Lentis

Reviews over Doorgroei en promotie bij Lentis

Ik werk al jaren bij Lentis in verschillende functies. Het personeel in de zorg is hardwerkend. Alhoewel soms minder tevreden over het management, is men zonder uitzondering erg betrokken bij het wel en wee van patiënten en zet men zich in voor de psychiasche gezondheid en/of verzorging van patiënten
Ik heb er veel geleerd. Het is erg leuk om met behandelaren te werken en wat te kunnen betekenen voor clienten.
Erg variabel werk. Veel kans om te leren, en een erg goede werksfeer. De doelgroep is erg leergierig. Je hebt niet door dat je stage loopt, aangezien je veel verantwoordelijkheid krijgt.
Lentis biedt medewerkers veel mogelijkheden zich te ontplooien. Er heerst een goede sfeer en mensen hebben veel voor elkaar en voor de clienten over.
Maximale inzet van flexmedewerkers en weinig ruimte voor doorgroei. het geld was altijd belangrijker dan de client of de medewerker. Roddelcultuur maar gelukkig wel een aantal fijne directe collega's. ik genoot van het werken met de cliënten.
Erg leuk werk, leuke collegae. Participatie baan. Helaas ging het bedrijf sluiten bij het pand waar ik werkte.
Pluspunten
Loon, collegas
Minpunten
Met veel plezier als keukenassistent gewerkt binnen Lentis. Je hebt niet veel doorgroeimogelijkheden, maar voor iemand die tijdelijk wou werken was dat perfect.
Ondanks dat mijn directe chef mij had gezegd dat mijn tijdelijke contract verlengd zou worden, kreeg ik van het hoofdkantoor een brief met de mededeling dat mijn contract niet verlengd zou worden. Een enorme teleurstelling en erg onzorgvuldig. Het wer gaf mij veel voldoening en was ik graag blijven doen.
Pluspunten
Fijn werk
Minpunten
Miscommunicatie tussen hoofdkantoot en plaatselijk kantoor.
veelzijdig werk met veel eigen verantwoordelijkheid en ontwikkelmogelijkheden.
Pluspunten
Veel ontwikkelmogelijkheden
Minpunten
Onvoldoende vergoeding voor verplichte scholing
Lentis is een ggz instelling die hart voor zijn cliënten heeft. Samen proberen we onze cliënten de best mogelijke zorg te bieden. Ik heb hier veel geleerd en elke dag leer ik nog bij. Onze functie als secretaresse wordt helaas steeds minder centraal op de afdeling omdat we steeds meer zelfsturende teams krijgen waardoor onze functie meer op de achtergrond verdwijnt. Dit vind ik erg jammer omdat we zoveel verlichting in de administratieve werkzaamheden kunnen geven zodat de behandelaren zich kunnen focussen op het geven van de beste behandelingen voor onze cliënten.
Veel geleerd en stimuleert professionele en persoonlijke ontwikkeling
Het bedrijf stelt hoge eisen aan zijn personeel en verwacht een proactieve houding.
Door de vernieuwingen in de zorg is het steeds opnieuw weer een uitdaging dit op de juiste wijze toe te passen in je dagelijkse werk. De van hogerhand en vanuit de politiek vernieuwde theorie loopt lang niet altijd via dezelfde lijn als de praktijk. De uitdaging voor mij zit erin dit samen gevoegd te krijgen zodat je op alle fronten aan gestelde eisen kunt voldoen. Je dagelijks werk moet leuk blijven.
Pluspunten
diversieteit
Minpunten
veel verschillende leidinggevende met verschillende visies
Behandelen en begeleiden van vrouwen die te maken hebben gehad met huiselijk/seksueel geweld was voor mij een grote ervaring, waarbij ik mij zelf tot dus ver heb ontwikkeld.
Bekijk meer reviews over Lentis
  1. Job Security & Advancement