Logistic Force

28: Logistic Force reviews van werknemers

28 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 29 reviews

Uitstekend uitzendbureau

Fijn uitzendbureau om voor te werken. Afdeling Roosendaal waardeerd hun medewerkers en laat dit ook zeker blijken.

Pluspunten

Gratis lunch bij cursussen/trainingen.

Minpunten

Fase 1&2 contract.

Opgelet!

Je wordt uitgezonden naar een werkgever met een contract zonder uitzendbeding. Als de werkgever niet tevreden is, kan deze je terugsturen wat natuurlijk mag. Communicatie van de inlenende werkgever over het waarom was vele malen duidelijker dan de organisatie die je zaken belooft maar niet waargemaakt heeft. Het contract is vanwege rechtswege afgelopen, waarna ik bij een ander uitzendbureau ben gestart, en prompt word ik gevraagd door de intercedent of ik interesse heb in een andere functie. Ik heb hem medegedeeld dat beloftes doen, schuld maken betekent, en omdat hij eerst zou zoeken, niets gedaan heeft en 2 dagen later de mail binnenkwam met einde overeenkomst heb ik hem wel verzocht om een transitievergoeding en de rest uit te keren.

Pluspunten

Weinig

Minpunten

Niet eerlijk.

Informatie over Logistic Force

Gebaseerd op 4 enquêtereacties
Mensen waarderen:
  • Vertrouwen in collega´s
  • Gevoel van saamhorigheid
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
Verbeterpunten
  • Geen stress
  • Gevoel van persoonlijke waardering
  • Inclusieve werkomgeving

Goed bedrijf

Fijne werkgever die zijn afspraken nakomt en makkelijk te bereiken is.

Maar kwam mijn mening ik vind mensen worden gediscrimineerd binnen bedrijf, En het is niet wat ik heb gehoord,

Je krijgt scannen Apparaat de elke dag moet je gaan werken om te scannen

Pluspunten

Nee

Minpunten

Lang dagwerk

Waardeloos

Waardeloos bedrijf. Als je in hun straatje past, dan is het goed. maar O wee als je bij de opdrachtgever iets fout doet, kun je niet met hun hier over praten, dan is het gelijk einde contract, en denk maar niet dat hun überhaupt nog hun best gaan doen om een baan voor je te vinden. Dus mede werkeloze medeburgers, laat dit een waarschuwing zijn voor jullie allemaal. Niet bij hun solliciteren aub.

Minpunten

Alles is min bij hun

Sinds maart 2021 erg hard veranderd ten nadele van de mensen

Sinds de overgang in maart 2021 van LF Apeldoorn naar LF Ede / Tiel / Nijmegen is het nu een grote puinhoop.De prioriteiten worden nu alleen bij de wensen van opdrachtgevers gelegd, chauffeurs worden steeds minder of helemaal niet in hun behoeften rekening gehouden. Ik vind het persoonlijk niet leuk meer om er voor te werken, het mooiste werk worden aan gepensioneerden, studenten en/of beunhazen zonder enige rijervaring gegeven, omdat die het nodig vinden om leuk iets bij te verdienen. Hierbij mogen echte beroepschauffeurs de meest rottige en de meest onmogelijke klusjes met de vreemdste werktijden, voornamelijk bij meest lastige en minder sociale opdrachtgevers werken. Dit wordt steeds meer bij de werkende beroepschauffeurs in de schoenen geschoven en moeten zich daarop ook maar aanpassen.Het privé/werkbalans bestaat nu uit, of aantal dagen achter elkaar totaal geen werk krijgen / hebben, of tijdelijk meerdere extreem lange werkdagen achter elkaar, waarbij het rijtijdenbesluit in geding komen, zo niet overschreden worden, of weken met eendaagse klusjes van maar enkele uren per week. Elke opdracht wordt echt op het laatste moment aangegeven, of vaak ook weer op het laatste moment afgezegd. Het is stressvol en ben wel verplicht om 24 uur, 7 dagen in de week klaar staan, waarbij echt alle risico's bij chauffeurs neergelegd worden. Mijn inkomsten zijn hierdoor enorm terug gelopen vanwege de enorme variabele inkomsten en uiteindelijk amper van rond kan komen en totaal geen privé-leven meer heb.Bij LF Ede / Tiel / Nijmegen hebben totaal geen communicatie met elkaar, soms -

Pluspunten

niet meer

Minpunten

te weinig werk en inkomsten, niet willen luisteren naar mensen en afspraken niet nakomen

Gezellig bedrijf maar weinig structuur

LF is een superleuk bedrijf zolang je in het team past. Er wordt veel geroddeld maar er is ook veel ruimte voor een geintje

