Luba

Werken bij Luba: 35 Luba Reviews

35 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 38 reviews

logistiek / magazijn

ik heb zeer goede ervaring met luba. Na mijn inschrijving bij Luba had ik heel snel een nieuwe baan gevonden. Zeer vriendelijke medewerkers die alles uit de kast te halen om voor mij (gezien mijn leeftijd) toch een passende baan hebben kunnen vinden. Ramon

Slechte omgang met persoonlijke gegevens

Na gesolliciteerd te hebben via Luba voor een specifieke baan hebben zij mijn persoonlijke gegevens, zonder enig overleg met mij, doorgespeeld naar bedrijven waar ik geen akkoord voor had gegeven. Zij dachten het proces te versnellen. In dit geval hadden zij mijn CV onder andere doorgestuurd naar mijn (op dat moment) huidige werkgever, omdat ik door mijn relevante werkervaring daar goed zou passen.. niet gek gezien het feit dat ik daar al enige tijd werkte. Diep teleurgesteld en slechte omgang met persoonlijke informatie, toch raar gezien de huidige privacywet. Geen excuses of zoiets dergelijks, alleen de opmerking dat zij het jammer vonden dat ik daardoor de andere baan (waar ik wel op gesolliciteerd had) niet meer via hun wilde doorzetten.

Minpunten

Slechte omgang met privacy

Slechte zaak

Als ze je nog "binnen moeten halen" reageren ze snel en zijn ze makkelijk bereikbaar. Maar als je werkzaam bent via Luba dan duurt het vrij lang voordat je een reactie krijgt (mail verzonden op vrijdag, inmiddels woensdag en nog geen reactie gehad). Je krijgt geen reiskosten vergoed als je naar kantoor reist met auto EN met openbaar vervoer. Je moet een keuze maken in vergoeding met auto of met OV. Dat terwijl er tegenwoordig veel bespaard wordt op de reiskosten vanwege thuiswerken. Dit wordt ook niet verteld voordat je je contract tekent maar als je al 2 maanden aan het werk bent. In de CAO staat dat de werkgever de reiskosten moet vergoeden.

Pluspunten

Minpunten

slechte communicatie

Orderpicker

Werk in Breda maar krijg geen rijskost 60 kilometer per dag.

Pluspunten

Minpunten

Geen goede uitzendbureau

uitbuiters

slechte werkgever gaat alleen maar om geld en niet om de mensen echt heel slecht nooit meer

Slecht uitzendbureau

Na maanden inschrijving hadden ze eindelijk een baan voor me gevonden. Helaas kwam het salaris totaal niet in de buurt van wat ik sowieso wilde verdienen. Vervolgens word er gezegd dat ik daar mee akkoord was gegaan wat zeker niet het geval was. Uiteindelijk omdat ik de baan had afgewezen werd er gezegd dat ze me nooit meer zouden helpen en de andere vestigingen ook niet erg triest

Minpunten

Doen er lang over om een baan voor je te vinden en zijn opdringerig

Top bedrijf

Altijd goed gehad bij luba goed salaris niks op aan te merken.

gezellig bedrijf

ik heb zeer goede ervaring met luba een keer gebeld voor werk na een week hadden ze al de juiste match

Top-organisatie om voor te werken!

In 2017 aan de slag gegaan als intercedent bij Luba en hier nog steeds met heel veel plezier werkzaam. Zowel oog voor eigen medewerkers als voor de flexwerkers, ontwikkelmogelijkheden en een persoonlijke en transparante benadering. Focus op kwaliteit, service en een langdurige samenwerking met zowel opdrachtgever als flexwerker.

