Lunet zorg
Review over Lunet zorg van een medewerker

De afgelopen drie jaar afgezakt tot een slechte werkgever.

9 juni 2017
Onder hoge werkdruk houdt je na 11:00 twee woningen draaiende. Een aantal cliënten gaan naar dagbesteding. Je regelt de zorg rondom de client. Het werken met cliënten is leuk, maar daar heb je weinig tot geen tijd voor. Ik heb hier geleerd om erg effficient te werken. Management is een wereld apart, ze staan heel ver van hun medewerkers af. Je moet komen werken bij openstaande diensten omdat je een zogenaamd zelfsturend team bent. Collega's zijn wel oke. Het lastige aan deze baan is de agressie en je staat alleen te werken. Een goede balans tussen werk en privé is er niet je wordt vaak op vrije dagen gebeld om te komen werken. Leukste zijn de cliënten.
Pluspunten
Mooie omgeving
Minpunten
Werkdruk, privé/werk balans, management.
15 januari 2021
Zelfde functieZelfde locatie
Begeleider (voormalige medewerker) - Eindhoven
Sollicitatie duurde een half jaar. Assessments met honderden vragen waar ze niks mee doen. Stellen je niet op je gemak tijdens gesprek en geven je niet de kans om je ware persoon te laten zien en je motivatie toe te lichten. Na een half jaar talloze opdrachten uit te voeren om te laten merken dat je zo enthousiast bent word je op een tamelijk respectloze manier verteld dat je niet enthousiast genoeg bent. Die pz meid had mijn dochter kunnen zijn, en gaat me nog even de les lezen als ik netjes vraag wat de reden is. Nog nooit zo'n misselijke ervaring meegemaakt in mijn carriere.
Pluspunten
Minpunten
Alles
18 februari 2020
Zelfde functieZelfde locatie
Clientbegeleider (voormalige medewerker) - Eindhoven
Redelijke werkgever, maar weinig doorgroeimogelijkheden. In geval van lichamelijke beperking die buiten het werk om is ontstaan, wordt er niet meegedacht voor een andere functie binnen de instelling
Pluspunten
Redelijk zelfsturende teams
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden
24 april 2020
Coördinator (huidige medewerker) - Eindhoven
Fantastisch bedrijf wat nog vollop in ontwikkeling is om mee te kunnen in deze dynamische tijd. Dit geeft na jaren forensisch werken een hoop kansen om een bijdrage te leveren om deze kwaliteitsslag te maken!
  1. De afgelopen drie jaar afgezakt tot een slechte werkgever.