Logistic Force

Reviews over Doorgroei en promotie bij Logistic Force

Ben via voormalig werkgever in contact gekomen met logisticforce in Tiel en heb via hen mijn rijbewijzen kunnen behalen. In 2018 ging het transportbedrijf failliet en hebben de mensen van logisticforce mij direct aan een andere baan kunnen helpen en heb ik nog geen dag zonder werk gezeten. Nu heeft logistic force ook in Ede een kantoor en heb ik via hun weer een vaste baan als chauffeur bij een mooi transportbedrijf in de regio.Hebben heel veelkennis van transport en en en hebben ook veel opleidingsmogelijkheden. Betrouwbare en supersociale mensen. Toppers in Ede en Tiel !
Pluspunten
Afspraak is afspraak, bij ziekte of problemen goed werkgever, altijd bereikbaar
Minpunten
Nog steeds geen winterjas
Ik heb jaren voor LF in Tilburg gewerkt , mijn ervaring is zeer goed. In overleg is alles mogelijk, en LF is heel flexibel en alles inclusief de betaling perfect geregeld. Logistick force is echt aan te raden , heb met andere uitzendbureau's mindere ervaringen.
Pluspunten
Alles goed geregeld, en in Tilburg een goed team.
Minpunten
Bijna meer als een jaar voor Logistic Force in Tiel gewerkt. Dankzij hen heb ik nu vaste baan gevonden bij een mooi transport bedrijf in de regio. Deze mensen snappen de transportsector als geen ander. Heb via Logistic Force mijn code 95 gehaald en is door hun ook betaald. Goede en correcte beloning en komen hun afspraken na. En vooral super aardige mensen. Ook tijdens ziekte goed werkgever.
Pluspunten
Scholing, kennen goed de transportsector, altijd werk.
Minpunten
soms lange dagen
Een dag is als geen ander, elke dag is wel typisch. Dat niet iedereen de zelfde instelling heeft als ik 'niet sueren maar werken. Directie niet ontmoet. Leuke mannen om me te werken. douche deuren een draaitrap op krijgen. Collega's en verschillende mensen leren kennen. Dat je bij Logistic force opleidingen kan volgen
Pluspunten
de opleidingen die ze bieden
Minpunten
weinig werk voor mij
Bekijk meer reviews over Logistic Force