Lucardi Juwelier

Reviews voor Verkoper (m/v) bij Lucardi Juwelier

Verkoper (m/v)23 reviews

23 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 59 reviews

Gezellig en leuk maar slecht salaris

Ik kreeg op mijn 18 nog geen eens 5 euro per uur dus erg weinig

Pluspunten

Gezellig

Minpunten

Slecht salaris

leuke collega’s maar weinig salaris

Hele leuke collega’s maar weinig salaris je hoeft daar niet heel veel te doen

.jdkskskskaoa

….geen fijne werksfeer geen rekening met ziek zijn en lage uurloon

Productieve en gezellige werkomgeving!

Ondanks (in mijn geval) het zware afgelopen jaar…: Heerlijk gewerkt, ook op meerdere locaties. Veel geleerd!Het is echt een heel leuk en breed begrip, dat je van reparaties tot batterijen vervangen de verkoop(waarbij, voor ieder wat wils!) etc etc… geen dag gelijk is!

Geschikte bijbaan voor de jongeren

Prima als je van drukte houdt de taken die van hogerop opgedragen worden elke dag kunnen niet allemaal uitgevoerd worden op 1 dag dus je werkzaamheden zijn niet altijd klaar. Het is een gezellige drukke winkel.

Pluspunten

Goede werksfeer

Minpunten

Soms geen pauze door drukte.

Werk hier niet

Als bijbaan zou ik dit absoluut niet aanraden. Ze hebben altijd wat te klagen over je en stellen kapot hoge eisen, terwijl je er net werkt en het logisch is dat je nog niet alles begrijpt? Op een zaterdag komen er bijv 20 mensen de winkel in en leidinggevende verwacht maar dat jij dit aan kunt? Daarnaast ben je meer aan het repareren dan aan het verkopen. Leidinggevenden voelen zichzelf echt hoog.

Pluspunten

Lucardi Maastricht is een leuk en jong team!

Als team helpen we elkaar overal waar nodig is. Je wordt goed gesteund en ingewerkt. Er is een leuke werksfeer en we doen vaker uitjes met elkaar! Het werk is heel afwisselend en elke dag leer je wel iets nieuws. Ook is het klantcontact erg leuk omdat mensen altijd vrolijk zijn als ze iets kopen.

18 november 2021
Hi, wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met het team en jouw baan als verkoopster in onze winkel in Maastricht. We wensen je nog veel plezier en hopen dat je nog lang werkzaam bent bij onze Lucardi familie! Liefs, Lucardi

productieve en gezellige werksfeer

Een fijn bedrijf die je op je gemaakt stelt vanaf de dag dat je begint, alles wordt duidelijk uitgelegd en er wordt voor jou de tijd genomen. Elke dag zijn er afwisselende werkzaamheden waardoor je geen sleur in je dag krijgt. Je helpt een stel met trouwringen uitzoeken, kindjes die hun eerste oorbelletjes geschoten krijgen of een leuk cadeau voor een vriendin. De collega’s zijn vriendelijk en willen je overal mee helpen.

Pluspunten

fijne werksfeer, maaltijd vergoeding

Minpunten

loon

22 juni 2021
Hi, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw huidige baan als verkoper in ons filiaal in Leeuwarden. We vinden dit erg belangrijk en kijken graag mee hoe we jouw werkplezier kunnen verbeteren. Hier mag je uiteraard altijd contact voor opnemen met de HR-afdeling. Met betrekking tot jouw loon willen we graag meer duidelijkheid geven. Lucardi volgt het CAO van Inretail. Het salaris wordt altijd van tevoren besproken en aan de hand van jouw leeftijd bepaalt. Mocht je hier toch nog andere vragen over hebben, dan beantwoorden we jouw vragen met alle liefde. Veel succes en plezier nog in ons filiaal in Leeuwarden!

Chaotisch en slechtbetaald bedrijg.

