Lentis

Reviews over Bedrijfscultuur bij Lentis

Ik werk al jaren bij Lentis in verschillende functies. Het personeel in de zorg is hardwerkend. Alhoewel soms minder tevreden over het management, is men zonder uitzondering erg betrokken bij het wel en wee van patiënten en zet men zich in voor de psychiasche gezondheid en/of verzorging van patiënten
Lentis biedt medewerkers veel mogelijkheden zich te ontplooien. Er heerst een goede sfeer en mensen hebben veel voor elkaar en voor de clienten over.
Maximale inzet van flexmedewerkers en weinig ruimte voor doorgroei. het geld was altijd belangrijker dan de client of de medewerker. Roddelcultuur maar gelukkig wel een aantal fijne directe collega's. ik genoot van het werken met de cliënten.
Met enorm veel plezier gewerkt Fijne collega's Behulpzaam
Pluspunten
Fijne collega's
Minpunten
Kan ik niet bedenken
Gevarieerde werkomgeving, zelfstandig je werk kunnen doen. Prettige werksfeer.
Pluspunten
Werkomgeving
Minpunten
Niet van toepassing
Met veel plezier als keukenassistent gewerkt binnen Lentis. Je hebt niet veel doorgroeimogelijkheden, maar voor iemand die tijdelijk wou werken was dat perfect.
Mooie locatie,fijne werkomgeving.Fijn materiaal om mee te werken.
Pluspunten
Veel kortingen.
Van april 2016 werk ik bij Lentis (ouderenpsychiatrie). Samen met patiёnten activiteiten ondernemen vind ik heel interessant. Samenwerking met een ervaren en enthousiast team.
Lentis is een goed bedrijf, welke goede arbeidsvoorwaarden hanteert. Binnen de organisatie zijn er genoeg ontwikkelingsmogelijkheden.
Goede werkgever, heb op 2 locaties van hun gewerkt. Fijne werksfeer.
Lentis is een ggz instelling die hart voor zijn cliënten heeft. Samen proberen we onze cliënten de best mogelijke zorg te bieden. Ik heb hier veel geleerd en elke dag leer ik nog bij. Onze functie als secretaresse wordt helaas steeds minder centraal op de afdeling omdat we steeds meer zelfsturende teams krijgen waardoor onze functie meer op de achtergrond verdwijnt. Dit vind ik erg jammer omdat we zoveel verlichting in de administratieve werkzaamheden kunnen geven zodat de behandelaren zich kunnen focussen op het geven van de beste behandelingen voor onze cliënten.
Rustige werk omgeving,elke dag is anders, leuke collega's
Pluspunten
rustige werk omgeving
Minpunten
Met behoud van uitkering
Ik heb werkervaring opgedaan doormiddel van het afnemen van tests.
De zorg is een heel bijzondere klant. Veel zorgverleners werken liever met hun handen dan met hun PC. Helaas wordt je door de overheid gedwongen veel dossiers digitaal te onderhouden. Wel wordt de techniek ook gebruikt om contact met bewoners en patiënten te onderhouden. De ICT afdeling van Lentis wil heel graag iedereen helpen. Mijn collega's zijn super gemotiveerd. Het moeilijkste is om de ICT uitbetaald te krijgen vanuit de organisatie. Zorg is een recht en zo denken ze ook over ICT niet iets waarvoor je moet betalen. Het leukste van de baan was dat iedereen je kon bellen. Zorgmedewerkers zijn HELE leuke gesprekspartners. Vooral op de vrijdag kun je de raarste gesprekken hebben. Een Goed begin van het weekeind.
Het bedrijf stelt hoge eisen aan zijn personeel en verwacht een proactieve houding.
Door de vernieuwingen in de zorg is het steeds opnieuw weer een uitdaging dit op de juiste wijze toe te passen in je dagelijkse werk. De van hogerhand en vanuit de politiek vernieuwde theorie loopt lang niet altijd via dezelfde lijn als de praktijk. De uitdaging voor mij zit erin dit samen gevoegd te krijgen zodat je op alle fronten aan gestelde eisen kunt voldoen. Je dagelijks werk moet leuk blijven.
Pluspunten
diversieteit
Minpunten
veel verschillende leidinggevende met verschillende visies
Behandelen en begeleiden van vrouwen die te maken hebben gehad met huiselijk/seksueel geweld was voor mij een grote ervaring, waarbij ik mij zelf tot dus ver heb ontwikkeld.
Bekijk meer reviews over Lentis