Lucardi Juwelier
Bekijk alle reviews over Lucardi Juwelier

Lucardi Juwelier

Review over Lucardi Juwelier van een medewerker

Zoek iets anders.

Als je niet helemaal tegen de muur staat. Zoek gewoon verder. Wil je:- geen zekerheid (wisselende dagen, 0-uren contracten, kans om niet ingepland te worden als er een ‘rustige’ periode is, regelmatig telefoontjes op je vrije dag omdat iemand uitvalt, salaris waar je niet van rond kunt komen)- hoge werkdruk (te weinig personeel op de werkvloer door oa bezuinigingen, verwachting dat je het maximale doet voor minimaal salaris)- opgewaardeerd voelen (het gaat alleen om de cijfers; niet om de werknemers en klanten)Dan zou ik zeker bij Lucardi werken.

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Laag salaris, hoge werkdruk

Officiële reactie van Lucardi Juwelier

18 november 2021
Hi, wat jammer om te lezen dat je geen fijne ervaring hebt gehad als assistent bedrijfsleidster in één van onze winkels. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Voor vragen kun je altijd terecht bij onze HR afdelingen of bij de regiomanager. We denken graag mee voor een oplossing en hadden je graag verder geholpen om te zorgen voor een fijne werkplek. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Liefs, Lucardi

Slecht salaris, weinig mogelijk

Helaas was mijn Lucardi avontuur al na enkele dagen afgelopen. Als assistent bedrijfsleider krijg je €9,81 per uur. Salaris gaat niet na de proefperiode omhoog. Begintijd is 9.30 uur maar je mag pas om 10.00 uur inklokken. Verder kom je op donderdag 11 uur werken en krijg je maar 8,5 uur betaald. De rest is pauze, die er niet is gezien je bij moet springen zodra er wat meer mensen in de winkel zijn. Salarisuitbetaling is een maand na de gewerkte uren dus de eerste acht weken krijg je niks. Door gebrek aan personeel, ook in andere filialen word je al gauw gevraagd om extra te werken en ergens anders bij te springen. Niks is bespreekbaar, ze houden hun poot stijf. Het is allemaal net op het randje van wat ze mogen. Helaas kan ik het niet aanbevelen.

Minpunten

Minimumsalaris, slechte werktijd

Gezellige werkomgeving

Gezellige werkomgeving met leuke collega's en zeer afwisselende werkzaamheden en er is altijd wat te doen.

Pluspunten

Soms krijg je een beloning op je personeelspas

Minpunten

Het salaris is er niet hoog

Management is slecht voor personeel

Geef de mensen de uren op papier die ze werken. Zo jammer dat er alleen vanuit zakelijk perspectief gekeken wordt.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Lucardi Juwelier. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Lucardi Juwelier met

Meer informatie over Lucardi Juwelier in populaire locaties