Lucardi Juwelier

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Lucardi Juwelier

Wissen
2,5Salaris en arbeidsvoorwaarden

34 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 59 reviews

Gezellig en leuk maar slecht salaris

Ik kreeg op mijn 18 nog geen eens 5 euro per uur dus erg weinig

Pluspunten

Gezellig

Minpunten

Slecht salaris

leuke collega’s maar weinig salaris

Hele leuke collega’s maar weinig salaris je hoeft daar niet heel veel te doen

Vreselijk

Laag salaris, slechte manager en saaie werkzaamheden. Ik zou iedereen afraden om hier te werken. Je wordt slecht behandeld en de roosters werden daarnaast slecht ingedeeld.

Pluspunten

Minpunten

Alles

.jdkskskskaoa

….geen fijne werksfeer geen rekening met ziek zijn en lage uurloon

Top bedrijf

Top bedrijf leuke mensen goede werksfeer en lekker gezellig

Pluspunten

Lunch

Leuke werkbranch en leuke collega's, maar keihard werken omdat er minimaal ingezet mag worden en altijd bezuinigd word op uren.

Gezellige werkomgeving omdat het werk zelf leuk is om erbij te doen. Ik heb er heel wat jaren gewerkt omdat ik leuke collega's had en het werken in de sieradenbranche erg leuk vind. Vanuit HR mag er helaas altijd minimaal ingezet worden. Op de uren moet altijd bezuinigd worden en je word eigenlijk als partimer/weekendhulp ingezet op bv een halfuur of uur later dan openingstijd om uren te besparen. Ook komt het heel vaak voor dat je rooster de week zelf nog veranderd en dat je daar niet van op de hoogte word gebracht. Soms worden de toch echt wel hele serieuze klachten van klanten die in hun recht staan omdat de kwaliteit soms echt te kort doet gewoon maar even aan de kant geschoven voor een volgende werknemer die vervolgens met een bek vol tanden staat. Een stukje extra waardering uit zich alleen in het jaarlijkse kerstpakket. Je hoorde binnen ons filiaal eigenlijk alleen wat er niet goed ging, in de jaren heb ik nog nooit dankjewel gehoord. De BL stond niet open voor feedback van medewerkers. Ook word er verwacht als de bezetting al minimaal is en je zelf amper tijd hebt om pauze te houden je ook nog dozen vol vracht/kasten om te bouwen op die dag. Het werk zelf is erg leuk maar het bedrijf zijn waardering naar medewerkers is allemaal erg onpersoonlijk en gericht op zoveel mogelijk geld maken met zo min mogelijk kosten voor het hoofdkantoor. Deze review is als ik het zo lees wel erg negatief maar ik heb wel leuke jaren gehad, toch wou ik mijn eerlijke mening niet onder stoelen of banken schuiven.

Pluspunten

Leuke collega's, leuk werk, leuk kerstpakket: in de vorm van shoptegoed, ze zijn best flexibel als je vrij wil.

Minpunten

Weinig waardering, altijd minimale inzet, weinig doorgroeimogelijkheden, niet persoonlijk

Geschikte bijbaan voor de jongeren

Prima als je van drukte houdt de taken die van hogerop opgedragen worden elke dag kunnen niet allemaal uitgevoerd worden op 1 dag dus je werkzaamheden zijn niet altijd klaar. Het is een gezellige drukke winkel.

Pluspunten

Goede werksfeer

Minpunten

Soms geen pauze door drukte.

Ongeorganiseerd

Achteraf gezien voelde het sollicitatiegesprek al niet prettig, het voelde als druk. Er was hoge nood en werd direct aangenomen, moest ook bijna direct beginnen. Voelde eerder al inwerken dan gesprek. Inwerken was stressvol, er werd heel veel van je verwacht en werk voor de leeuwen gegooit. "los het maar op".Collega's zijn over het algemeen behulpzaam en aardig. Er word veel tegelijk verwacht dus focus op een taak is niet mogelijk. Slechte kwaliteit product dus veel klachten. De verhouding van loon tot werkzaamheden is het niet waard. In dit filiaal veel problemen met niet tot werkzaamheden behoordende aspecten die wel jou probleem worden.

