Logistic Force

Wissen
3,1Doorgroei en promotie

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 27 reviews

Uitstekend uitzendbureau

Fijn uitzendbureau om voor te werken. Afdeling Roosendaal waardeerd hun medewerkers en laat dit ook zeker blijken.

Pluspunten

Gratis lunch bij cursussen/trainingen.

Minpunten

Fase 1&2 contract.

Waardeloos

Waardeloos bedrijf. Als je in hun straatje past, dan is het goed. maar O wee als je bij de opdrachtgever iets fout doet, kun je niet met hun hier over praten, dan is het gelijk einde contract, en denk maar niet dat hun überhaupt nog hun best gaan doen om een baan voor je te vinden. Dus mede werkeloze medeburgers, laat dit een waarschuwing zijn voor jullie allemaal. Niet bij hun solliciteren aub.

Minpunten

Alles is min bij hun

Sinds maart 2021 erg hard veranderd ten nadele van de mensen

Sinds de overgang in maart 2021 van LF Apeldoorn naar LF Ede / Tiel / Nijmegen is het nu een grote puinhoop.De prioriteiten worden nu alleen bij de wensen van opdrachtgevers gelegd, chauffeurs worden steeds minder of helemaal niet in hun behoeften rekening gehouden. Ik vind het persoonlijk niet leuk meer om er voor te werken, het mooiste werk worden aan gepensioneerden, studenten en/of beunhazen zonder enige rijervaring gegeven, omdat die het nodig vinden om leuk iets bij te verdienen. Hierbij mogen echte beroepschauffeurs de meest rottige en de meest onmogelijke klusjes met de vreemdste werktijden, voornamelijk bij meest lastige en minder sociale opdrachtgevers werken. Dit wordt steeds meer bij de werkende beroepschauffeurs in de schoenen geschoven en moeten zich daarop ook maar aanpassen.Het privé/werkbalans bestaat nu uit, of aantal dagen achter elkaar totaal geen werk krijgen / hebben, of tijdelijk meerdere extreem lange werkdagen achter elkaar, waarbij het rijtijdenbesluit in geding komen, zo niet overschreden worden, of weken met eendaagse klusjes van maar enkele uren per week. Elke opdracht wordt echt op het laatste moment aangegeven, of vaak ook weer op het laatste moment afgezegd. Het is stressvol en ben wel verplicht om 24 uur, 7 dagen in de week klaar staan, waarbij echt alle risico's bij chauffeurs neergelegd worden. Mijn inkomsten zijn hierdoor enorm terug gelopen vanwege de enorme variabele inkomsten en uiteindelijk amper van rond kan komen en totaal geen privé-leven meer heb.Bij LF Ede / Tiel / Nijmegen hebben totaal geen communicatie met elkaar, soms -

Pluspunten

niet meer

Minpunten

te weinig werk en inkomsten, niet willen luisteren naar mensen en afspraken niet nakomen

Fijne werkgever met kennis van zaken in het transport

Ben via voormalig werkgever in contact gekomen met logisticforce in Tiel en heb via hen mijn rijbewijzen kunnen behalen. In 2018 ging het transportbedrijf failliet en hebben de mensen van logisticforce mij direct aan een andere baan kunnen helpen en heb ik nog geen dag zonder werk gezeten. Nu heeft logistic force ook in Ede een kantoor en heb ik via hun weer een vaste baan als chauffeur bij een mooi transportbedrijf in de regio.Hebben heel veelkennis van transport en en en hebben ook veel opleidingsmogelijkheden. Betrouwbare en supersociale mensen. Toppers in Ede en Tiel !

Pluspunten

Afspraak is afspraak, bij ziekte of problemen goed werkgever, altijd bereikbaar

Minpunten

Nog steeds geen winterjas

Deze mensen kennen de transportsector

Bijna meer als een jaar voor Logistic Force in Tiel gewerkt. Dankzij hen heb ik nu vaste baan gevonden bij een mooi transport bedrijf in de regio. Deze mensen snappen de transportsector als geen ander. Heb via Logistic Force mijn code 95 gehaald en is door hun ook betaald. Goede en correcte beloning en komen hun afspraken na. En vooral super aardige mensen. Ook tijdens ziekte goed werkgever.

Pluspunten

Scholing, kennen goed de transportsector, altijd werk.

Minpunten

soms lange dagen

leuk gezellig bedrijf

Een dag is als geen ander, elke dag is wel typisch. Dat niet iedereen de zelfde instelling heeft als ik 'niet sueren maar werken. Directie niet ontmoet. Leuke mannen om me te werken. douche deuren een draaitrap op krijgen. Collega's en verschillende mensen leren kennen. Dat je bij Logistic force opleidingen kan volgen

Pluspunten

de opleidingen die ze bieden

Minpunten

weinig werk voor mij

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Logistic Force. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Meer informatie over Logistic Force in populaire locaties

• Logistic Force