Leen Bakker

Leen Bakker Reviews

101 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 132 reviews

productieve omgeving

Het was een goeie ervaring en ik had veel doorgroeimogelijkheden

Voor te weinig geld uitgescholden worden voor dingen die niet aan jou liggen.

Als jij als bezorger wilt werken kan je beter ergens solliciteren waar je volgens de cao goederenvervoer komt te werken, want hier krijg je voor honderden euros minder per maand elke dag een regen aan klachten van klanten over incomplete orders, met een management dat alleen maar aan winst denkt en niet aan jou. Het enige goede is leuke collega's maar daar is alles wel mee gezegd. Ze hebben neppe doorgroeimogelijkheden waarmee je het zelfde werk voor een paar tientjes per maand meer doet maar met extra hindernissen om overheen te springen, je vernield als bezorger je lichaam met zwaar tilwerk waarvoor je niet gecompenseerd wordt. Adem maar njet te hard in je proeftijd want tussen het klagen om personeelstekorten door ontslaan ze je in je laatste week proeftijd zonder je enige opbouwende kritiek te geven. Als ik de directie van Leen Bakker ergens mee moet vergelijken is het Putin. Ze spelen een toneelstukje om de indruk te wekken dat ze om personeel geven, em vervolgens hebben ze het liefst dat ze slaven in dienst mogen nemen om uit te buiten.

super leuke collega´s jammer genoeg ook veel zien vertrekken in een te korte tijd

franchise onderneming Zwolle. Familie bedrijf, daardoor is het management niet goed ze hebben altijd het laatste woord. Ook veel collega´s zien vertrekken door soms onmenselijk gedrag.Collega´s onderling is leuk.

Je bent hier maar een nummertje

LeenBakker was een project aan het opzetten zodat LeenBakker hun eigen meubels en tuinsetjes kunnen bezorgen. Alles wat er bij kwam kijken was niet goed geregeld. Ook tegenover de werknemers niet

Goede werktijden, maar niet geschikt voor studenten

Het is fijn dat je in het weekend op tijd klaar bent als student zijnde en ook mogelijkheden hebt om koopavonden te werken. Wel zijn koopavonden enorm rustig, vaak niks te doen, dus een beetje zonde van de tijd. Dit komt doordat het salaris erg laag is en er alleen een mogelijkheid komt op verhoging als er al ontslag is genomen. Communicatie met collega's en managers gaat moeizaam en vrij veel geroddel op de werkvloer. Soms geen pauze krijgen omdat daar geen tijd voor is. Niet echt een aanrader.

Slechte werkgever, nog slechtere management.

Slechte werkgever, slecht management, gericht op negatieve kritiek in plaats van opbouwende kritiek, ze zien niet wat je voor het bedrijf betekend. Waardering is er niet, tenzij je nooit ziek bent, je geen nee zegt en overwerkt. Er word negatief gepraat onder collega's over andere collega's, erg vervelend. Het is komen en gaan van personeel. Soms zelfs geen pauze. Slecht betaald, hard werken voor een honger loontje. Ofwel: Ik raad het niet aan om hier te gaan werken.

Transparant bedrijf

Prettige werksfeer. Voldoende uitdaging. Nuchter bedrijf.

productieve en gezellige werkomgeving

Spontane en vriendelijke gesprekken gehad word duidelijk uitleg gegeven en rekening gehouden met je wensen. Ook tijdens het werk maken ze regelmatig contact zeer betrokken

Leerzame stimulerende werkomgeving. Prettige samenwerking.

Ik heb veel geleerd, vooral over mezelf. Deze winkel is een maatje te groot voor mij. Maar ik heb daar wel veel ontdekt over mijn eigen skills. Ik vind het geweldig dat ik een kans kreeg. Bij het stoppen met dit werk kreeg ik begrip en veel waardering.

Hoge werkdruk en negatieve sfeer

Helaas door steeds hogere werkdruk veel stress en een negatieve werksfeer in de winkels. Het hogere management doet helaas niets met de vele zieken die ontstaan door deze hoge werkdruk en de leegloop onder het personeel. Salaris is laag in verhouding tot het grote aantal werkzaamheden en de tijdsdruk. Er wordt veel flexibiliteit verwacht maar niets voor teruggegeven.

Minpunten

Hoge werkdruk Negatieve werksfeer Laag salaris

Leuke collega's manager's snappen hun functie niet en verkeerde cao waardoor je een K.U.T loontje en K.U.T voorwaarden hebt

Gewoon een K.U.T bedrijf en het zijn uitbuiters ze zetten je op een cao detailhandel waardoor je als chauffeur gewoon een K.U.T loon hebt en dus ook geen toeslag in het weekend Ook is de manager niet echt goed neemt geen leiding je ziet hem nooit en is ook niet echt betrokken en de mensen onder hem zijn gewoon twee opgehemelde vrachtwagenchauffeurs die niet snappen hoe mensen werken dus ook niet echt weten wat ze doen

Pluspunten

Leuke collega's waarmee je op de wagen gaat waarmee je er elke dag een feestje kan maken

Minpunten

Laag K.U.T salaris en K.U.T cao En K.U.T leiding 3x K.U.T dus ;p

Leuke collega's, te veel eisend management

Het werk wordt moeilijker gaat dan nodig is. Het managment is te veel eisend ( voor de beperkte tijd die er is.)

Pluspunten

Veel klant contact

Minpunten

Lange dagen, hoog verwachtings patroon

Leuke collega's Maar niet goede leiding

Collega's zijn leuk. Maar de leiding is echt niet zoals het hoort.

