Lemoine Holland

Reviews over Bedrijfscultuur bij Lemoine Holland

Wissen

5 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 7 reviews

Elke dag is anders

Elke dag is anders, druk maar vooral leuk druk en collega's die elkaar helpen waar nodig is mooi meegenomen.

Pluspunten

Bijna altijd is de sfeer leuk

Minpunten

Onduidelijkheden soms

erg goede werkplek

Ik heb er met heel veel plezier gewerkt. Fijne werk plek en doorgroeimogelijkheden. Onderling met het personeel is het relax.

a nice company with a no-nonsense culture with room for self-development

a nice company with a no-nonsense culture with great colleagues, The product we make is 100% natural and what you see is what you get.

Pluspunten

dynamic working environment with plenty of room for self-development

Minpunten

sometimes to hectic due to the dynamics

Internationaal bedrijf in de katoenindustrie pads/staafjes enz

Internationaal privaat label bedrijf met vestigingen in Frankrijk, Nederland, Duitsland, Estland en Spanje. Voertaal is Engels in relatie met buitenlandse collega's en ook Nederlandse collega's met een buitenlandse achtergrond. De goederen worden betrokken uit diverse landen zoals Nederland vwbt diverse goederen en kartons, overige materialen worden uit het buitenland betrokken (Polen/Frankrijk/Turkije) In mijn werk ben ik verantwoordelijk voor de Material Supply van verschillende materialen welke gebruikt worden voor de vervaardiging van wattenschijfjes in diverse vormen. Functionaliteet o.a. De make- up, visagie, verschonen van baby billetjes (Frankrijk). Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de inkoop van arbeid bij derden (3 sociale werkplaatsen in Nederland) en daarnaast voor de inkoop van trading producten in Polen/Hongarije/Egypte/China en Portugal en de aansturing van outsourcing indien onvoldoende capaciteit. Tevens verantwoordelijk voor bewaking van de voorraadhoogte van alle genoemde inkoop van goederen en arbeid. Uitdagend betreffende de functie is het internationale karakter,, diversiteit van zaken. Daarnaast leuke collega's.

Pluspunten

Goede werksfeer collega's

Minpunten

weinig waardering

Negatieve sfeer, bedrijf bestaat uit afdelingen welke niet samenwerken

Er heerst een negatieve sfeer bij Lemoine. Weinig waardering voor de inzet van het personeel. Bedrijf bestaat uit afdelingen welke niet samenwerken.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Lemoine Holland. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Lemoine Holland gesorteerd op locatie

• Lemoine Holland