Lucardi Juwelier

Lucardi Juwelier Reviews

.jdkskskskaoa

….geen fijne werksfeer geen rekening met ziek zijn en lage uurloon

Vreselijk

Laag salaris, slechte manager en saaie werkzaamheden. Ik zou iedereen afraden om hier te werken. Je wordt slecht behandeld en de roosters werden daarnaast slecht ingedeeld.

Pluspunten

Minpunten

Alles

Je bent niemand daar.

Ze waardeer niemand daar. Puur vriendjespolitiek. Geen structuur, geen communicatie.

Gezellig en leuk maar slecht salaris

Ik kreeg op mijn 18 nog geen eens 5 euro per uur dus erg weinig

Pluspunten

Gezellig

Minpunten

Slecht salaris

Top bedrijf

Top bedrijf leuke mensen goede werksfeer en lekker gezellig

Pluspunten

Lunch

Leuke werkbranch en leuke collega's, maar keihard werken omdat er minimaal ingezet mag worden en altijd bezuinigd word op uren.

Gezellige werkomgeving omdat het werk zelf leuk is om erbij te doen. Ik heb er heel wat jaren gewerkt omdat ik leuke collega's had en het werken in de sieradenbranche erg leuk vind. Vanuit HR mag er helaas altijd minimaal ingezet worden. Op de uren moet altijd bezuinigd worden en je word eigenlijk als partimer/weekendhulp ingezet op bv een halfuur of uur later dan openingstijd om uren te besparen. Ook komt het heel vaak voor dat je rooster de week zelf nog veranderd en dat je daar niet van op de hoogte word gebracht. Soms worden de toch echt wel hele serieuze klachten van klanten die in hun recht staan omdat de kwaliteit soms echt te kort doet gewoon maar even aan de kant geschoven voor een volgende werknemer die vervolgens met een bek vol tanden staat. Een stukje extra waardering uit zich alleen in het jaarlijkse kerstpakket. Je hoorde binnen ons filiaal eigenlijk alleen wat er niet goed ging, in de jaren heb ik nog nooit dankjewel gehoord. De BL stond niet open voor feedback van medewerkers. Ook word er verwacht als de bezetting al minimaal is en je zelf amper tijd hebt om pauze te houden je ook nog dozen vol vracht/kasten om te bouwen op die dag. Het werk zelf is erg leuk maar het bedrijf zijn waardering naar medewerkers is allemaal erg onpersoonlijk en gericht op zoveel mogelijk geld maken met zo min mogelijk kosten voor het hoofdkantoor. Deze review is als ik het zo lees wel erg negatief maar ik heb wel leuke jaren gehad, toch wou ik mijn eerlijke mening niet onder stoelen of banken schuiven.

Pluspunten

Leuke collega's, leuk werk, leuk kerstpakket: in de vorm van shoptegoed, ze zijn best flexibel als je vrij wil.

Minpunten

Weinig waardering, altijd minimale inzet, weinig doorgroeimogelijkheden, niet persoonlijk

Productieve en gezellige werkomgeving!

Ondanks (in mijn geval) het zware afgelopen jaar…: Heerlijk gewerkt, ook op meerdere locaties. Veel geleerd!Het is echt een heel leuk en breed begrip, dat je van reparaties tot batterijen vervangen de verkoop(waarbij, voor ieder wat wils!) etc etc… geen dag gelijk is!

Geschikte bijbaan voor de jongeren

Prima als je van drukte houdt de taken die van hogerop opgedragen worden elke dag kunnen niet allemaal uitgevoerd worden op 1 dag dus je werkzaamheden zijn niet altijd klaar. Het is een gezellige drukke winkel.

Pluspunten

Goede werksfeer

Minpunten

Soms geen pauze door drukte.

Werk hier niet

Als bijbaan zou ik dit absoluut niet aanraden. Ze hebben altijd wat te klagen over je en stellen kapot hoge eisen, terwijl je er net werkt en het logisch is dat je nog niet alles begrijpt? Op een zaterdag komen er bijv 20 mensen de winkel in en leidinggevende verwacht maar dat jij dit aan kunt? Daarnaast ben je meer aan het repareren dan aan het verkopen. Leidinggevenden voelen zichzelf echt hoog.

