Logistic Force

Reviews over Salaris en arbeidsvoorwaarden bij Logistic Force

Goed salaris leuks collega's leuke werkplek en ook leuke jobs
was leuk werk alleen van korte duur dat is wat ik wel jammer vind had wel leuke collega.s om mee te werken
Pluspunten
je krijg snel antwoord
Minpunten
voor wie ik reed betaalde niet alles
Prettig bedrijf, alle vrijheid om wel of niet beschikbaar te zijn in, al dan niet in overleg met de opdrachtgever, uitbetaling bij ziekte, pensioen en vrije dagen doorbetaald, naar ratio.
Pluspunten
Vrijheid
Minpunten
Lagere loonschaal
Ben via voormalig werkgever in contact gekomen met logisticforce in Tiel en heb via hen mijn rijbewijzen kunnen behalen. In 2018 ging het transportbedrijf failliet en hebben de mensen van logisticforce mij direct aan een andere baan kunnen helpen en heb ik nog geen dag zonder werk gezeten. Nu heeft logistic force ook in Ede een kantoor en heb ik via hun weer een vaste baan als chauffeur bij een mooi transportbedrijf in de regio.Hebben heel veelkennis van transport en en en hebben ook veel opleidingsmogelijkheden. Betrouwbare en supersociale mensen. Toppers in Ede en Tiel !
Pluspunten
Afspraak is afspraak, bij ziekte of problemen goed werkgever, altijd bereikbaar
Minpunten
Nog steeds geen winterjas
Mensen weten waar ze over praten, Goede mensen kennis een aanrader !
Ik heb jaren voor LF in Tilburg gewerkt , mijn ervaring is zeer goed. In overleg is alles mogelijk, en LF is heel flexibel en alles inclusief de betaling perfect geregeld. Logistick force is echt aan te raden , heb met andere uitzendbureau's mindere ervaringen.
Pluspunten
Alles goed geregeld, en in Tilburg een goed team.
Minpunten
Helemaal tevrede over logisticforce. Ze hebben echt gekeken naar wat er bij me past en ik kan altijd aan het werk. Vaak wel vroeg m'n bed uit maar dat ligt niet aan hun, dat hoort bij het vak haha! Maar ook dat went. Ken de planning goed, zijn altijd aardig en denken mee met mij. Verder nooit problemen mee gehad, loon op tijd, mag altijd meer natuurlijk maar mag niet klagen.
Pluspunten
persoonlijk, veel werk
Minpunten
Bijna meer als een jaar voor Logistic Force in Tiel gewerkt. Dankzij hen heb ik nu vaste baan gevonden bij een mooi transport bedrijf in de regio. Deze mensen snappen de transportsector als geen ander. Heb via Logistic Force mijn code 95 gehaald en is door hun ook betaald. Goede en correcte beloning en komen hun afspraken na. En vooral super aardige mensen. Ook tijdens ziekte goed werkgever.
Pluspunten
Scholing, kennen goed de transportsector, altijd werk.
Minpunten
soms lange dagen
je weet nooit wat de dag breng veel geduld hebben staan vaak stil te wachten een baas was een drama de ander was gewoon mens als het niet weet zou je ook niet zeg dat het een baas was werken gewoon mee als ieder dag op een vrachtwagen rijden en in de in de werk plaats werk die gewoon ook mee hij was niet vies was van vuile handen goed we werk veel samen in die werk altijd wel gezellig met elkaar voor elkaar klaar staan met de dieplader om ergens in een stad waar het smal is viel het niet zo vaak mee om dat je dan iets meer dan drie meter ben zeer goed onderhout en mooie schone auto's er was ook een goede was staat waar je vaak met collega's elkaar's auto stonden te wassen als je stond te wachten op het werk was er altijd koffie of we zetten koffie voor de hele ploeg en je spraken veel met elkaar ook met asfaltploeg dus gewoon een gezellig werken
Pluspunten
goed material en onderhoud fijne collega en een goede baas jammer dat er twee baasen waren
Minpunten
die eene baas
Bekijk meer reviews over Logistic Force