Lentis

Reviews over Werk-privébalans bij Lentis

Erg leuk werk, leuke collegae. Participatie baan. Helaas ging het bedrijf sluiten bij het pand waar ik werkte.
Pluspunten
Loon, collegas
Minpunten
Maximale inzet van flexmedewerkers en weinig ruimte voor doorgroei. het geld was altijd belangrijker dan de client of de medewerker. Roddelcultuur maar gelukkig wel een aantal fijne directe collega's. ik genoot van het werken met de cliënten.
Met veel plezier als keukenassistent gewerkt binnen Lentis. Je hebt niet veel doorgroeimogelijkheden, maar voor iemand die tijdelijk wou werken was dat perfect.
Lentis is een goed bedrijf, welke goede arbeidsvoorwaarden hanteert. Binnen de organisatie zijn er genoeg ontwikkelingsmogelijkheden.
veelzijdig werk met veel eigen verantwoordelijkheid en ontwikkelmogelijkheden.
Pluspunten
Veel ontwikkelmogelijkheden
Minpunten
Onvoldoende vergoeding voor verplichte scholing
Lentis is een ggz instelling die hart voor zijn cliënten heeft. Samen proberen we onze cliënten de best mogelijke zorg te bieden. Ik heb hier veel geleerd en elke dag leer ik nog bij. Onze functie als secretaresse wordt helaas steeds minder centraal op de afdeling omdat we steeds meer zelfsturende teams krijgen waardoor onze functie meer op de achtergrond verdwijnt. Dit vind ik erg jammer omdat we zoveel verlichting in de administratieve werkzaamheden kunnen geven zodat de behandelaren zich kunnen focussen op het geven van de beste behandelingen voor onze cliënten.
Rustige werk omgeving,elke dag is anders, leuke collega's
Pluspunten
rustige werk omgeving
Minpunten
Met behoud van uitkering
De zorg is een heel bijzondere klant. Veel zorgverleners werken liever met hun handen dan met hun PC. Helaas wordt je door de overheid gedwongen veel dossiers digitaal te onderhouden. Wel wordt de techniek ook gebruikt om contact met bewoners en patiënten te onderhouden. De ICT afdeling van Lentis wil heel graag iedereen helpen. Mijn collega's zijn super gemotiveerd. Het moeilijkste is om de ICT uitbetaald te krijgen vanuit de organisatie. Zorg is een recht en zo denken ze ook over ICT niet iets waarvoor je moet betalen. Het leukste van de baan was dat iedereen je kon bellen. Zorgmedewerkers zijn HELE leuke gesprekspartners. Vooral op de vrijdag kun je de raarste gesprekken hebben. Een Goed begin van het weekeind.
Bekijk meer reviews over Lentis