Lidl

Lidl Reviews

549 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 8,445 reviews

Hoge werkdruk

Hoge werkdruk. Cultuur en wijze van managen moet je tegen kunnen.

Pluspunten

Gezellige collegas

Minpunten

Werkdruk, vroeg opstaan en bedrijfscultuur.

Fijn bedrijf voor harde werkers. Communicatie met leidinggevenden is helaas niet in elk filiaal goed.

Twaalf jaar heb ik met plezier gewerkt voor LiDL. Er was altijd wel een werkdruk, maar dat vind ik juist prettig.Het werk is erg afwisselend en er zijn altijd wel leuke collega’s.De communicatie met de leidinggevenden was helaas niet in elk filiaal goed. Hoe dan ook weet je na een paar weken werken goed zelf wat er van je wordt verwacht.

Pluspunten

Reiskostenvergoeding, etensgeldvergoeding

Minpunten

Slechte communicatie met leidinggevenden

Zwaar werk, geen doorgroeimogelijkheden

Het is zwaar werk, geen doorgroeimogelijkheden. Betaling is oke

Minpunten

zwaar werk, geen doorgroei

Leuke collega's alleen veel stress tijdens werk als je pas begin

Bij lidl werken is hard en heel hard werken vullen kassa je moet het allemaal kunnen ik vind dat er teveel verwacht wordt van een persoon die pas begonnen is bij een bedrijf wat wel een plus punt is dat ze werk en privé wel goed in balans houden ze luisteren naar je en er zijn hele leuke collega's aanwezig

Pluspunten

Lunch pasje prima uurloon Leuke collegas

Minpunten

Stressvolle werkdagen Chaotische werk omgeving

Productieve en gezellige werkomgeving

Het is hard werken maar het salaris is daar ook wel naar. Doorgroeimogelijkheden volop als je laat zien dat je het echt wil.Heb altijd leuke collega's gehad dus het is zeker gezellig. Werkzaamheden zijn gevarieerd tenzij je te langzaam bent want dan kom je niet verder dan de kassa. Ook is het mogelijk om de verantwoordelijkheid te krijgen over een afdeling zoals de bake-off, agf of non-food afdeling. Zelf ben ik bake-off verantwoordelijke en ik vind dat erg leuk.Minpunt is de hoge werkdruk. Soms moet je te veel doen in te korte tijd en dat zorgt wel eens voor stress.

Pluspunten

Doorgroeimogelijkheden Pasje met geld voor eten

Minpunten

Hoge werkdruk

Prima

Prima plek om te werken. Vaak worden de meisjes achter de kassa gezet.

gezellig

Gezellige werkplek. Met aardige collega's. Op zoek naar een bijbaan zeker de moeite waard.

Een haastige ongezellige werksfeer

Ik heb een half jaar bij Lidl gewerkt en heb het er best naar mijn zin gehad door de collega's die ik had. Ik vond het allemaal heel erg ongeorganiseerd. Er heerst een hele hoge werkdruk en als je 7 uren vanaf 6.00 tot 13.00 werkte kreeg je geen lunch vergoed. Het salaris was best hoog en dat was ook het enige wat er echt goed aan was. Managers zijn hard en je bent vervangbaar. Als je al die dingen aankunt zou ik het vooral doen. Alleen ik kon dat niet en vandaar dat ik er weg ben.

Pluspunten

Hoog salaris en een eerlijk salaris

Minpunten

Hoge Werkdruk, Ongeorganiseerd en bewijsdrang

Hard werken, weinig waardering

Leuke collega's.Wel hard werken met weinig waardering vanuit de manager/assistenten(en dan druk ik mij voorzichtig uit)Zonder overleg wordt er gerommeld in de planning.

……

Stress, stress, stress. Doelstelling alleen te halen door keihard mee te werken. Daardoor te weinig tijd om zaken echt aan te pakken. Je bent 50% vuller en 50% aan het lijmen bij het personeel. Daar heerst veel ontevredenheid.

Pluspunten

Leaseauto

Minpunten

Het stopt nooit

Loon is oké, collega's zijn leuk maar daar is ook alles mee gezegd

Je moet hard werken, ze houden de werksnelheid bij en je staat op werksnelheid geordend in het personeelsbestand. Het salaris is oké, dat mag ook wel omdat je zware producten moet tillen. Doorgroeimogelijkheden zijn er amper, met wat geluk krijg je een reachtruck certificaat. Dit zijn vaak mensen met een vast contract, zij werken bewust langzaam waarna het management besluit ze een reachtruck cursus te gunnen zodat ze toch effectief inzetbaar zijn. Het management is niet flexibel, het vragen van een vrije dag gebeurt niet altijd even goed waarna er conflicten ontstaan op de werkvloer. Het leuke zijn de collega's, hier kan je wel echt heel goed mee lachen! Je komt voornamelijk naar het werk om met je collega's te lachen, iedereen respecteert je en het is oprecht leuk! In de kantine krijg je warme maaltijden op vrijdag en de kantine is verder prima verzorgt.

Minpunten

zwaar werk, hoge werksnelheid, rugklachten.

