Louwman Group

23: Louwman Group reviews van werknemers

Zeer prettige werkomgeving

Ik ben sinds 3 maanden werkzaam bij de Louwman Group en ervaar de werksfeer als erg prettig. Er is veel vrijheid om je werktijden in te delen en men staat open voor nieuwe ideeen.

Mooi bedrijf met de mogelijkheid om intern door te kunnen groeien

Binnen Louwman is er heel veel mogelijk, want in alle takken van sport is er werkgelegenheid.Van verkoop van auto's, tot HR adviseurs tot chauffeurs en monteurs van autoaanpassingen. Heel breed dus , tegen goede voorwaarden en een goede familiale sfeer

Informatie over Louwman Group

Gebaseerd op 5 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Vertrouwen in collega´s
Verbeterpunten
  • Algemene tevredenheid
  • Mogelijkheid om persoonlijke doelstellingen te bereiken
  • Redelijk salaris

Fijne werkgever, gezellige werksfeer met behulpzame collega's!

Bij Louwman en de dochterondernemingen hiervan wordt je dagelijks gemotiveerd het beste uit jezelf te halen. Je krijgt ontzettend veel vrijheid in het uitvoeren van je werk, iets wat ik persoonlijk heel prettig vindt. De bedrijfscultuur is over het algemeen erg informeel. We combineren productiviteit met gezelligheid, er wordt hard gewerkt, maar er is altijd tijd voor een praatje tussendoor. Het belangrijkste vindt ik misschien nog wel dat hier ménsen werken, die menselijkheid tonen. Er wordt altijd met je meegedacht op zakelijk én persoonlijk vlak.

Pluspunten

Veel vrijheid in het uitvoeren van je werk, en ruimte voor eigen inbreng. Daarnaast een eigen portal met trainingen en ontwikkelmogelijkheden.

Minpunten

Secundaire arbeidsvoorwaarden kunnen beter.

Dynamische, diverse organisatie met aandacht voor werk-prive.

De sollicitatiegesprekken waren erg fijn en informatief, snelle terugkoppeling. Aanbieding arbeidsvoorwaarden volgt snel.Aandacht tijdens inwerkperiode/kennisoverdracht. Vrijheid om werk zelfstandig in te delen en uit te voeren.Regelmatig overleg op werkinhoud alsook persoonlijke ontwikkeling.Collega's benaderbaar en behulpzaam.

Innovatief bedrijf met tal van mogelijkheden en leuke collega's!

Innovatief bedrijf met tal van mogelijkheden en leuke collega's!

Laatste jaren is het een puinhoop

6jaar gewerkt voor louwman. De begin jaren waren best goed. Relatieve vrijheid in uitvoering vd functie en korte lijnen met leidinggevende. Laatste 2 jaar werd het echt een puinhoop. Veel nieuwe managers met weinig kennis van zaken hoe het echt werkt op de werkvloer. Er word eigenlijk alleen nog maar op cijfers gestuurd, mensen zijn bijzaak geworden. Je word ook zomaar overgeplaatst als je pech hebt. Hele hoge werkdruk, waardoor je constant achter de feiten aan loopt. Geeft extreem veel stress. Veel te veel taken voor de hoeveelheid mensen en dan afvragen waarom het niet goed loopt en veel fout gaat. Salaris is redelijk maar niet voor de uren die je maakt. Als service adviseur werk je van 07:45 tot 17:30 met max 30min. Pauze. Vrijwel geen secundaire arbeidsvoorwaarden van betekenis. Cao is volledig uitgekleed. Geen adv meer, geen toeslagen, beperkte reiskosten etc. Er zijn echt betere werkgevers met betere arbeidsvoorwaarden. Ben zelf geheel uit de automotive gestapt, want louwman is niet uniek in deze wereld. Vele werken inmiddels zo, helaas.

Pluspunten

Minpunten

Lange dagen, matig betaald, veel stress, hoge werkdruk, weinig doorgroei mogelijkheden

Was een mooi bedrijf....

Was een mooi bedrijf, totdat ook daar de managers toe traden.Moesten duidelijk hun plasje ergens overheen doen, zijn absoluut niet orgineel, hebben namelijk allemaal dezelfde opleiding gedaan.Alles omzeep helpen, om vervolgens weggestuurd te worden...chapeau!Allemaal toevoeging moeten verkopen om de omzet te vergroten in plaats van voor je mooie product te staan.Jammer dat zo'n bedrijf zijn naam te grabbel gooit door met dit soort mensen in zee te gaan.

Mooi familiebedrijf waar volop kansen liggen en doorgroei wordt gestimuleerd.

Louwman heeft aan de ene kant de voordelen van een familiebedrijf en biedt aan de andere kant toch de voordelen van een grote dynamische organisatie. De bedrijfscultuur laat zich omschrijven als informeel en laagdrempelig.

Pluspunten

Aansprekende merken en volop doorgroei mogelijkheden

Minpunten

Soms lange doorlooptijd van projecten i.v.m. grootte van de organisatie

Zeer fijne werkgever om voor te werken met voldoende doorgroeimogelijkheden

Inmiddels werk ik 6 jaar voor Louwman bij verschillende Divisies. Dit bevalt erg goed, het is nooit saai en de sfeer is heel erg goed.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden en sfeer

Minpunten

Arbeidsvoorwaarden zijn goed maar niet het beste van de markt

Fijne collega's, goede werkomgeving

Met veel plezier werk ik als administratief medewerkster binnen het Crediteuren Team van Afdeling OneAccounting. Door de omvang van dit mooie familiebedrijf Louwman Group met de vele entiteiten binnen de organisatie is het werk complexer, maar ook uitdagend. Geen dag is hetzelfde. Ik heb een leuke baan met fijne collega's en het gemak van thuis kunnen/mogen werken.