18 november 2021
Hi, wat jammer om te lezen dat je geen fijne ervaring hebt gehad als bedrijfsleidster in onze winkel in Roermond. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Voor vragen kun je altijd terecht bij onze HR afdelingen of bij de regiomanager. We denken graag mee voor een oplossing en hadden je graag verder geholpen om te zorgen voor een fijne werkplek bij ons. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Liefs, Lucardi

Zoek iets anders.

Als je niet helemaal tegen de muur staat. Zoek gewoon verder. Wil je:- geen zekerheid (wisselende dagen, 0-uren contracten, kans om niet ingepland te worden als er een ‘rustige’ periode is, regelmatig telefoontjes op je vrije dag omdat iemand uitvalt, salaris waar je niet van rond kunt komen)- hoge werkdruk (te weinig personeel op de werkvloer door oa bezuinigingen, verwachting dat je het maximale doet voor minimaal salaris)- opgewaardeerd voelen (het gaat alleen om de cijfers; niet om de werknemers en klanten)Dan zou ik zeker bij Lucardi werken.

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Laag salaris, hoge werkdruk

18 november 2021
Hi, wat jammer om te lezen dat je geen fijne ervaring hebt gehad als assistent bedrijfsleidster in één van onze winkels. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Voor vragen kun je altijd terecht bij onze HR afdelingen of bij de regiomanager. We denken graag mee voor een oplossing en hadden je graag verder geholpen om te zorgen voor een fijne werkplek. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Liefs, Lucardi

Leuk, groeiend bedrijf met veel mogelijkheden

Lucardi is oprecht een fijne werkgever. Het bedrijf heeft uitdagende (groei)doelstellingen, wat het werk interessant houdt. De informele sfeer maakt het een toegankelijk bedrijf waar iedereen, tot aan het management, benaderbaar is. De primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn ook dik in orde. Al met al dus erg blij met Lucardi!

18 november 2021
Hi, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met jouw baan als Performance Manager bij Lucardi. Wij zijn ook erg blij met jou binnen onze Lucardi familie! Liefs, Lucardi

Hele vacature is een leugen

Krijgt slecht betaald als shop manager verdien je met 30 uur 1330€ per maand. werktijden zijn slecht geen pauzes verder is het hoofdkantoor echt waardeloos de regiomanagers denken dat ze beter zijn dan het personeel. Slecht kwaliteit sieraden! Ik raad het zeker niet aan om daar te werken

Pluspunten

Minpunten

Het hele bedrijf is een minpunt

22 juni 2021
Hi, wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw voormalige baan als Shopmanager in ons filiaal in Roermond. Bij Lucardi werken we met het CAO van Inretail. Het salaris wordt altijd besproken tijdens het sollicitatiegesprek en is voor he tekenen dus ook al bekend. Bij ontevredenheid hierover gaan we altijd met onze medewerkers in gesprek en kan er contact opgenomen worden met onze HR-afdeling. Jammer dat dit beeld is ontstaan, dat is uiteraard niet de bedoeling. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan helpen we je graag verder. Liefs, Lucardi

productieve en gezellige werksfeer

Een fijn bedrijf die je op je gemaakt stelt vanaf de dag dat je begint, alles wordt duidelijk uitgelegd en er wordt voor jou de tijd genomen. Elke dag zijn er afwisselende werkzaamheden waardoor je geen sleur in je dag krijgt. Je helpt een stel met trouwringen uitzoeken, kindjes die hun eerste oorbelletjes geschoten krijgen of een leuk cadeau voor een vriendin. De collega’s zijn vriendelijk en willen je overal mee helpen.