Pas op

De managers geven vrij weinig om de werknemers, je bent letterlijk een nummertje. Op de afdeling houdbare producten (hr) moet je 200 collies (producten) per uur verzamelen en stapelen op je pallet, insealen en wegzetten op de locatie. Deze norm is zeer hoog. Moet je wachten op een reachtruck? Dat is dan jouw probleem. Heb je een kleine bon en haal je de norm niet? Ook jouw probleem. Hierdoor loop je vertraging op en haal je de normen niet. Ze maken gebruik van een ouderwets pick by voice systeem, dat vaak niet goed werkt. Ze komen bijna dagelijks langs met een papier waarop alle werknemers geordend staan op hun werksnelheid. Een vast contract krijgen is onmogelijk, je word eruit gegooid na enkele contracten. Een collie kan bestaan uit een tree energy drink, 6-packs fris, en andere zware producten. Je moet er hier 200 per uur van verzamelen en je krijgt flinke rugklachten

Pluspunten

Goed salaris

Minpunten

Zwaar tillen, hoge werkdruk, geen vast contract

Slecht

Lidl is een oke bedrijf vragen veel maar je krijgt weinig der voor terug geen overleg het werken is te rommelig ook onder de begeleiding.

Pluspunten

Avond eten geld

Minpunten

Je bent een nummer

Prettige werkomgeving

Gezellig bedrijf, aardige managers en leuk werk als je in de winkel staat. Echter, word het werk wel saai als je de hele dag achter de kassa zit, maar dat moet je er dan voor over hebben.

Pluspunten

Gezellige werksfeer

Minpunten

De tijd duurt lang achter de kassa

Een leuke baan

Als je iets zoekt wat simpel is en goed genoeg betaald is dit de baan voor jou, jammer genoeg is mijn ervaring niet heel top doordat je vaak lange uren moet werken voor een laag salaris.

Pluspunten

Goeie sfeer, makkelijk werk

Minpunten

Lange dagen

Prima baan! Echter de doorgroei kansen worden afgeremd

Prima werkgever, leuke collega's. Ook het salaris is prima in verhouding. Werk/prive balans is wat minder door de werktijden, het rekening houden met je gezin als fulltimer gebeurt niet. Parttimers mogen hun uren zelf beslissen door hun beschikbaarheid aan te passen, echter een fulltimer kan dit niet en moet maar komen wanneer het hun uitkomt. (Gevolg, parttimers werken vaak 9-5, fulltimers de avonden en weekenden).Verder zijn de onderste lage van het management erg prettig en open om mee te communiceren (tot en met de Rayonmanager) alles daarboven is compleet de weg kwijt en heeft geen feeling met het filiaal, denken enkel aan cijfers en zeker niet meer aan "de mens".Doorgroeien gaat, maar moeizaam. Tip: Zet in het begin zo hoog mogelijk in, doorgroeien vanuit je huidige functie gaat erg lastig en kost veel tijd en keer op keer bewijzen dat je het kunt. Pas als je dat gedaan hebt voor twee jaar en je een goede naam hebt kun je wellicht door.Het is een diverse baan met veel afwisseling in het klanten contact, ook de hulpkrachten zorgen voor veel afwisseling, de werkzaamheden zijn elke dag verder hetzelfde.

Pluspunten

Maaltijd vergoeding, leuke collega's prima salaris voor deze functie

Minpunten

veel wekenden en avonden werken, moeilijke doorgroei kansen, geen menselijke maat in de werkdruk.

Hard werken voor weinig

Hard werken voor heel weinig. Slechte communicatie.

Minpunten

Laag saaris

waardeloze supermarktmanager

Helaas word er veel beloofd, en ga je er gewoonklakkeloos uit, net als alle anderen.Even lekker een jaar flink gebruiken voor 9.60 bruto, met 27 jaar.. en vervolgens word beloofd bij het volgende contract een verhoging.. maar nee hoor het is dan gewoon tot ziens. De werkdruk is hoog, weinig personeel. Wel hele leuke collega's, op bepaalde supermarkt managers na.

Pluspunten

leuke collega's

Minpunten

hoge werkdruk, weinig loon.

Vreselijk beleid

Er worden je gouden bergen beloofd, maar worden nooit nagekomen. Bij uit dienst gaan als een hond behandeld worden. Leugen na leugen. Jaren gespaard voor opleidingen cursussen. Na uit dienst gaan zou dit budget blijven staan, maar nee je account vervalt en het geld waar je al die jaren voor gespaard hebt ben je gewoon kwijt. Het loon is zeker niet slecht. Maar kwa werkgever en beloftes nakomen dat kunnen en doen ze niet. Nooit weer lidl!!!

Pluspunten

Goed loon

Minpunten

Slechte werkgever/werknemer verhouding

Gezellig collega's kwa diversiteit top

Was een leuke ervaring met ups en downs.Locatie is makkelijk bereikbaar.

Pluspunten

Lunch goedkoop

Minpunten

Niet duidelijk genoeg kwa target transparantie

Is nooit hetzelfde

Als je voor dit bedrijf gaat werken moet je wel van aanpakken weten. De werkdruk is nogal hoog bij Lidl. Management zou wat meer structuur kunnen hebben op de locatie zelf. Net als bij vele bedrijven werk Lidl met contracten en zit er voor een medewerkster helaas geen vaste aanstelling meer in. Het leuke aan deze baan vind ik de afwisseling. Zo ben je aan het uitpakken en later sta je broodjes te bakken of zit je achter de kassa. Ik zou hier in dit bedrijf graag verder willen als die mogelijkheid zich zou voordoen.

Pluspunten

afwisselend

Minpunten

hoge werkdruk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Lidl. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.2

Gebaseerd op 8,445 reviews