Pluspunten

Minpunten

Te weinig salaris

Slecht inspelend op de markt. Te weinig financiele waardering. Incompetente rayonmanager

8 jaar gewerkt als fm. Hoge werkdruk. Kwalitatief mindere produkten. Geen steun vanuit hk naar winkels. Rayonmanagers zien personeel als klootjesvolk

Minpunten

Stresvol. Hoge werkdruk. Slechte financiele voorwaarden

als je een echte slechte werkgever wil moet je hier gaan werken

een franchise locatie waar helemaal niks goed gaat. totaal geen structuur door de eigenaren, hebben het bedrijf van papa en mama gekregen maar zijn totaal niet geschikt . mee denken word totaal niet gewaardeerd. praten met collega's word gezien als roddelen en word niet geaccepteerd. je bent meer een administratief medewerken inplaats van verkoper. alles moet via procedures die niet kloppen of compleet zijn. hier word alles achter verscholen. ook klanten worden als vervellend ervaren als iets mis gegaan is en er word geen oplossing aangeboden die anders is dan onderdelen bestellen waar geld voor gevraagd word terwijl dit gratis is. alles wat geld kost mag en kan niet en de schuld ligt altijd bij een ander en nooit bij het bedrijf nadat je hebt aangegeven dat je weg gaat ben je nier meer gewenst en word het je erg moeilijk gemaakt om het goed af te sluiten. stel je maar in op de laatste maand alle weekenden werken en je vakantie uren komen op precies 0 uit. op laatste dag zelf totaal genegeerd door de eigenaar bij het naar huis gaan. bijna spijt er van gehad dat ik die dag nog producten heb verkocht voor hem.ook het bedrijf leen bakker is een drama. een hoofdkantoor die de winkels totaal niet ondersteunt producten die worden ingekocht daar van is zeker 50% kapot beschadigd of iets anders mis mee. de winkels moeten dit maar zelf oplossen hoofdkantoor neemt geen verantwoordelijkheid. kortom blij dat ik na 5 maanden weer weg ben en andere baan heb.

Pluspunten

je ervaart hoe je niet wil werken en leert heel goed hoe het niet moet als bedrijf

Minpunten

achterdochtige werk sfeer. geen structuur leidinggevende die kwaliteit missen om bedrijf te leiden.

Veel voor weinig, nooit chagrijnig

Toendertijd had ik hele leuke gezellige collega's. De werkzaamheden vond ik top en ook de omgang met de klanten. Ik heb 5 jaar lang genoten in filiaal Zierikzee. Helaas ben ik wegens lichamelijke klachten ander werk gaan doen.En misschien had Leen het leuker gemaakt door hoger loon te geven. Van €800 in de maand kon ik echt niet op mezelf gaan wonen.

Pluspunten

Teamuitjes

Minpunten

Laag loon

Net als veel bezorgdiensten

Kijken graag naar de cijfers, verder maakt het ze niet zo veel uit.En ze stunten met 4 dagen werken en 5 dagen betaald.40uur in 4 dagenNou je loonstrook is net of je 32 uur werkt.Communicatie van 0,0

Pluspunten

Minpunten

Weining salaris, weining omkijk naar personeel, en niks is geregeld loop altijd overal zelf achteraan.

werkdruk en geen goed salaris

Er is enorm veel werk binnen leen bakker, en te weinig mensen waardoor er een enorme werkdruk ontstaat. Vooral als de manager niet gemotiveerd is werkt dat niet mee. Voor de werkdruk en de hoeveelheid werk wat je moet verrichten heb je echt een te min salaris.

Minpunten

Lange werkdagen, niet flexibel

Gezelligheid onderling

De ollega's waar je mee merk zijn heel gezellig altijd wel in voor een praatje

Pluspunten

Werk kleding en werkschoenen

Drie keer nadenken voor je hier aan de slag gaat

De bedrijfscultuur is verrot, management ziet mensen als een pionnetje. Menselijkheid is ver te zoeken.

Geen vertrouwen door leidinggevende

Ik heb ruim twee jaar met plezier voor Leen Bakker gewerkt. De collega's waren leuk en er was over het algemeen plezier op de werkvloer. Ook heb ik vele leuke gesprekken gehad met klanten. Helaas is dit abrupt ten einde gekomen toen de leidinggevende opeens besloot om geen enkele hulpkracht meer een contractverlenging te geven. De reden hierachter zou zijn omdat het hoofdkantoor dit zo wou. Dit blijkt niet waar te zijn. In 2020 is er een anonieme klacht gemaakt door iemand uit het team over betreffende leidinggevende, hierna zijn er een heleboel personeelsleden ondervraagd op kantoor. Omdat de leidinggevende hierna geen enkel personeelslid meer vertrouwde is er besloten om alle aflopende contracten niet te verlengen, dit waren 5 medewerkers. Ook zijn er (mede hierdoor) een heleboel medewerkers gestopt, waardoor de werkdruk bij de paar overblijvende teamleden ontzettend hoog is. Overige punten:+ Zondag extra uitbetaald+ Leuke collega's+ Soms leuke gesprekken met klanten+ Als je op donderdag 's middags en de koopavond werkt krijg je een etensvergoeding+ 15% personeelskorting- Veel onbetaald werk. Elke dag werk je minimaal een halfuur gratis, vaak nog langer. (kwartier voor werktijd en minimaal een kwartier na werktijd) Ook moet je enorm lange e-learnings maken in je eigen tijd, hiervoor krijg je niet betaald. Als je ze niet maakt krijg je dit ook te horen.- Als vrouw beland je standaard achter de kassa, omdat dit 'vrouwenwerk' is. Ook moet je als vrouw vaak de toiletten schoonmaken. - Je moet heel veel kennis zelf uitzoeken, geen goed inwerktraject.- Je wordt in de -

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Leen Bakker. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

• Leen Bakker