Prettige cultuur en veel ruimte voor ontwikkeling

Zeer fijne organisatie om te werken. Wordt veel geïnvesteerd in persoonlijke ontwikkeling, eigen initiatief en eigen invulling van de functie en het volgen van opleidingen. Mag wel wat duidelijker gestuurd worden op de samenwerking tussen verschillende bedrijfsonderdelen en meer output gericht gewerkt worden.

Informele werkomgeving met veel ruimte voor eigen inbreng

Louwman is een bedrijf met een prettig informele werksfeer. De directie en het management is zeer toegankelijk en er is veel ruimte voor eigen initiatief. Het karakter van familiebedrijf merk je goed in de lange termijn missie en visie waardoor doelstellingen van bedrijf en maatschappelijke uitdagingen in elkaars verlengde liggen.

Bij Louwman voel ik me goed!

Als onwetende student binnengekomen en langzaam aan het doorgroeien tot een volwaardige corporate recruiter. Samenwerken met toffe collega's zorgt ervoor dat mijn persoonlijke en professionele ontwikkeling in een stroomversnelling terecht gekomen is.

Pluspunten

Minpunten

Hoge werkdruk

Stabiel inclusief bedrijf waar iedereen telt

Louwman is een grote organisatie met veel verschillende werkmaatschappijen op verschillende vakgebieden welke op hun beurt erg betrokken zijn bij hun klanten en medewerkers, het heeft de voordelen van een groot bedrijf en in de dagelijkse werkzaamheden voelt het als een lokaal bedrijf. We zijn inclusief omdat iedereen telt en werkzaam mag zijn in onze organisatie.Er zijn volop doorgroeimogelijkheden vanwege diversiteit en omvang.Wordt jij onze nieuwe collega?Je bent van harte welkom!

Goede gesprekken waarin niet steeds hetzelfde gevraagd werd. Duidelijk en eerlijk over de rol en positie binnen het bedrijf!

Een goede prive-werkverhouding, de kantoormiddelen voor thuis zijn ook erg handig! zeker in coronatijd merk je dat de managers interesse tonen over hoe het met je gaat. Wel een grote werkdruk, maar dan gaat de tijd ook snel!

Een mooi familiebedrijf met vele doorgroeimogelijkheden en oog voor persoonlijke ontwikkeling!

Bij Louwman Group word jij gezien als volwaardig medewerker. Er is aandacht voor jouw professionele ontwikkeling, want samen zijn wij Louwman.

Pluspunten

Een gezellig team, waarbij collega's open staan om van elkaar te leren, goede werk- en privébalans, en hybride werken (indien dit past bij jouw functie).

Minpunten

Het implementeren van veranderingen is soms lastig.

Werkdruk erg hoog, geen pauzes

Bij de Louwman locatie in Terneuzen krijg je als service adviseur geen pauze. Er word verwacht dat je elke dag werkt van 7:45 tot 17:30 zonder pauze, maar je word wel maar 40 uur betaald.Daarnaast word je behandeld als een hond en als je ziek valt ben je niet meer belangrijk. Daarnaast word je hele dagen afgeblaft door zowel klanten als collega’s. In de winter is de binnen temperatuur 10 graden en in de zomer 35+. Het loon is slecht, voor de uren die je werkt en de stress die ze je bezorgen.

Pluspunten

Geen.

Minpunten

Lange dagen Geen pauze Hoge werkdruk Stressvol

Louwman Group is volop in beweging en ik ben blij dat ik hier onderdeel van ben en kan bijdragen aan de transformatie.

Persoonlijke en professionele ontwikkeling is belangrijk bij Louwman Group. Er worden veel stappen gezet om diverse afdelingen te professionaliseren.

Pluspunten

Leuk en ambitieus team, goede communicatie mbt corona maatregelen, Louwman volgt het advies van RIVM, en moedigt medewerkers aan om thuis te werken (als dit past bij jouw functie)

Minpunten

Verandering is niet altijd makkelijk en dat merk je soms

Ik ben blij met Louwman als werkgever

Zoveel mensen zoveel wensen...ik ben vanaf dag 1 heel blij met mijn baan en mijn collega's bij Louwman. Ieder bedrijf heeft wel iets. Als je zelf bereid bent er iets van te maken, kun je hier een leuke carrière starten en veel leren.

Pluspunten

Mooi bedrijf, fijne collega's, veel opleidingsmogelijkheden

Minpunten

Weinig ruimte voor salarisonderhandeling

Zeer negatieve organisatie

Na een tijdje hier gewerkt te hebben is het duidelijk dat de welzorg overname geen succes is geweest

Pluspunten

Kan ik helaas niet opnoemen

Minpunten

Veel te lange lijntjes

Geloof me hier wil je niet werken

De directeur van louwman mag mij contacteren over dhr p terpstra

Pluspunten

Monteurs zijn sympathiek

Minpunten

Elke dag gaat er iets fout in de logistiek

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Louwman Group. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Louwman Group met

• Louwman Group