Lunet zorg
Review over Lunet zorg van een medewerker

Altijd fijn gewerkt met cli├źnten in superfijne teams.

2 juni 2020
Fijn werken daar met cli├źnten en collega's. Altijd graag gewerkt. Helaas, bezweken aan de bedrijfscultuur. Je merkt wel dat er mensen zijn die de bedrijfscultuur aan willen pakken.... Hopelijk zijn ze krachtig genoeg en zetten ze de medewerkers in hun kracht waardoor het tij daadwerkelijk kan keren, in het belang van de cli├źnten en medewerkers. Werk aan de winkel.
4,0Werk-priv├ębalans
Pluspunten
Leuk werken met cli├źnten, collega's
Minpunten
Bedrijfscultuur/word wel aan gewerkt
15 januari 2021
Begeleider (voormalige medewerker) - Eindhoven
Sollicitatie duurde een half jaar. Assessments met honderden vragen waar ze niks mee doen. Stellen je niet op je gemak tijdens gesprek en geven je niet de kans om je ware persoon te laten zien en je motivatie toe te lichten. Na een half jaar talloze opdrachten uit te voeren om te laten merken dat je zo enthousiast bent word je op een tamelijk respectloze manier verteld dat je niet enthousiast genoeg bent. Die pz meid had mijn dochter kunnen zijn, en gaat me nog even de les lezen als ik netjes vraag wat de reden is. Nog nooit zo'n misselijke ervaring meegemaakt in mijn carriere.
Pluspunten
Minpunten
Alles
24 april 2020
Co├Ârdinator (huidige medewerker) - Eindhoven
Fantastisch bedrijf wat nog vollop in ontwikkeling is om mee te kunnen in deze dynamische tijd. Dit geeft na jaren forensisch werken een hoop kansen om een bijdrage te leveren om deze kwaliteitsslag te maken!
18 februari 2020
Clientbegeleider (voormalige medewerker) - Eindhoven
Redelijke werkgever, maar weinig doorgroeimogelijkheden. In geval van lichamelijke beperking die buiten het werk om is ontstaan, wordt er niet meegedacht voor een andere functie binnen de instelling
Pluspunten
Redelijk zelfsturende teams
Minpunten
Geen doorgroeimogelijkheden
  1. Altijd fijn gewerkt met cli├źnten in superfijne teams.