Ze zoeken altijd een leuke passende baan

Ik heb meerdere banen via luba gevonden destijds waar ik het erg naar mijn zin had

Leuk, tot het mis ging

Ik heb vijf maanden voor Luba gewerkt bij een technisch bedrijf, deze waren goed. Totdat ik het niet meer eens was met enkele collega's en er conflicten ontstonden op de werkvloer. Uiteindelijk heb ik zelf besloten om weg te gaan bij het bedrijf. Helaas hecht Luba enkel waarde aan het verhaal vanuit het bedrijf. Ik kreeg gelijk te horen dat Luba mij geen nieuwe baan meer aan zou bieden. Hierdoor houd ik, ondanks de vijf goede maanden, een teleurgesteld gevoel over aan de tijd bij dit bedrijf en met Luba.

Pluspunten

Leuke baan aangeboden, goede uitbetaling

Minpunten

Weinig oor voor de werknemer

17 april 2019
Fijn dat je in ieder geval vijf maanden met plezier gewerkt hebt! Je kan altijd nog even op www.luba.nl kijken voor ons huidige aanbod met vacatures.

Opstap bij LUBA naar een vaste baan

Het is al 24 jaren geleden dat ik voor Luba een jaartje heb gewerkt met veel plezier. Opstap naar vaste baan bij Geelkerken Linskens wat nu La Gro Geelkerken Advocaten heet. Ik werkte bij de Gemeente Katwijk aan Zee op de boekhouding / bij Gemeente Rijnsburg als secretaresse / receptioniste en Gemeente Leiden grofvuilafdeling op Waardeiland bij de receptie.

Pluspunten

Opstap mogelijkheden naar vaste baan

Minpunten

Weleens verre fietstochten

17 april 2019
Wat leuk om te lezen dat we je 24 jaar terug hebben geholpen met een mooie baan! :)

intercedent

Vreselijk bedrijf, ben nog nooit zo slecht behandeld.

3 april 2019
Wat ontzettend vervelend om te lezen. Mocht je er behoefte aan hebben, neem dan contact op met afdeling HR.

vlotte organisatie met leuke mensen

Ik wordt er altijd (snel) geholpen en een grote mate van persoonlijk contact is aanwezig.

zeer onbeschoft

legale slavernij Ik ben nog nooit zo behandeld door een bureau waarvoor ik heb gewerkt.

Pluspunten

ze kunnen heel goed liegen

Minpunten

zeer onbeschofte personel

mijn eerste echte baantje

Per toeval kwam ik terecht bij dit bedrijf. Luba is het uitzendbureau maar Rivier Duinen is het bedrijf. Het werk zelf was gewoon administratief en niet interessant maar een prima ervaring.

Hectische en afwisselende baan met een leuk en gevarieerd team

Je begint met een kop koffie, leest je mail en het belangrijke nieuwe nieuws op het Intranet. Vervolgens print je de lijsten uit waar jij en je collega's die dag als leidende draad je werk doen. De telefoon gaat, je helpt de klant of kandidaat met hun vraag en zet eventuele acties uit. Je viert de successen met een lekker stukje taart. Je gaat op bezoek bij potentiele of bestaande klanten. Als er een kandidaat komt binnenlopen kijk je samen naar direct de beste baan. Je belt nog wat referenties na en stelt de kandidaat voor bij opdrachtgevers. Aan het einde van de week drink je nog gezellig met je collega's een vrijdagmiddagborrel en ga je met een voldaan gevoel het weekend in.

Slecht

Erg slecht geregelt qua het inroosteren van werk. Daarnaast veel gezeur om dingen die niet van belang waren.

fijne werkgever die snel werk geregeld heeft

fijne werkgever die snel werk geregeld heeft waar je goed terecht komt

Positief en gedreven team

Luba is een organisatie waar je je kan ontwikkelen. Er zijn verschillende traininge; van recruitment tot sales tot management. Het is een werkplaats dat met jouw situatie meedenkt. transparant is met zijn communicatie, maar toch discreet omgaat met gevoelige informatie. Het leukst van de baan was het searchen, beoordelen en plaatsen van kanidaten.

Werkervaring

Fijn bedrijf om voor te werken, maar nu weer toe aan een nieuwe uitdaging, daar mijn functie te veel ging veranderen

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Luba. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.6

3.5