Logistic Force

Reviews voor Chauffeur (m/v) bij Logistic Force

Chauffeur (m/v)4 reviews

4 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 27 reviews

Uitstekend uitzendbureau

Fijn uitzendbureau om voor te werken. Afdeling Roosendaal waardeerd hun medewerkers en laat dit ook zeker blijken.

Pluspunten

Gratis lunch bij cursussen/trainingen.

Minpunten

Fase 1&2 contract.

Sinds maart 2021 erg hard veranderd ten nadele van de mensen

Sinds de overgang in maart 2021 van LF Apeldoorn naar LF Ede / Tiel / Nijmegen is het nu een grote puinhoop.De prioriteiten worden nu alleen bij de wensen van opdrachtgevers gelegd, chauffeurs worden steeds minder of helemaal niet in hun behoeften rekening gehouden. Ik vind het persoonlijk niet leuk meer om er voor te werken, het mooiste werk worden aan gepensioneerden, studenten en/of beunhazen zonder enige rijervaring gegeven, omdat die het nodig vinden om leuk iets bij te verdienen. Hierbij mogen echte beroepschauffeurs de meest rottige en de meest onmogelijke klusjes met de vreemdste werktijden, voornamelijk bij meest lastige en minder sociale opdrachtgevers werken. Dit wordt steeds meer bij de werkende beroepschauffeurs in de schoenen geschoven en moeten zich daarop ook maar aanpassen.Het privé/werkbalans bestaat nu uit, of aantal dagen achter elkaar totaal geen werk krijgen / hebben, of tijdelijk meerdere extreem lange werkdagen achter elkaar, waarbij het rijtijdenbesluit in geding komen, zo niet overschreden worden, of weken met eendaagse klusjes van maar enkele uren per week. Elke opdracht wordt echt op het laatste moment aangegeven, of vaak ook weer op het laatste moment afgezegd. Het is stressvol en ben wel verplicht om 24 uur, 7 dagen in de week klaar staan, waarbij echt alle risico's bij chauffeurs neergelegd worden. Mijn inkomsten zijn hierdoor enorm terug gelopen vanwege de enorme variabele inkomsten en uiteindelijk amper van rond kan komen en totaal geen privé-leven meer heb.Bij LF Ede / Tiel / Nijmegen hebben totaal geen communicatie met elkaar, soms -

Pluspunten

niet meer

Minpunten

te weinig werk en inkomsten, niet willen luisteren naar mensen en afspraken niet nakomen

Goed

Goed bedrijf om te werken contacten zijn goed betalen altijd netjes op tijd

ok

wel ok voor chauffeurs wel aan te raden. veel contact en goede werksfeer

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Logistic Force. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Logistic Force
  • Chauffeur (m/v)