Lentis

Reviews voor Secretaresse (m/v) bij Lentis

Ik heb er veel geleerd. Het is erg leuk om met behandelaren te werken en wat te kunnen betekenen voor clienten.
Lentis is een ggz instelling die hart voor zijn cliënten heeft. Samen proberen we onze cliënten de best mogelijke zorg te bieden. Ik heb hier veel geleerd en elke dag leer ik nog bij. Onze functie als secretaresse wordt helaas steeds minder centraal op de afdeling omdat we steeds meer zelfsturende teams krijgen waardoor onze functie meer op de achtergrond verdwijnt. Dit vind ik erg jammer omdat we zoveel verlichting in de administratieve werkzaamheden kunnen geven zodat de behandelaren zich kunnen focussen op het geven van de beste behandelingen voor onze cliënten.
Het bedrijf stelt hoge eisen aan zijn personeel en verwacht een proactieve houding.
Door de vernieuwingen in de zorg is het steeds opnieuw weer een uitdaging dit op de juiste wijze toe te passen in je dagelijkse werk. De van hogerhand en vanuit de politiek vernieuwde theorie loopt lang niet altijd via dezelfde lijn als de praktijk. De uitdaging voor mij zit erin dit samen gevoegd te krijgen zodat je op alle fronten aan gestelde eisen kunt voldoen. Je dagelijks werk moet leuk blijven.
Pluspunten
diversieteit
Minpunten
veel verschillende leidinggevende met verschillende visies