Pluspunten

Eigen initiatief wordt gewaardeerd

Minpunten

Zeven dagen in de week werken

werksfeer werkvloer

Als ondersteuning van de werkvoorbereiding en inkoop heb ik dit als prettig mogen ervaren. Inhoudelijk was het werk zeer prettig om te doen, je leert er steeds meer van. Er heerst een vertrouwd bedrijfscultuur, saamhorigheid en respect onder elkaar.

was prettig

was leuk werk alleen van korte duur dat is wat ik wel jammer vind had wel leuke collega.s om mee te werken

Pluspunten

je krijg snel antwoord

Minpunten

voor wie ik reed betaalde niet alles

Goed

Goed salaris leuks collega's leuke werkplek en ook leuke jobs

Prettig bedrijf

Prettig bedrijf, alle vrijheid om wel of niet beschikbaar te zijn in, al dan niet in overleg met de opdrachtgever, uitbetaling bij ziekte, pensioen en vrije dagen doorbetaald, naar ratio.

Pluspunten

Vrijheid

Minpunten

Lagere loonschaal

Goede werkgever die perfect bemiddeld in nieuwe banen

Een deskundige intake waar mijn verhaal er echt toe deed en waar op zoek werd gegaan naar mijn perfecte match. Uiteindelijk een prachtige nieuwe baan die ik door bemiddeling van Logistic Force Recruitment heb gekregen. Goede begeleiding en nazorg.

Goed

Goed bedrijf om te werken contacten zijn goed betalen altijd netjes op tijd

een blaffende hond

begin er niet voor en ga er niet mee in zee , ze zijn samen met die vieze hond van een verstijnen de rooie gvr en btt, het zijn de groootse boeven en lichten alles op

Pluspunten

die hebben ze geen

Minpunten

heel veel

Fijne werkgever met kennis van zaken in het transport

Ben via voormalig werkgever in contact gekomen met logisticforce in Tiel en heb via hen mijn rijbewijzen kunnen behalen. In 2018 ging het transportbedrijf failliet en hebben de mensen van logisticforce mij direct aan een andere baan kunnen helpen en heb ik nog geen dag zonder werk gezeten. Nu heeft logistic force ook in Ede een kantoor en heb ik via hun weer een vaste baan als chauffeur bij een mooi transportbedrijf in de regio.Hebben heel veelkennis van transport en en en hebben ook veel opleidingsmogelijkheden. Betrouwbare en supersociale mensen. Toppers in Ede en Tiel !

Pluspunten

Afspraak is afspraak, bij ziekte of problemen goed werkgever, altijd bereikbaar

Minpunten

Nog steeds geen winterjas

Mensen weten waar ze over praten

Mensen weten waar ze over praten, Goede mensen kennis een aanrader !

Toppie, lekker persoonlijk

Helemaal tevrede over logisticforce. Ze hebben echt gekeken naar wat er bij me past en ik kan altijd aan het werk. Vaak wel vroeg m'n bed uit maar dat ligt niet aan hun, dat hoort bij het vak haha! Maar ook dat went. Ken de planning goed, zijn altijd aardig en denken mee met mij. Verder nooit problemen mee gehad, loon op tijd, mag altijd meer natuurlijk maar mag niet klagen.

Pluspunten

persoonlijk, veel werk

Minpunten

Prettig werk, fijn contact.

Ik rij nu alweer een poos voor Logistic Force en dat bevalt me erg goed. Wegens privé omstadigheden moest ik op zoek naar iets anders. Logistic Force heeft mij goed opgevangen en ik kon snel aan de slag als chauffeur en de weg op. Het contact met de mensen op de vetsigingen is top! Een aanrader!

Pluspunten

Fijn contact, altijd werk

Gewooon slecht

40 uur of korter beloven ze en je moet 12 uur per dag baan weaken met wen minimal look waardeloos

Deze mensen kennen de transportsector

Bijna meer als een jaar voor Logistic Force in Tiel gewerkt. Dankzij hen heb ik nu vaste baan gevonden bij een mooi transport bedrijf in de regio. Deze mensen snappen de transportsector als geen ander. Heb via Logistic Force mijn code 95 gehaald en is door hun ook betaald. Goede en correcte beloning en komen hun afspraken na. En vooral super aardige mensen. Ook tijdens ziekte goed werkgever.

Pluspunten

Scholing, kennen goed de transportsector, altijd werk.

Minpunten

soms lange dagen

Zwaar maar waardevol werk

in de tijd dat ik als bijrijder functioneerde via het uitzendbureau Logistic Force, heb ik een aantal waardevolle lessen meegekregen. Wees altijd beleefd en attent tegenover de klant, ookal is dat niet altijd even eenvoudig.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Logistic Force. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Logistic Force met

Meer informatie over Logistic Force in populaire locaties