De collega's zijn leuk en behulpzaam, maar daar is dan alles ook mee gezegd. Het loon is abnormaal slecht, en de doorgroei mogelijkheden zijn miniem. Als ze je (tijdelijke) contract het maximale aantal keren verlengd hebben, veranderen ze gewoon je functieomschrijving en geven ze nog geen vast contract. Verder krijg je ook niet echt het idee dat je serieus word genomen wegens het feit dat ze qua werktijden maar wat neerzetten, zo kan het zijn dat je zonder enig overleg opeens iedere week de avond moet draaien. Ook maak je vaak overuren, vooral in vakanties kan met een contract van 8 uren kan het zo maar zijn dat je wekelijks alsnog 14 uur in de winkel staat. Daarnaast hanteren de bedrijfsleider en bedrijfsleidersassistent vaak niet de regels die ons ooit opgelegd zijn, dus als je voor controle bij hun iets ivm garantie controleert kan het zijn dat zij de klant wel hun zin geven, terwijl dat totaal niet binnen de regels valt.

Pluspunten

20% personeels korting, gratis lucardi shoptegoed bij kerst, bedrijfsuitje aan het einde van het jaar

Minpunten

slecht loon, word geen rekening gehouden met de werknemer

22 juni 2021
Hi, bedankt voor jouw review. Wat jammer dat je niet zo tevreden bent met jouw huidige baan als kassa/verkoopmedewerker in ons filiaal in Drachten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we kijken graag mee hoe we jouw werkplezier kunnen verbeteren. We verduidelijken graag jouw reactie over het salaris. Lucardi is aangesloten bij het CAO van Inretail. Tijdens het sollicitatiegesprek wordt het salaris altijd vooraf besproken en dit staat ook vermeld in het contract. Mocht je hier vragen over hebben, dan mag je altijd contact opnemen met de HR-afdeling. We kijken dan graag met je mee en beantwoorden jouw vragen met liefde. Liefs, Lucardi

Snap nu wel waarom ze geen personeel kunnen vinden

Werk vond ik heel erg leuk, maar voelde mij verloren. Geen normale inwerkperiode. De leidinggevende veranderde het rooster zonder dit te overleggen. Als ik met klanten bezig was dan werden die bij mij weggekaapt. Collega argument was dat ik niet ervaren genoeg was. Ik heb zelf mijn ontslag ingediend want het was geen normale werksfeer.

22 juni 2021
Hi, bedankt voor jouw review. Wat jammer dat je niet tevreden bent over jouw voormalige baan als verkoopmedewerkster in ons filiaal in Lelystad. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hiervoor mag je altijd contact opnemen met onze HR-afdfeling. We betreuren het dan ook dat je dit gevoel hebt gekregen en dat we je hierin niet verder hebben kunnen helpen. Mocht je toch nog vragen hebben, dan mag je altijd alsnog contact opnemen. Liefs, Lucardi

Geen fijne ervaring!!

Leuk werk, klant adviseren en helpen. Maar daar is het mee gezegd!Je mag niet te veel vragen aan collega’s. Als je nieuw bent en je krijgt een klant met een vraag waar je zelf geen antwoord op hebt ga je dat vragen, maar dat wordt hier niet gewaardeerd. Er is geen team verband. Geen leuke sfeer.. Feedback geven om er aan te kunnen werken wordt hier niet gedaan.

22 juni 2021
Hi, bedankt voor jouw review. Wat jammer dat je niet zo tevreden bent met jouw voormalige baan als verkoopster bij ons filiaal in Leeuwarden. We vinden het namelijk erg belangrijk dat elke medewerker met plezier naar zijn/haar werk gaat en gaan graag het gesprek aan om het werkplezier te vergroten. We betreuren het dan ook dat je dit gevoel niet hebt gekregen. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, dan mag je altijd contact opnemen met onze HR-afdeling. Liefs, Lucardi

Leuk maar niet mijn ding

Je moet er werken als je er niet van houd in drukte en hectiek te weken. Collega’s er aardig en leergierig Salaris heel weinig

Leuke werksfeer

Leuke collega's, leuk werksfeer. Je bent altijd bezig met werkzaamheden en klanten. Heb hier veel mogen leren. Alleen verdien je hier helaas niet heel veel.

Pluspunten

Leuk werk.

Minpunten

Salaris.