Gezellige werksfeer

Leuke en relaxte wersfeer, soms wel druk maar geen stress

Pluspunten

Platte organisatie

Minpunten

nul uren contract

Ongeorganiseerd

Achteraf gezien voelde het sollicitatiegesprek al niet prettig, het voelde als druk. Er was hoge nood en werd direct aangenomen, moest ook bijna direct beginnen. Voelde eerder al inwerken dan gesprek. Inwerken was stressvol, er werd heel veel van je verwacht en werk voor de leeuwen gegooit. "los het maar op".Collega's zijn over het algemeen behulpzaam en aardig. Er word veel tegelijk verwacht dus focus op een taak is niet mogelijk. Slechte kwaliteit product dus veel klachten. De verhouding van loon tot werkzaamheden is het niet waard. In dit filiaal veel problemen met niet tot werkzaamheden behoordende aspecten die wel jou probleem worden.

18 november 2021
Hi, wat jammer om te lezen dat je geen fijne ervaring hebt gehad als bedrijfsleidster in onze winkel in Roermond. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Voor vragen kun je altijd terecht bij onze HR afdelingen of bij de regiomanager. We denken graag mee voor een oplossing en hadden je graag verder geholpen om te zorgen voor een fijne werkplek bij ons. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Liefs, Lucardi

Zoek iets anders.

Als je niet helemaal tegen de muur staat. Zoek gewoon verder. Wil je:- geen zekerheid (wisselende dagen, 0-uren contracten, kans om niet ingepland te worden als er een ‘rustige’ periode is, regelmatig telefoontjes op je vrije dag omdat iemand uitvalt, salaris waar je niet van rond kunt komen)- hoge werkdruk (te weinig personeel op de werkvloer door oa bezuinigingen, verwachting dat je het maximale doet voor minimaal salaris)- opgewaardeerd voelen (het gaat alleen om de cijfers; niet om de werknemers en klanten)Dan zou ik zeker bij Lucardi werken.

Pluspunten

Leuke collega’s

Minpunten

Laag salaris, hoge werkdruk

18 november 2021
Hi, wat jammer om te lezen dat je geen fijne ervaring hebt gehad als assistent bedrijfsleidster in één van onze winkels. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Voor vragen kun je altijd terecht bij onze HR afdelingen of bij de regiomanager. We denken graag mee voor een oplossing en hadden je graag verder geholpen om te zorgen voor een fijne werkplek. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Liefs, Lucardi

Leuk, groeiend bedrijf met veel mogelijkheden

Lucardi is oprecht een fijne werkgever. Het bedrijf heeft uitdagende (groei)doelstellingen, wat het werk interessant houdt. De informele sfeer maakt het een toegankelijk bedrijf waar iedereen, tot aan het management, benaderbaar is. De primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn ook dik in orde. Al met al dus erg blij met Lucardi!

18 november 2021
Hi, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met jouw baan als Performance Manager bij Lucardi. Wij zijn ook erg blij met jou binnen onze Lucardi familie! Liefs, Lucardi

Lucardi Maastricht is een leuk en jong team!

Als team helpen we elkaar overal waar nodig is. Je wordt goed gesteund en ingewerkt. Er is een leuke werksfeer en we doen vaker uitjes met elkaar! Het werk is heel afwisselend en elke dag leer je wel iets nieuws. Ook is het klantcontact erg leuk omdat mensen altijd vrolijk zijn als ze iets kopen.

18 november 2021
Hi, wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met het team en jouw baan als verkoopster in onze winkel in Maastricht. We wensen je nog veel plezier en hopen dat je nog lang werkzaam bent bij onze Lucardi familie! Liefs, Lucardi

Minderwaardigheid van boven af

Je bent een slaaf voor ze, en je krijgt geen ene waardering.

Pluspunten

Minpunten

Alles

21 juni 2021
Hi, wat jammer om te lezen dat je niet zo tevreden bent over jouw huidige baan als storemanager in één van onze Lucardi winkels. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we kijken graag mee naar een oplossing om ervoor te zorgen dat je weer met plezier naar je werk gaat. Heb je hiervoor al contact opgenomen met onze HR-afdeling?

