Lucardi Juwelier

Reviews voor Bedrijfsleider (m/v) bij Lucardi Juwelier

Bedrijfsleider (m/v)13 reviews

13 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 59 reviews

Gezellige werksfeer

De werksfeer in het filiaal in nijmegen super en heel gezellig

Ongeorganiseerd

Achteraf gezien voelde het sollicitatiegesprek al niet prettig, het voelde als druk. Er was hoge nood en werd direct aangenomen, moest ook bijna direct beginnen. Voelde eerder al inwerken dan gesprek. Inwerken was stressvol, er werd heel veel van je verwacht en werk voor de leeuwen gegooit. "los het maar op".Collega's zijn over het algemeen behulpzaam en aardig. Er word veel tegelijk verwacht dus focus op een taak is niet mogelijk. Slechte kwaliteit product dus veel klachten. De verhouding van loon tot werkzaamheden is het niet waard. In dit filiaal veel problemen met niet tot werkzaamheden behoordende aspecten die wel jou probleem worden.

18 november 2021
Hi, wat jammer om te lezen dat je geen fijne ervaring hebt gehad als bedrijfsleidster in onze winkel in Roermond. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Voor vragen kun je altijd terecht bij onze HR afdelingen of bij de regiomanager. We denken graag mee voor een oplossing en hadden je graag verder geholpen om te zorgen voor een fijne werkplek bij ons. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Liefs, Lucardi

Minderwaardigheid van boven af

Je bent een slaaf voor ze, en je krijgt geen ene waardering.

Pluspunten

Minpunten

Alles

21 juni 2021
Hi, wat jammer om te lezen dat je niet zo tevreden bent over jouw huidige baan als storemanager in één van onze Lucardi winkels. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we kijken graag mee naar een oplossing om ervoor te zorgen dat je weer met plezier naar je werk gaat. Heb je hiervoor al contact opgenomen met onze HR-afdeling?

Hele vacature is een leugen

Krijgt slecht betaald als shop manager verdien je met 30 uur 1330€ per maand. werktijden zijn slecht geen pauzes verder is het hoofdkantoor echt waardeloos de regiomanagers denken dat ze beter zijn dan het personeel. Slecht kwaliteit sieraden! Ik raad het zeker niet aan om daar te werken

Pluspunten

Minpunten

Het hele bedrijf is een minpunt

22 juni 2021
Hi, wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw voormalige baan als Shopmanager in ons filiaal in Roermond. Bij Lucardi werken we met het CAO van Inretail. Het salaris wordt altijd besproken tijdens het sollicitatiegesprek en is voor he tekenen dus ook al bekend. Bij ontevredenheid hierover gaan we altijd met onze medewerkers in gesprek en kan er contact opgenomen worden met onze HR-afdeling. Jammer dat dit beeld is ontstaan, dat is uiteraard niet de bedoeling. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan helpen we je graag verder. Liefs, Lucardi

productieve en gezellige werkomgeving

leuk bedrijf en veel werkzaamheden heel leuk bedrijf goed georganiseerd

Pluspunten

goede organisatie

Minpunten

te weinig betaald

22 juni 2021
Hi, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw voormalige baan als Shopmanager bij ons filiaal in Oosterhout. Dat vinden we erg belangrijk om te weten! Graag verduidelijken we ook jouw vraag m.b.t. het salaris. Lucardi is aangesloten bij het CAO van Inretail. De hoogte van het salaris wordt altijd besproken in het sollicitatiegesprek. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan mag je altijd contact opnemen. Liefs, Lucardi

Ga hier nooit werken

Als je houdt van hard werken en gezeik vanuit HK + niet flexibele collega's, dan zit je hier ontzettend goed. Deze baan is het absoluut niet waard en dan heb ik het nog nieteens over de klachtenregen van klanten. Volg jij de regels die het bedrijf heeft opgesteld.. Ga er dan maar vanuit dat de klant die een klacht indient nog alles vergoed krijgt ook. Nooit meer lucardi voor mij. Daarnaast kun je ook dag zeggen tegen je pauzes en alleen staan omdat ze niemand willen aannemen.

Pluspunten

Minpunten

Alles aan dit bedrijf.

