Lunet zorg
Review over Lunet zorg van een medewerker

Fijn team, fijne werkomgeving

17 november 2018
Ik werk in een fantastisch team. Wij geven en ontvangen feedback. Dit is voor ons heel normaal. Als iemand er doorheen zit, staan de anderen klaar om hem of haar op te vangen. Wij zijn van een leven lang leren en hebben een heel duidelijke visie. Er is ruimte voor ieders mening! Het moeilijkste is omgaan met de hechtingsstoornissen van cli├źnten. Je moet voortdurend je'radar' aan hebben. De groepsdynamiek is heel intens. Neutraal in je houding en toch een warme en huiselijke omgeving scheppen met je collega's. Verbale en fysieke agressie zijn beide aanwezig. De verbale agressie voert echter de boventoon. Door de eenduidige uitstraling van ons team zijn cli├źnten makkelijk om te buigen.
3,0Werk-priv├ębalans
Pluspunten
wij eten therapeutrisch mee. In de avonden kook je samen met cli├źnten
Minpunten
onregelmatig werk; werken met feestdagen. Maar dat hoort bij de Zorg
15 januari 2021
Begeleider (voormalige medewerker) - Eindhoven
Sollicitatie duurde een half jaar. Assessments met honderden vragen waar ze niks mee doen. Stellen je niet op je gemak tijdens gesprek en geven je niet de kans om je ware persoon te laten zien en je motivatie toe te lichten. Na een half jaar talloze opdrachten uit te voeren om te laten merken dat je zo enthousiast bent word je op een tamelijk respectloze manier verteld dat je niet enthousiast genoeg bent. Die pz meid had mijn dochter kunnen zijn, en gaat me nog even de les lezen als ik netjes vraag wat de reden is. Nog nooit zo'n misselijke ervaring meegemaakt in mijn carriere.
Pluspunten
Minpunten
Alles
2 juni 2020
Groepsleider/clientbegeleider (voormalige medewerker) - Duizel
Fijn werken daar met cli├źnten en collega's. Altijd graag gewerkt. Helaas, bezweken aan de bedrijfscultuur. Je merkt wel dat er mensen zijn die de bedrijfscultuur aan willen pakken.... Hopelijk zijn ze krachtig genoeg en zetten ze de medewerkers in hun kracht waardoor het tij daadwerkelijk kan keren, in het belang van de cli├źnten en medewerkers. Werk aan de winkel.
Pluspunten
Leuk werken met cli├źnten, collega's
Minpunten
Bedrijfscultuur/word wel aan gewerkt
24 april 2020
Co├Ârdinator (huidige medewerker) - Eindhoven
Fantastisch bedrijf wat nog vollop in ontwikkeling is om mee te kunnen in deze dynamische tijd. Dit geeft na jaren forensisch werken een hoop kansen om een bijdrage te leveren om deze kwaliteitsslag te maken!
  1. Fijn team, fijne werkomgeving