Super slechte organisatie

Je doet veel voor weinig, als 19 jarige verdien je €5. Je zit eerst een maand zonder loon, pas vanaf de tweede maand krijg je loon van de eerste. Ik werkte er pas 2 weken en kreeg al super veel verantwoordelijkheid voor niets extra’s. Ze beloven je veel maar uiteindelijk wordt je er uit gegooid. Ze zijn niet duidelijk in hun handleiding. Te hoge werk druk, teveel werkzaamheden en teveel verantwoordinf.

Pluspunten

Minpunten

Je moet 40 uur in de week werken om net 700 euro te verdienen als maandloon

Salaris daar is om te huilen

Ik heb 4 maandjes gewerkt als verkoper/oproepkracht want vaste uren geven ze je niet (max 8) gemiddeld werkte ik daar maar 2 soms 3 dagen en met feestdagen 4 en 1x zelfs 5 dagen in de week maar vaak waren dit maar halve dagen. Het salaris daar met iemand van toen 27 jaar was om te huilen! €9,50 bruto per uur. Ik heb dan ook na 4 maanden ontslag genomen omdat ik anders in de schulden zou belanden. Op zich waren de collega's daar wel prettig om mee samen te werken alleen zat er voor mij veels te weinig uitdaging in.

Pluspunten

Gratis fruit

Minpunten

Slecht loon

Leuke werkomgeving

Ik heb hele leuke collega’s en het werk was leuk, maar je word de 1ste maand zonder geldige reden niet uitbetaald. Je krijgt dus pas betaald voor de 1ste maand dat je daar werkt in de 2e maand en zo blijft dat doorgaan tot je ontslag neemt. Ik vind dat overigens niet netjes. Verder met als reactie van hoofdkantoor “het is niet ons probleem dat je een maand zonder geld komt te zitten”. En nog weinig ook ik als 20 jarige verdien daar net 6,85 dat is absurd!

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Lage loon, geen profesionele houding van het hoofdkantoor, late uitbetaling

Leuk werk maar geen leuke leidinggevende.

Het werk is in het algemeen zeer leuk. De collega's zijn ook leuk om mee te werken. Het is altijd gezellig. Ik werkte daar ook met veel plezier. De enige waar ik mee tegen zat was de leidinggevende. Houdt geen rekening met bepaalde collega's vaak ook veel argumenten in het bijzijn van klanten. Heeft veel collega's weggepest, waar helaas weinig aan gedaan wordt. Online zijn er ook klachten over de leidinggevende van de klanten die slecht behandeld werden/ slecht geholpen werden. Maakt roosters zonder de tijden door te geven of te vragen of het mogelijk is om te komen werken. Zegt het beter te weten dan iedereen vanwege langere werkervaring. Helaas wordt hier niks aangedaan want er zijn vele problemen. Vele zijn na een paar maanden gestopt vanwege onaangename behandeling. Ik werkte er met plezier, maar ben helaas gestopt door het gedrag van de leidinggevende. Het was niet aangenaam om te blijven werken.

Pluspunten

Leuk werk, gezellige collega's

Minpunten

Leidinggevende

professionele, goede werkplek

persoonlijke verkoop op een professionele manier. goed contact met de collega's.

Leuke toegankelijke winkel

Het is altijd leuk om klanten te helpen met het uitzoeken van een mooi geschenk.

Pluspunten

personeelskorting

Minpunten

Sleutel om je nek

Voor de leeuwen gegooid

Het werken bij Lucardi Juweliers vond ik heel leuk om te doen. Echt wel mijn ding. Ik ben daar voor de leeuwen gegooid doordat ik in de eerste maanden al mocht openen en sluiten en later daar op af ben gerekend. Dit vond ik wel jammer. Verder was ook hier geen enkele dag het zelfde. Ik kon goed met de collega's binnen de vestiging en was er ook altijd een gemoedelijke sfeer.

Pluspunten

Vaste werktijden, flexibele tijden.

Minpunten

geen.

Werken in het centrum

bandjes verwisselen van horloges / armbanden en inkorten. maat opmeten van een ring.

Pluspunten

Leuke locatie

Minpunten

weinig uren achter elkaar werken

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Lucardi Juwelier. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Lucardi Juwelier met

Meer informatie over Lucardi Juwelier in populaire locaties