LIMOR

9: LIMOR reviews van werknemers

Leuke bedrijf

Met plezier gewerkt Door vele negatieve roddels mij contract niet verlengd

Pluspunten

Minpunten

Veel roddels collega's

Fijne werkomgeving voor een werkgever met het hart op de juiste plaats

Ik heb het super naar mijn zin gehad. Ik baal ontzettend dat ik weg moet in verband met bezuinigingen. Het is een aan onderhevige gesubsidieerde organisatie.

Pluspunten

Thuiswerken en je eigen tijd indelen

Minpunten

Soms onduidelijke richtlijnen

Fijne werkplek

Ik heb bijna acht jaar voor Limor gewerkt, dat is het langst dat ik ooit bij een werkgever ben geweest. Dit geeft wel aan dat ik het een erg fijne werkplek heb gevonden. Limor heeft mij een stevige basis gegeven waarmee ik de afgelopen twee jaar flink door ben kunnen groeien.

Pluspunten

Brede functie met veel leermogelijkheden

Minpunten

Geen doorgroeimogelijkheden

Chaotische omgeving met slecht management en deels niet toegerust personeel.

Hier heb ik geleerd mijn mening voor me te houden en me strikt te houden aan de regels van de zorg instelling. Een extra stapje buiten de lijntjes is een drama terwijl uren schrijven daarentegen niet genoeg gedaan kan worden. In mijn geval een onthutsende en bizarre ervaring.

Gedreven en ondernemende zorginsteling

LIMOR is een zorginstelling met de kern woorden bevlogen, ondernemend, integer en samenwerkend.Deze kernwoorden zijn de basis voor de organisatie.Als werknemer kom je in een organisatie die je mogelijkheden bied op persoonlijk en werk gerelateerd vlak, met een goede balans in werk en privé. Een prima organisatie om voor te werken.Het is een dynamische organisatie waar altijd uitdagingen zijn om aan te werken. Never a doll moment. Ik heb hier veel geleerd en heb mij goed kunnen ontwikkelen. Een prima werkgever dus.

Pluspunten

balans werk en prive, prima werksfeer

Prima werksfeer

Ik ben bij LIMOR als ambulante woonbegeleider geweest. Mijn doelgroep waren vooral cliënten die bekend staan als overlast veroorzakers, hoarders, vervuiling en ex-gedetineerden.

Pluspunten

Eigen tijd indelen

Minpunten

Jammer van de fijne organisatie die het was.....

In 2010 begonnen bij LIMOR wat toen een prettige werksfeer uitstraalde. Met de druk van de bezuinigingen op Welzijn en de Wmo door de gemeenten waarvoor gewerkt werd, werd de werksfeer steeds grimmiger en uiteindelijk niet plezierig meer. Functies zouden worden herzien, waarderingen zouden worden herzien en taken werden breder getrokken. Zoals elk bedrijf welk moet vechten om te overleven, werden personeelsleden angstig voor de toekomst, ontslagen vielen en de werklust stagneerde. Onduidelijkheden en moeilijkheden in het management en onrust op de werkvloer maakten het werk bij deze instelling niet fijn meer. Wel alle lof voor management bij begeleiding bij ziekte.

Pluspunten

Kleine organisatie

Minpunten

Kleine organisatie

gezellige en proifessionele collega´s

Beheer eigen agenda, huisbezoeken afleggen bij cliënten, administratie bijhouden, contact met derden enz.

Pluspunten

eiegn indeling agenda

Minpunten

geen vast contract!

Productieve en open werksfeer binnen het team.

Uitdagende baan, waarbij er veel waarde werd gehecht aan feedback en zelfreflectie. Veel openheid binnen het team en sprake van echte samenwerking met betrokkenheid voor de collega's en de cliënten.

Pluspunten

Uitdagend, grote mate van zelfstandigheid en samenwerking

Minpunten

Werkplek op zichzelf, weinig pc's, slechte onoverzichtelijke ruimte

Stel een vraag over solliciteren of werken bij LIMOR. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk LIMOR met

Meer informatie over LIMOR in populaire locaties

• LIMOR