Lidl

Lidl Reviews

633 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 10.289 reviews

gezellige omgeving

Gezellige werksfeer op zaterdagen met de andere hulpkrachten

Veel afhankelijk vd manager die je hebt

De manager die in jou filiaal staat heeft een grote invloed op het werk. In mijn filiaal staat iemand die helaas hier een meegaat invloed op heeft..

Informatie over Lidl

Gebaseerd op 94 enquêtereacties
Verbeterpunten
  • Mogelijkheid om nieuwe dingen te leren
  • Algemene tevredenheid
  • Steun van de manager

Slechtste werkgever

Veel meegemaakt in 4 jaar werken bij Lidl. Je ziet werknemers vertrekken doordat ze zwanger zijn en het contract niet wordt verlengd, je ziet ze vertrekken omdat ze elke dag op een slechte manier worden aangesproken door hun team manager omdat ze sneller moeten werken. De werksnelheid ligt rond 180 tot 200 producten per uur op de kruideniersafdeling (hr), en in de koeling ligt de werksnelheid op 250 producten per uur. Dit haal je wanneer de orders groot zijn, op een donderdag of vrijdag meestal. Op andere dagen zijn de orders klein en haal je dit niet, je wordt dan aangesproken door je team manager om sneller te werken. De producten zijn veelal zwaar (10+kg), dus zorg maar dat je een Fysio verzekering hebt! Op een drukke dag kun je ook genaaid worden want de team manager kan orders toekennen aan je. Zo kunnen ze nabestellingen toekennen, of simpel weg kleine bonnen, je werksnelheid gaat omlaag en dit kunnen ze dan als reden geven als ze het contract niet willen verlengen. Erg triest! Ook liegen, en smaad en laster behoort tot hun praktijken. Als het niet druk is dan moet je eerder naar huis gaan, waardoor je min-uren opbouwt. Dit zul je in het weekend moeten inhalen en anders heb je simpelweg minder vakantie. Als het druk is mag je vaak om 6 uur in de ochtend beginnen, ook houden ze totaal geen rekening met je persoonlijke situatie. Van alle werkgevers die ik heb gehad is Lidl DC mijn slechtste werkgever.

Pluspunten

salaris

Minpunten

Zwaar tillen, rugklachten, management, integriteit

Luisteren slecht.

Het is opzich te doen. Alleen de managers en leidinggevende luisteren erg slecht naar je. Mijn collega's zijn soms erg onaardig en lopen mij dan soms ook rond te commanderen. De klanten die ik krijg doen erg stom naar mij. Ze houden geen rekening met je. Je mag niet eens een kleine neuspiercing zetten. Maar ja is de enige baan in de buurt voor mij. Oh en de stoelen bij de kassa's zijn zo vreselijk, dat ik nu wekelijks bij de fysio loop vanwege fysieke klachten.

Pluspunten

Geld

Minpunten

Fysieke klachten, onvriendelijke collega's, wordt niet naar je geluisterd

Betaalt goed maar lange en soms saaie werkdagen

Salaris was goed voor een middelbare scholier en de sfeer was ook relaxed. Alleen was het jammer dat ik standaard elke dag kassa mocht draaien terwijl ik graag vakken wilde vullen. Kassa draaien kwam neer op lange saaie dagen waar ik persoonlijk zelf niet zo van hield.

Pluspunten

Goed salaris

Minpunten

Lange saaie werkdagen

Hardwerk

Hardwerken is de norm. Ze houden je pickscore bij en als je niet goed je best doet komen ze naar je toe om te vertellen dat je door moet werken anders plannen ze je uit. de dozen wegen meer dan 10kg en het is zwaar werk

Minpunten

Zwaar werk

Beste en leukste supermarkt ervaring

Leuke, behulpzame medewerkers en managers! Goeie sfeer en een sterk team! Zeker een aanrader

Pluspunten

Lunchpas

Werken als vulploegmedewerker

Ik vind het best wel speciaal om daar te werken en makkelijk alleen het bier tillen was wel moeilijk

Pluspunten

Geld

Minpunten

Niet tillen

Slecht

Als medewerker is het prima om te werken bij de lidl, maar als assistent is het druk en stressvol en krijg je 0% waardering van je regiomanager. Op vrije dagen bellen ze 1000x op. Verplichten op je vrije dag te moeten werken en God weet waar ze je heen sturen. Als je om 6 uur klaar bent kun je gerust pas om 8 uur weg kunnen omdat er een zieke is en je die met zo'n kleine bezetting niet weggewerkt krijgt .En pauze wat is dat. Tijdens je pauze moet je op en neer voor de kassa te corrigeren , lades uit te tellen, of klanten te helpen

Pluspunten

Je krijgt je avondeten betaald op een pas en kun je zelf gebruiken wanneer je wilt

Minpunten

Lange dagen en geen waardering

Makkelijk

Makkelijk werk, niet net als andere supermarkten vakkenvullen maar kartonnen verpakkingen naar voren trekken en vullen. Leuke werksfeer mits je de juiste collega's hebt.