Pluspunten

fijne werksfeer, maaltijd vergoeding

Minpunten

loon

22 juni 2021
Hi, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw huidige baan als verkoper in ons filiaal in Leeuwarden. We vinden dit erg belangrijk en kijken graag mee hoe we jouw werkplezier kunnen verbeteren. Hier mag je uiteraard altijd contact voor opnemen met de HR-afdeling. Met betrekking tot jouw loon willen we graag meer duidelijkheid geven. Lucardi volgt het CAO van Inretail. Het salaris wordt altijd van tevoren besproken en aan de hand van jouw leeftijd bepaalt. Mocht je hier toch nog andere vragen over hebben, dan beantwoorden we jouw vragen met alle liefde. Veel succes en plezier nog in ons filiaal in Leeuwarden!

Chaotisch en slechtbetaald bedrijg.

De collega's zijn leuk en behulpzaam, maar daar is dan alles ook mee gezegd. Het loon is abnormaal slecht, en de doorgroei mogelijkheden zijn miniem. Als ze je (tijdelijke) contract het maximale aantal keren verlengd hebben, veranderen ze gewoon je functieomschrijving en geven ze nog geen vast contract. Verder krijg je ook niet echt het idee dat je serieus word genomen wegens het feit dat ze qua werktijden maar wat neerzetten, zo kan het zijn dat je zonder enig overleg opeens iedere week de avond moet draaien. Ook maak je vaak overuren, vooral in vakanties kan met een contract van 8 uren kan het zo maar zijn dat je wekelijks alsnog 14 uur in de winkel staat. Daarnaast hanteren de bedrijfsleider en bedrijfsleidersassistent vaak niet de regels die ons ooit opgelegd zijn, dus als je voor controle bij hun iets ivm garantie controleert kan het zijn dat zij de klant wel hun zin geven, terwijl dat totaal niet binnen de regels valt.

Pluspunten

20% personeels korting, gratis lucardi shoptegoed bij kerst, bedrijfsuitje aan het einde van het jaar

Minpunten

slecht loon, word geen rekening gehouden met de werknemer

22 juni 2021
Hi, bedankt voor jouw review. Wat jammer dat je niet zo tevreden bent met jouw huidige baan als kassa/verkoopmedewerker in ons filiaal in Drachten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we kijken graag mee hoe we jouw werkplezier kunnen verbeteren. We verduidelijken graag jouw reactie over het salaris. Lucardi is aangesloten bij het CAO van Inretail. Tijdens het sollicitatiegesprek wordt het salaris altijd vooraf besproken en dit staat ook vermeld in het contract. Mocht je hier vragen over hebben, dan mag je altijd contact opnemen met de HR-afdeling. We kijken dan graag met je mee en beantwoorden jouw vragen met liefde. Liefs, Lucardi

productieve en gezellige werkomgeving

leuk bedrijf en veel werkzaamheden heel leuk bedrijf goed georganiseerd

Pluspunten

goede organisatie

Minpunten

te weinig betaald

22 juni 2021
Hi, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw voormalige baan als Shopmanager bij ons filiaal in Oosterhout. Dat vinden we erg belangrijk om te weten! Graag verduidelijken we ook jouw vraag m.b.t. het salaris. Lucardi is aangesloten bij het CAO van Inretail. De hoogte van het salaris wordt altijd besproken in het sollicitatiegesprek. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan mag je altijd contact opnemen. Liefs, Lucardi

Ga hier nooit werken

Als je houdt van hard werken en gezeik vanuit HK + niet flexibele collega's, dan zit je hier ontzettend goed. Deze baan is het absoluut niet waard en dan heb ik het nog nieteens over de klachtenregen van klanten. Volg jij de regels die het bedrijf heeft opgesteld.. Ga er dan maar vanuit dat de klant die een klacht indient nog alles vergoed krijgt ook. Nooit meer lucardi voor mij. Daarnaast kun je ook dag zeggen tegen je pauzes en alleen staan omdat ze niemand willen aannemen.

Pluspunten

Minpunten

Alles aan dit bedrijf.

