Lentis

Reviews voor Lentis in Zuidlaren

Ik werk al jaren bij Lentis in verschillende functies. Het personeel in de zorg is hardwerkend. Alhoewel soms minder tevreden over het management, is men zonder uitzondering erg betrokken bij het wel en wee van patiënten en zet men zich in voor de psychiasche gezondheid en/of verzorging van patiënten
Erg variabel werk. Veel kans om te leren, en een erg goede werksfeer. De doelgroep is erg leergierig. Je hebt niet door dat je stage loopt, aangezien je veel verantwoordelijkheid krijgt.
Lentis biedt medewerkers veel mogelijkheden zich te ontplooien. Er heerst een goede sfeer en mensen hebben veel voor elkaar en voor de clienten over.
Gevarieerde werkomgeving, zelfstandig je werk kunnen doen. Prettige werksfeer.
Pluspunten
Werkomgeving
Minpunten
Niet van toepassing
Met veel plezier als keukenassistent gewerkt binnen Lentis. Je hebt niet veel doorgroeimogelijkheden, maar voor iemand die tijdelijk wou werken was dat perfect.
Mooie locatie,fijne werkomgeving.Fijn materiaal om mee te werken.
Pluspunten
Veel kortingen.
De zorg is een heel bijzondere klant. Veel zorgverleners werken liever met hun handen dan met hun PC. Helaas wordt je door de overheid gedwongen veel dossiers digitaal te onderhouden. Wel wordt de techniek ook gebruikt om contact met bewoners en patiënten te onderhouden. De ICT afdeling van Lentis wil heel graag iedereen helpen. Mijn collega's zijn super gemotiveerd. Het moeilijkste is om de ICT uitbetaald te krijgen vanuit de organisatie. Zorg is een recht en zo denken ze ook over ICT niet iets waarvoor je moet betalen. Het leukste van de baan was dat iedereen je kon bellen. Zorgmedewerkers zijn HELE leuke gesprekspartners. Vooral op de vrijdag kun je de raarste gesprekken hebben. Een Goed begin van het weekeind.