Lentis
Review over Lentis van een medewerker

Veel geleerd

16 maart 2020
Ik heb er veel geleerd. Het is erg leuk om met behandelaren te werken en wat te kunnen betekenen voor clienten.
4,0Werk-priv├ębalans
21 juni 2016
Zelfde functieZelfde locatie
Secretaresse (huidige medewerker) - Groningen Stad
Lentis is een ggz instelling die hart voor zijn cli├źnten heeft. Samen proberen we onze cli├źnten de best mogelijke zorg te bieden. Ik heb hier veel geleerd en elke dag leer ik nog bij. Onze functie als secretaresse wordt helaas steeds minder centraal op de afdeling omdat we steeds meer zelfsturende teams krijgen waardoor onze functie meer op de achtergrond verdwijnt. Dit vind ik erg jammer omdat we zoveel verlichting in de administratieve werkzaamheden kunnen geven zodat de behandelaren zich kunnen focussen op het geven van de beste behandelingen voor onze cli├źnten.
11 november 2013
Secretaresse / Super User (voormalige medewerker) - Hoogezand, GR
Het bedrijf stelt hoge eisen aan zijn personeel en verwacht een proactieve houding.
6 augustus 2019
Medewerker Begeleid Wonen Jonx Autisme (voormalige medewerker) - Groningen
Maximale inzet van flexmedewerkers en weinig ruimte voor doorgroei. het geld was altijd belangrijker dan de client of de medewerker. Roddelcultuur maar gelukkig wel een aantal fijne directe collega's. ik genoot van het werken met de cli├źnten.