Hele vacature is een leugen

Krijgt slecht betaald als shop manager verdien je met 30 uur 1330€ per maand. werktijden zijn slecht geen pauzes verder is het hoofdkantoor echt waardeloos de regiomanagers denken dat ze beter zijn dan het personeel. Slecht kwaliteit sieraden! Ik raad het zeker niet aan om daar te werken

Pluspunten

Minpunten

Het hele bedrijf is een minpunt

22 juni 2021
Hi, wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over jouw voormalige baan als Shopmanager in ons filiaal in Roermond. Bij Lucardi werken we met het CAO van Inretail. Het salaris wordt altijd besproken tijdens het sollicitatiegesprek en is voor he tekenen dus ook al bekend. Bij ontevredenheid hierover gaan we altijd met onze medewerkers in gesprek en kan er contact opgenomen worden met onze HR-afdeling. Jammer dat dit beeld is ontstaan, dat is uiteraard niet de bedoeling. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan helpen we je graag verder. Liefs, Lucardi

productieve en gezellige werksfeer

Een fijn bedrijf die je op je gemaakt stelt vanaf de dag dat je begint, alles wordt duidelijk uitgelegd en er wordt voor jou de tijd genomen. Elke dag zijn er afwisselende werkzaamheden waardoor je geen sleur in je dag krijgt. Je helpt een stel met trouwringen uitzoeken, kindjes die hun eerste oorbelletjes geschoten krijgen of een leuk cadeau voor een vriendin. De collega’s zijn vriendelijk en willen je overal mee helpen.

Pluspunten

fijne werksfeer, maaltijd vergoeding

Minpunten

loon

22 juni 2021
Hi, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw huidige baan als verkoper in ons filiaal in Leeuwarden. We vinden dit erg belangrijk en kijken graag mee hoe we jouw werkplezier kunnen verbeteren. Hier mag je uiteraard altijd contact voor opnemen met de HR-afdeling. Met betrekking tot jouw loon willen we graag meer duidelijkheid geven. Lucardi volgt het CAO van Inretail. Het salaris wordt altijd van tevoren besproken en aan de hand van jouw leeftijd bepaalt. Mocht je hier toch nog andere vragen over hebben, dan beantwoorden we jouw vragen met alle liefde. Veel succes en plezier nog in ons filiaal in Leeuwarden!

Chaotisch en slechtbetaald bedrijg.

De collega's zijn leuk en behulpzaam, maar daar is dan alles ook mee gezegd. Het loon is abnormaal slecht, en de doorgroei mogelijkheden zijn miniem. Als ze je (tijdelijke) contract het maximale aantal keren verlengd hebben, veranderen ze gewoon je functieomschrijving en geven ze nog geen vast contract. Verder krijg je ook niet echt het idee dat je serieus word genomen wegens het feit dat ze qua werktijden maar wat neerzetten, zo kan het zijn dat je zonder enig overleg opeens iedere week de avond moet draaien. Ook maak je vaak overuren, vooral in vakanties kan met een contract van 8 uren kan het zo maar zijn dat je wekelijks alsnog 14 uur in de winkel staat. Daarnaast hanteren de bedrijfsleider en bedrijfsleidersassistent vaak niet de regels die ons ooit opgelegd zijn, dus als je voor controle bij hun iets ivm garantie controleert kan het zijn dat zij de klant wel hun zin geven, terwijl dat totaal niet binnen de regels valt.

Pluspunten

20% personeels korting, gratis lucardi shoptegoed bij kerst, bedrijfsuitje aan het einde van het jaar

Minpunten

slecht loon, word geen rekening gehouden met de werknemer

22 juni 2021
Hi, bedankt voor jouw review. Wat jammer dat je niet zo tevreden bent met jouw huidige baan als kassa/verkoopmedewerker in ons filiaal in Drachten. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we kijken graag mee hoe we jouw werkplezier kunnen verbeteren. We verduidelijken graag jouw reactie over het salaris. Lucardi is aangesloten bij het CAO van Inretail. Tijdens het sollicitatiegesprek wordt het salaris altijd vooraf besproken en dit staat ook vermeld in het contract. Mocht je hier vragen over hebben, dan mag je altijd contact opnemen met de HR-afdeling. We kijken dan graag met je mee en beantwoorden jouw vragen met liefde. Liefs, Lucardi

productieve en gezellige werkomgeving

leuk bedrijf en veel werkzaamheden heel leuk bedrijf goed georganiseerd

Pluspunten

goede organisatie

Minpunten

te weinig betaald

22 juni 2021
Hi, wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over jouw voormalige baan als Shopmanager bij ons filiaal in Oosterhout. Dat vinden we erg belangrijk om te weten! Graag verduidelijken we ook jouw vraag m.b.t. het salaris. Lucardi is aangesloten bij het CAO van Inretail. De hoogte van het salaris wordt altijd besproken in het sollicitatiegesprek. Mocht je hier nog vragen over hebben, dan mag je altijd contact opnemen. Liefs, Lucardi

