Logistic Force

Wissen
3,6Salaris en arbeidsvoorwaarden

10 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 27 reviews

Uitstekend uitzendbureau

Fijn uitzendbureau om voor te werken. Afdeling Roosendaal waardeerd hun medewerkers en laat dit ook zeker blijken.

Pluspunten

Gratis lunch bij cursussen/trainingen.

Minpunten

Fase 1&2 contract.

Sinds maart 2021 erg hard veranderd ten nadele van de mensen

Sinds de overgang in maart 2021 van LF Apeldoorn naar LF Ede / Tiel / Nijmegen is het nu een grote puinhoop.De prioriteiten worden nu alleen bij de wensen van opdrachtgevers gelegd, chauffeurs worden steeds minder of helemaal niet in hun behoeften rekening gehouden. Ik vind het persoonlijk niet leuk meer om er voor te werken, het mooiste werk worden aan gepensioneerden, studenten en/of beunhazen zonder enige rijervaring gegeven, omdat die het nodig vinden om leuk iets bij te verdienen. Hierbij mogen echte beroepschauffeurs de meest rottige en de meest onmogelijke klusjes met de vreemdste werktijden, voornamelijk bij meest lastige en minder sociale opdrachtgevers werken. Dit wordt steeds meer bij de werkende beroepschauffeurs in de schoenen geschoven en moeten zich daarop ook maar aanpassen.Het privé/werkbalans bestaat nu uit, of aantal dagen achter elkaar totaal geen werk krijgen / hebben, of tijdelijk meerdere extreem lange werkdagen achter elkaar, waarbij het rijtijdenbesluit in geding komen, zo niet overschreden worden, of weken met eendaagse klusjes van maar enkele uren per week. Elke opdracht wordt echt op het laatste moment aangegeven, of vaak ook weer op het laatste moment afgezegd. Het is stressvol en ben wel verplicht om 24 uur, 7 dagen in de week klaar staan, waarbij echt alle risico's bij chauffeurs neergelegd worden. Mijn inkomsten zijn hierdoor enorm terug gelopen vanwege de enorme variabele inkomsten en uiteindelijk amper van rond kan komen en totaal geen privé-leven meer heb.Bij LF Ede / Tiel / Nijmegen hebben totaal geen communicatie met elkaar, soms -

Pluspunten

niet meer

Minpunten

te weinig werk en inkomsten, niet willen luisteren naar mensen en afspraken niet nakomen

was prettig

was leuk werk alleen van korte duur dat is wat ik wel jammer vind had wel leuke collega.s om mee te werken

Pluspunten

je krijg snel antwoord

Minpunten

voor wie ik reed betaalde niet alles

Goed

Goed salaris leuks collega's leuke werkplek en ook leuke jobs

Prettig bedrijf

Prettig bedrijf, alle vrijheid om wel of niet beschikbaar te zijn in, al dan niet in overleg met de opdrachtgever, uitbetaling bij ziekte, pensioen en vrije dagen doorbetaald, naar ratio.

Pluspunten

Vrijheid

Minpunten

Lagere loonschaal

Fijne werkgever met kennis van zaken in het transport

Ben via voormalig werkgever in contact gekomen met logisticforce in Tiel en heb via hen mijn rijbewijzen kunnen behalen. In 2018 ging het transportbedrijf failliet en hebben de mensen van logisticforce mij direct aan een andere baan kunnen helpen en heb ik nog geen dag zonder werk gezeten. Nu heeft logistic force ook in Ede een kantoor en heb ik via hun weer een vaste baan als chauffeur bij een mooi transportbedrijf in de regio.Hebben heel veelkennis van transport en en en hebben ook veel opleidingsmogelijkheden. Betrouwbare en supersociale mensen. Toppers in Ede en Tiel !

Pluspunten

Afspraak is afspraak, bij ziekte of problemen goed werkgever, altijd bereikbaar

Minpunten

Nog steeds geen winterjas

Mensen weten waar ze over praten

Mensen weten waar ze over praten, Goede mensen kennis een aanrader !

Toppie, lekker persoonlijk

Helemaal tevrede over logisticforce. Ze hebben echt gekeken naar wat er bij me past en ik kan altijd aan het werk. Vaak wel vroeg m'n bed uit maar dat ligt niet aan hun, dat hoort bij het vak haha! Maar ook dat went. Ken de planning goed, zijn altijd aardig en denken mee met mij. Verder nooit problemen mee gehad, loon op tijd, mag altijd meer natuurlijk maar mag niet klagen.

Pluspunten

persoonlijk, veel werk

Minpunten

Deze mensen kennen de transportsector

Bijna meer als een jaar voor Logistic Force in Tiel gewerkt. Dankzij hen heb ik nu vaste baan gevonden bij een mooi transport bedrijf in de regio. Deze mensen snappen de transportsector als geen ander. Heb via Logistic Force mijn code 95 gehaald en is door hun ook betaald. Goede en correcte beloning en komen hun afspraken na. En vooral super aardige mensen. Ook tijdens ziekte goed werkgever.

Pluspunten

Scholing, kennen goed de transportsector, altijd werk.

Minpunten

soms lange dagen

jammer dat er twee bassen waren anders had het bedrijf nu nog bestaan

je weet nooit wat de dag breng veel geduld hebben staan vaak stil te wachten een baas was een drama de ander was gewoon mens als het niet weet zou je ook niet zeg dat het een baas was werken gewoon mee als ieder dag op een vrachtwagen rijden en in de in de werk plaats werk die gewoon ook mee hij was niet vies was van vuile handen goed we werk veel samen in die werk altijd wel gezellig met elkaar voor elkaar klaar staan met de dieplader om ergens in een stad waar het smal is viel het niet zo vaak mee om dat je dan iets meer dan drie meter ben zeer goed onderhout en mooie schone auto's er was ook een goede was staat waar je vaak met collega's elkaar's auto stonden te wassen als je stond te wachten op het werk was er altijd koffie of we zetten koffie voor de hele ploeg en je spraken veel met elkaar ook met asfaltploeg dus gewoon een gezellig werken

Pluspunten

goed material en onderhoud fijne collega en een goede baas jammer dat er twee baasen waren

Minpunten

die eene baas

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Logistic Force. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Logistic Force in populaire locaties

• Logistic Force