Lucardi Juwelier

Reviews voor Weekendhulp (m/v) bij Lucardi Juwelier

Weekendhulp (m/v)2 reviews

2 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 59 reviews

Aardige collega's maar wel een hoge werkdruk

Ik begon met plezier met werken bij Lucardi omdat je er veel leert, maar naarmate ik er langer werkte kreeg ik steeds meer werkdruk op me. Ze verwachten heel veel van je, en omdat het een heel klein filiaal is werd het soms ook zo druk dat je niet meer overzicht kon houden. Na mijn proefperiode werd het contract niet verder verlengd.

Pluspunten

Je leert interessante dingen, klein en hecht team

Minpunten

Hoge werkdruk, hectisch, minimumloon

Hoge werkdruk

Ik had een proeftijd van 7 maanden, maar na 6 maanden moest ik al stoppen omdat ik teveel had gewerkt voor iemand met een contract van 4 uren.Zo moest ik soms meer dan 20 uren per week werken door personeels tekort en geen BL die aanwezig was. Ik was niet de enige die moest stoppen, mijn collega had een contract van 8 uren en zij moest een paar weken voor mij stoppen. We zijn allebei geen Nederlanders en je merkt ook wel dat ze geen buitenlanders zoeken, maar alleen Nederlanders zoeken. Waarom we wel waren aangenomen, weet ik niet. Ik deed mijn werk goed en als ik werd gevraagd om eerder te werken of langer weigerde ik nooit ook deed ik alles wat mij gevraagd werd.Ik vond dat de sfeer ook niet fijn was tussen mij en mijn collega’s. Ook kreeg ik niet uitleg over dingen zoals graveren of gaatjes schieten en moest dus maar wat doen. want ze vonden het niet fijn als ik hun vragen zou stellen. Je merkt wel dat Lucardi uit is op winst, en ik vind dat je te weinig verdient voor wat je allemaal moet doen.

Pluspunten

Personeelskorting

Minpunten

-Hoge werkdruk, lage lonen, late uitbetaling en geen mogelijkheid om door te groeien

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Lucardi Juwelier. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Lucardi Juwelier met

Reviews over Lucardi Juwelier per locatie