Ga hier nooit werken

Als je houdt van hard werken en gezeik vanuit HK + niet flexibele collega's, dan zit je hier ontzettend goed. Deze baan is het absoluut niet waard en dan heb ik het nog nieteens over de klachtenregen van klanten. Volg jij de regels die het bedrijf heeft opgesteld.. Ga er dan maar vanuit dat de klant die een klacht indient nog alles vergoed krijgt ook. Nooit meer lucardi voor mij. Daarnaast kun je ook dag zeggen tegen je pauzes en alleen staan omdat ze niemand willen aannemen.

Pluspunten

Minpunten

Alles aan dit bedrijf.

22 juni 2021
Hi, wat jammer dat je niet tevreden bent met jouw huidige baan als storemanager in ons filiaal in Gelderland. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We kijken graag met je mee hoe we het werkplezier kunnen verbeteren. Je kunt hiervoor contact opnemen met de HR-afdeling. We vinden dit namelijk erg belangrijk en zouden het jammer vinden als je dit gevoel blijft houden. Daarnaast vinden we het ook van belang dat elke medewerker pauze neemt en zijn rust pakt. De rooster delen we in zodat dit mogelijk is. Tijdens de Corona periode was het van belang om niet teveel medewerkers in de winkel te laten staan. Hierdoor kon het inderdaad voorkomen dat een medewerker alleen stond i.v.m. de verdeling in pauzes. Mocht je toch nog andere vragen hebben of is iets niet duidelijk, dan beantwoorden we jouw vragen met alle liefde. Liefs, Lucardi

Slechte werkomstandigheden.

Lucardi lijkt in eerste instantie een leuke plek om te werken maar de realiteit is toch echt anders. Je krijgt als leidinggevende veel taken. Eerste paar uurtjes moet je altijd alleen staan tot de 2e persoon mag komen. Als er iemand ziek is en niemand van jou filiaal kan werken, kan het zijn dat je de hele dag alleen staat. (Want volgens de regiomanager zou dat makkelijk moeten kunnen als je de dag ervoor een slechte omzet hebt gedraaid!) De regiomanager wilt niet altijd problemen oplossen. Als er iets stuk is en wat een gevaarlijke werksfeer voor personeel en of klanten kan leiden letten ze echt op de kosten. Ze willen het liefst niks uitgeven. Salaris zou ook beter moeten zijn voor alles wat je moet doen en regelen. Personeelproblemen zijn er altijd al geweest bij Lucardi. Op je vrije dagen kan je dus telefoontjes van je regiomanager verwachten dat jouw personeel of jijzelf moet uithelpen in een ander filiaal. Werknemers met kleine contracten zoals een 4 of 8 uur contract staan boven hun contact uren te werken maar krijgen geen hoger contract aangeboden. Als je mensen van het hr wilt bereiken kunnen ze soms dagen en of weken doen om te reageren en ze hebben niet overal een antwoordt op. Al met al denk eerst goed na voordat je hier wilt werken. De meeste mensen zijn ook weg gegaan omdat je geen waardering ontvangt voor al het werk. Je bent hier echt een nummertje.

Pluspunten

Leuke personeel

Minpunten

Zie tekst boven

22 juni 2021
Hi, wat jammer je dat niet zo tevreden bent over jouw voormalige baan als bedrijfsleidster bij ons filiaal in Almere. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We staan er als organisatie altijd voor open om met elkaar in gesprek te gaan om ervoor te zorgen dat iedereen met plezier naar zijn/haar werk gaat. We betreuren het dan ook dat je dit gevoel niet hebt gekregen. Mocht je hier toch nog vragen over hebben, dan mag je altijd contact opnemen.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Lucardi Juwelier. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Lucardi Juwelier met

Meer informatie over Lucardi Juwelier in populaire locaties