22 juni 2021
Hi, wat jammer dat je niet tevreden bent met jouw huidige baan als storemanager in ons filiaal in Gelderland. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We kijken graag met je mee hoe we het werkplezier kunnen verbeteren. Je kunt hiervoor contact opnemen met de HR-afdeling. We vinden dit namelijk erg belangrijk en zouden het jammer vinden als je dit gevoel blijft houden. Daarnaast vinden we het ook van belang dat elke medewerker pauze neemt en zijn rust pakt. De rooster delen we in zodat dit mogelijk is. Tijdens de Corona periode was het van belang om niet teveel medewerkers in de winkel te laten staan. Hierdoor kon het inderdaad voorkomen dat een medewerker alleen stond i.v.m. de verdeling in pauzes. Mocht je toch nog andere vragen hebben of is iets niet duidelijk, dan beantwoorden we jouw vragen met alle liefde. Liefs, Lucardi

Slechte werkomstandigheden.

Lucardi lijkt in eerste instantie een leuke plek om te werken maar de realiteit is toch echt anders. Je krijgt als leidinggevende veel taken. Eerste paar uurtjes moet je altijd alleen staan tot de 2e persoon mag komen. Als er iemand ziek is en niemand van jou filiaal kan werken, kan het zijn dat je de hele dag alleen staat. (Want volgens de regiomanager zou dat makkelijk moeten kunnen als je de dag ervoor een slechte omzet hebt gedraaid!) De regiomanager wilt niet altijd problemen oplossen. Als er iets stuk is en wat een gevaarlijke werksfeer voor personeel en of klanten kan leiden letten ze echt op de kosten. Ze willen het liefst niks uitgeven. Salaris zou ook beter moeten zijn voor alles wat je moet doen en regelen. Personeelproblemen zijn er altijd al geweest bij Lucardi. Op je vrije dagen kan je dus telefoontjes van je regiomanager verwachten dat jouw personeel of jijzelf moet uithelpen in een ander filiaal. Werknemers met kleine contracten zoals een 4 of 8 uur contract staan boven hun contact uren te werken maar krijgen geen hoger contract aangeboden. Als je mensen van het hr wilt bereiken kunnen ze soms dagen en of weken doen om te reageren en ze hebben niet overal een antwoordt op. Al met al denk eerst goed na voordat je hier wilt werken. De meeste mensen zijn ook weg gegaan omdat je geen waardering ontvangt voor al het werk. Je bent hier echt een nummertje.

Pluspunten

Leuke personeel

Minpunten

Zie tekst boven

22 juni 2021
Hi, wat jammer je dat niet zo tevreden bent over jouw voormalige baan als bedrijfsleidster bij ons filiaal in Almere. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We staan er als organisatie altijd voor open om met elkaar in gesprek te gaan om ervoor te zorgen dat iedereen met plezier naar zijn/haar werk gaat. We betreuren het dan ook dat je dit gevoel niet hebt gekregen. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, dan mag je altijd contact opnemen.

Hard werken voor erg weinig centen in vergelijk met andere bedrijfsleidsters detailhandel.

Een gewone werkdag als filiaalmanager betekend dat je vaak alleen de winkel opent, waarna je tot 12.oo uur alleen de winkel runt. Alles nalopen, bijvullen, rechttrekken, etaleren, schoonmaken, klanten helpen, piercen, gaatjes prikken en niet te vergeten de administratie bijhouden, reparaties verzorgen, horlogebatterijen wisselen, klachten afhandelen, sollicitatie gesprekken voeren, web orders plaatsen en terugnemen, inventariseren en alle andere voorkomende werkzaamheden. De pauze (die je vaak niet kunt nemen ,omdat je alleen staat) wordt niet doorbetaald. Er wordt gezegd dat je die 15 minuten dan maar tussen de middag extra moet nemen, als de tweede persoon om 12 uur begint. Daar kom je niet aan toe doordat het dan net te druk wordt in de winkel. Dit geld trouwens ook voor de 15 minuten pauze in de middag. Daar kom je toch ook vaak niet aan toe, maar ze betalen hem niet uit. Per dag gaat er een uur pauze af. Op dagen met een koopavond 2 uur en een kwartier als je van 9.30 tot 21.00 zou staan. In de ochtend, wanneer het niet druk is zorg je dat de personeelsplanning nagekeken wordt. Dit moet constant, omdat ze werken met een systeem dat per dag, per half uur bekijkt hoeveel personeel je mag inzetten. De regel van 6 weken vooruit plannen gaat hierbij dus niet op, want je past de roosters toch constant aan. Lucardi wil heel graag besparen op personeelskosten. Het kan dus zijn dat je maar 3 uurtjes werkt op een dag in plaats van de geplande 5. Lucardi is dol op hoge conversie, budgetten, centjes en geeft naar mijn mening minder om personeel. Eigenlijk geven ze daar niets -

