Logistic Force

Reviews over Werk-privébalans bij Logistic Force

Goed salaris leuks collega's leuke werkplek en ook leuke jobs
Ik heb jaren voor LF in Tilburg gewerkt , mijn ervaring is zeer goed. In overleg is alles mogelijk, en LF is heel flexibel en alles inclusief de betaling perfect geregeld. Logistick force is echt aan te raden , heb met andere uitzendbureau's mindere ervaringen.
Pluspunten
Alles goed geregeld, en in Tilburg een goed team.
Minpunten
Bijna meer als een jaar voor Logistic Force in Tiel gewerkt. Dankzij hen heb ik nu vaste baan gevonden bij een mooi transport bedrijf in de regio. Deze mensen snappen de transportsector als geen ander. Heb via Logistic Force mijn code 95 gehaald en is door hun ook betaald. Goede en correcte beloning en komen hun afspraken na. En vooral super aardige mensen. Ook tijdens ziekte goed werkgever.
Pluspunten
Scholing, kennen goed de transportsector, altijd werk.
Minpunten
soms lange dagen
deze organisatie iser voor zijn mensen denken met je mee goede opleidings- mogelijkheden
je weet nooit wat de dag breng veel geduld hebben staan vaak stil te wachten een baas was een drama de ander was gewoon mens als het niet weet zou je ook niet zeg dat het een baas was werken gewoon mee als ieder dag op een vrachtwagen rijden en in de in de werk plaats werk die gewoon ook mee hij was niet vies was van vuile handen goed we werk veel samen in die werk altijd wel gezellig met elkaar voor elkaar klaar staan met de dieplader om ergens in een stad waar het smal is viel het niet zo vaak mee om dat je dan iets meer dan drie meter ben zeer goed onderhout en mooie schone auto's er was ook een goede was staat waar je vaak met collega's elkaar's auto stonden te wassen als je stond te wachten op het werk was er altijd koffie of we zetten koffie voor de hele ploeg en je spraken veel met elkaar ook met asfaltploeg dus gewoon een gezellig werken
Pluspunten
goed material en onderhoud fijne collega en een goede baas jammer dat er twee baasen waren
Minpunten
die eene baas
Doordat ik gedetacheerd ben heb ik niet zo heel veel contact met Logistic Force anders dan over gewerkte uren. Het contact dat er is verloopt prettig, zoals overal gaat niet alles goed maar over het algemeen geen problemen.
Een dag is als geen ander, elke dag is wel typisch. Dat niet iedereen de zelfde instelling heeft als ik 'niet sueren maar werken. Directie niet ontmoet. Leuke mannen om me te werken. douche deuren een draaitrap op krijgen. Collega's en verschillende mensen leren kennen. Dat je bij Logistic force opleidingen kan volgen
Pluspunten
de opleidingen die ze bieden
Minpunten
weinig werk voor mij
Bekijk meer reviews over Logistic Force