Gezellige werkomgeving

Ik heb 5 jaar bij Lidl nootdorp gewerkt als kassamedewerker, vulkracht en op de bakeoff afdeling. Ik heb Lidl ervaren als een gezellige en leerzame werkomgeving. Ik kijk met een positieve blik terug op mijn tijd bij Lidl.

Doelgericht werken

Het werk was te doen. Het waren gewoon supermarkttaken. Ik had leuke collega's, ook wel minder leuke. Klanten waren soms normaal en soms niet. Het verdient goed. De filiaalmanager was de reden waardoor ik ontslag nam en dankzij hem zou ik daar nooit meer terugkomen.

Pluspunten

Salaris

Minpunten

Chagrijnige klanten, de manager, de waardering voor je inzet.

Leuke werkgever

Altijd met veel plezier bij Lidl gewerkt, goede voorwaarden en goed loon. Werkzaamheden zijn afwisselend en als je wil doorgroeien kan dat, hoeft niet.

Werk cultuur mag beter

Niet heel te vreden. Er zijn heel veel dingen wat veel beter kan. Veel dingen waar meer aandacht aan besteed moet worden maar wat ze jammer genoeg niet doen.

Managers Denken alleen aan zichzelf.

Bij ziekte melding word je alsnog gevraagd on vervanging te regelen terwijl dit niet hoort .Schandalig hoe lidl in je privé leven wilt.Verder vind ik dat alle managers en assistent managers kontekruipers zijn.

Saai werk

Veel van mijn werkdagen bleven hangen op wat kassa werk. Meerdere keren teamleiders gevraagd voor wat uitdagender, maar is nooit naar geluisterd. Heel repetitief werk.

Pluspunten

Goed betaald

Minpunten

Repititief

Hoge werkdruk

Te hoge werkdruk voor het geld wat je krijgt. Teveel druk op mensen in het filiaal

Minpunten

Slechte betaling

Redelijke werkplek

Werkzaam als Verkoopmedewerker. Opzich prima werkgever, afwisseling in werkzaamheden mogelijk zolang je zelf naar vraagt en initiatief voor toont. Anders vrij eentoning.

Pluspunten

Flexibele arbeidstijden

Minpunten

Lange dagen, soms wel van 7 tot 17 uur

Lid

I ik werk hier nog kort,maar een leuk bedrijf waar ik hoop mij te ontwikkelen en door te groeien

Pluspunten

Leuke collega s

Minpunten

Soms veel discussies

slechte werksfeer

Weinig collegiale collega’s. Geen rekening met fysieke klachten door werkzaamheden. Te weinig opbouwende kritiek. Geen wonder dat er constant mensen weg gingen. Hield het drie jaar vol. Toen vond ik eindelijk wat anders. Betaalde wel oké. Mijn uren werden ook aangepast voor psychische problemen. Beste mensen staan op de bake-off!

Werkomgeving Lidl voor hulpkracht

Als hulpkracht zou ik je zeker aanraden om bij Lidl te gaan werken. Je arbeidsvoorwaarden zijn top en ze werken met een net systeem om je uren bij te houden. Hierdoor krijg je elke minuut betaald. Op zondag is 150%, wat goed verdiend. Na 22u krijg je ook 150%. Werk je langer dan 4,5 uur en in de avond, dan ontvang je €4 euro eet geld wat zich kan opbouwen. Het aantal dagen, uren, tijden zijn flexibel in overleg. Niks is te gek en alles is inprincipe mogelijk (bij mijn filiaal). Teamsfeer is afhankelijk van het filiaal maar bij mij fijn. Er werken veel jonge mensen wat je wel merkt binnen het bedrijf. Alles word je gegeven kleding, vesten, schoenen, een key (voor je uren). In de kantine bieden ze meestal gratis fruit voor diegene die lusten.

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden, zoals dagjes uit naar Efteling, Teamuitjes, kerstpakket en vakantiegeld, Leuke diverse collega's (verschillende leeftijden bv)

Minpunten

Te weinig medewerkers op een dag (werkzaamheden komen net af, ze plannen je vaak over het aantal uren van je contract in (dus 12 uur +), Leon module maken (online inwerkprogramma wat regelmatig gedaan moet worden)

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Lidl. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Lidl met

Meer informatie over Lidl in populaire locaties

• Lidl