22 juni 2021
Hi, wat jammer je dat niet zo tevreden bent over jouw voormalige baan als filiaalmanager bij ons filiaal in Vlissingen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We staan er als organisatie altijd voor open om met elkaar in gesprek te gaan om ervoor te zorgen dat iedereen met plezier naar zijn/haar werk gaat. We betreuren het dan ook dat je dit gevoel niet hebt gekregen. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, dan mag je altijd contact opnemen. Liefs, Lucardi

Gezellige sfeer, redelijk leuke baan voor ernaast

Goede ervaring gehad. Echter, mogen de reiskosten wel vergoed worden en uurloon viel ook wel mee.

22 juni 2021
Hi, bedankt voor jouw review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met jouw voormalige baan als winkelmedewerkster bij ons filiaal in Arnhem. Graag willen we jouw vraag m.b.t. de reiskosten verduidelijken. Bij de bepaling van de kilometers wordt er rekening gehouden met een eigen bijdrage van 10 kilometer op basis van enkele reis. Onder aftrek van deze 10 kilometer wordt er tot maximaal 30 kilometer (enkele reis) vergoed. De kilometers worden vergoed tegen een bedrag van € 0,13 per kilometer. De dagvergoeding die hieruit volgt wordt maandelijks aan onze medewerker betaald aan de hand van het aantal gewerkte dagen. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, dan mag je altijd contact met ons opnemen. Liefs, Lucardi

Lucardi

Gezellige collega’s, slecht salaris. Je werkt daar we met veel klanten

Pluspunten

Collegas

Minpunten

Salaris

22 juni 2021
Hi, bedankt voor jouw review. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met jouw voormalige baan als kassamedewerker/hulpkracht bij ons filiaal in Rotterdam. Dat vinden we erg belangrijk. Bij Lucardi werken we via het CAO van Inretail. Tijdens het sollicitatiegesprek wordt het salaris altijd besproken. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, dan mag je alsnog altijd contact opnemen met onze HR-afdeling. Liefs, Lucardi

Leuk maar niet mijn ding

Je moet er werken als je er niet van houd in drukte en hectiek te weken. Collega’s er aardig en leergierig Salaris heel weinig

Hoge werkdruk

Ik had een proeftijd van 7 maanden, maar na 6 maanden moest ik al stoppen omdat ik teveel had gewerkt voor iemand met een contract van 4 uren.Zo moest ik soms meer dan 20 uren per week werken door personeels tekort en geen BL die aanwezig was. Ik was niet de enige die moest stoppen, mijn collega had een contract van 8 uren en zij moest een paar weken voor mij stoppen. We zijn allebei geen Nederlanders en je merkt ook wel dat ze geen buitenlanders zoeken, maar alleen Nederlanders zoeken. Waarom we wel waren aangenomen, weet ik niet. Ik deed mijn werk goed en als ik werd gevraagd om eerder te werken of langer weigerde ik nooit ook deed ik alles wat mij gevraagd werd.Ik vond dat de sfeer ook niet fijn was tussen mij en mijn collega’s. Ook kreeg ik niet uitleg over dingen zoals graveren of gaatjes schieten en moest dus maar wat doen. want ze vonden het niet fijn als ik hun vragen zou stellen. Je merkt wel dat Lucardi uit is op winst, en ik vind dat je te weinig verdient voor wat je allemaal moet doen.

Pluspunten

Personeelskorting

Minpunten

-Hoge werkdruk, lage lonen, late uitbetaling en geen mogelijkheid om door te groeien

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Lucardi Juwelier. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Lucardi Juwelier met

Meer informatie over Lucardi Juwelier in populaire locaties