LMH Engineering
Bekijk alle reviews over LMH Engineering

LMH Engineering

Review over LMH Engineering van een medewerker

Reageren niet goed

LMH Engineering is een massaproductie. Medewerkers zijn amateuristisch en ze nemen geen contact op als je solliciteert ongeacht dat antwoordmail dat wel doet geloven. Mijn advies: kijk verder dan LMH

Slecht

Eerste contact is moeizaam, als je belt en überhaupt opnemen is diegene die je zoekt nooit beschikbaar. Terugbellen ho maar.Je reageert op een functie hoort er niets over terug. Ze bombarderen je spam mail over functies waar je geen interesse in hebt.De vraag is meer hebben ze deze functies wel. Of is het niets meer dan boodschap 2 wrapped in giftpaper.Waag je niet LMH, mits je teleurstelling zoekt

Pluspunten

Minpunten

Slecht contact/geen

Niet professioneel

Dit recruiter LMH is niet ernstig, zeer slecht opgeleid professionals die de zaak niet serieus nemen? als je belt dan bel je een kinderverblijf IPV een recruiter?????This recruiter LMH company is not serious, poor educated unprofessionals?

Pluspunten

ZERO

Minpunten

On professioneel

Valt dit tegen

Na een paar sollicitaties te hebben verstuurd, toch maar eens gaan bellen. Duurt allemaal erg lang. Excuses en een verhaal dat voor mensen boven een bepaalde leeftijd niets gedaan kan worden om reden dat er niets aan verdiend kan worden. De opdrachtgever kan namelijk het bedrag voor de bemiddeling niet terug verdienen binnen korte tijd. Ben je rond de 60 dan heeft het geen zin hier te reageren....

Stel een vraag over solliciteren of werken bij LMH Engineering. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

2.7

Reviews over LMH Engineering gesorteerd op locatie