinig doorgroeimogelijkheden. In geval van lichamelijke beperking die buiten het werk om is ontstaan, wordt er niet meegedacht voor een andere functie binnen de instelling
Pluspunten
Redelijk zelfsturende teams
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden
1 oktober 2019
Zelfde functieZelfde locatie
Begeleider dagbesteding (voormalige medewerker) - Duizel
Super leuke functie op Donksbergen. Erg naar mijn zin gehad.