22 juni 2021
Hi, wat jammer dat je niet tevreden bent met jouw huidige baan als storemanager in ons filiaal in Gelderland. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We kijken graag met je mee hoe we het werkplezier kunnen verbeteren. Je kunt hiervoor contact opnemen met de HR-afdeling. We vinden dit namelijk erg belangrijk en zouden het jammer vinden als je dit gevoel blijft houden. Daarnaast vinden we het ook van belang dat elke medewerker pauze neemt en zijn rust pakt. De rooster delen we in zodat dit mogelijk is. Tijdens de Corona periode was het van belang om niet teveel medewerkers in de winkel te laten staan. Hierdoor kon het inderdaad voorkomen dat een medewerker alleen stond i.v.m. de verdeling in pauzes. Mocht je toch nog andere vragen hebben of is iets niet duidelijk, dan beantwoorden we jouw vragen met alle liefde. Liefs, Lucardi

Slechte werkomstandigheden.

Lucardi lijkt in eerste instantie een leuke plek om te werken maar de realiteit is toch echt anders. Je krijgt als leidinggevende veel taken. Eerste paar uurtjes moet je altijd alleen staan tot de 2e persoon mag komen. Als er iemand ziek is en niemand van jou filiaal kan werken, kan het zijn dat je de hele dag alleen staat. (Want volgens de regiomanager zou dat makkelijk moeten kunnen als je de dag ervoor een slechte omzet hebt gedraaid!) De regiomanager wilt niet altijd problemen oplossen. Als er iets stuk is en wat een gevaarlijke werksfeer voor personeel en of klanten kan leiden letten ze echt op de kosten. Ze willen het liefst niks uitgeven. Salaris zou ook beter moeten zijn voor alles wat je moet doen en regelen. Personeelproblemen zijn er altijd al geweest bij Lucardi. Op je vrije dagen kan je dus telefoontjes van je regiomanager verwachten dat jouw personeel of jijzelf moet uithelpen in een ander filiaal. Werknemers met kleine contracten zoals een 4 of 8 uur contract staan boven hun contact uren te werken maar krijgen geen hoger contract aangeboden. Als je mensen van het hr wilt bereiken kunnen ze soms dagen en of weken doen om te reageren en ze hebben niet overal een antwoordt op. Al met al denk eerst goed na voordat je hier wilt werken. De meeste mensen zijn ook weg gegaan omdat je geen waardering ontvangt voor al het werk. Je bent hier echt een nummertje.

Pluspunten

Leuke personeel

Minpunten

Zie tekst boven

22 juni 2021
Hi, wat jammer je dat niet zo tevreden bent over jouw voormalige baan als bedrijfsleidster bij ons filiaal in Almere. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We staan er als organisatie altijd voor open om met elkaar in gesprek te gaan om ervoor te zorgen dat iedereen met plezier naar zijn/haar werk gaat. We betreuren het dan ook dat je dit gevoel niet hebt gekregen. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, dan mag je altijd contact opnemen.

jammer van het managment

Leuk team gehad daardoor er een langere tijd gewerkt als leidinggevende. Maar helaas ben je voor dit bedrijf echt maar een Nummer voor de regiomanager en hoger en ook wordt het heel slecht betaald de werkdruk is ook hoog en er moet steeds meer gedaan worden met steeds minder mensen. Er wordt niet naar je geluisterd van bovenaf alleen de €€€€ tellen de rest is bijzaak.... erg jammer... geen aanrader

Pluspunten

leuk team

Minpunten

teveel om op te noemen

Baan opgezegd voor niks...

Ik heb een aantal dagen gewerkt bij Nijmegen dukenburg en de klanten zijn superleuk en het werk ook, maar de toen huidige bedrijfsleidster was iemand die geen rekening met anderen hield. Ze rookten op de werkplek en dat mag al lang niet meer vollgens mij?? Ik heb me van ellende ziek gemeld en werd toen overgeplaatst en na een aantal dagen werd me gezegd door de regiomanager dat ik niet geschikt was. Voor mij ook nooit geen lucardi. Ook al kreeg een topsalaris wat ook niet zo is.

Pluspunten

Minpunten

Geen rekening houden met anderen

Een lage drempel en daardoor als juwelier toegankelijk voor iedereen.

Er is altijd wel wat te doen in de winkel of het nou een maandag of een zaterdag is. De werkzaamheden zijn zeer variërend en er valt een hoop te leren.

Leuk bezig zijn met kadootjes

Veel geleerd, veel mensen blij gemaakt met hun aankopen. Druk bezig met het etaleren van de produkten.

Pluspunten

blij maken van mensen

Minpunten

allergie voor zilver

leuk bedrijf

een leuk bedrijf jammer dat je je opgebouwde vrije dagen niet kan opnemen alszijnde vrije dag

Top Team

Heerlijk team om mee te werken met mooie produkten met veel verantwoordelijkheid

Pluspunten

korting op artikelen

Minpunten

te weinig contact met hoofd kantoor

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Lucardi Juwelier. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Lucardi Juwelier met

Meer informatie over Lucardi Juwelier in populaire locaties