La Place

Reviews voor Verkoper (m/v) bij La Place

Hard werken, maar een leuke sfeer. Salarissen liggen aan de lage kant en werkdruk is hoog. Het is niet zoals het vroeger was aangezien de V&D er niet meer is :( . De charme is ervan af.
Pluspunten
Leuke leiddinggeven en geduldig
Minpunten
Salaris in vergelijking met werkdruk veel te laag.
ik heb bij La Place geleerd om met de kassa te werken en ik heb geleerd hoe je met klanten moest omgaan.
Hard werken, maar altijd gezellig. Leuke collega's.
Het is afwisselend werk, maar ook veelzijdig werk; het bakken van de broodjes, sauzen maken, beleg maken, kassa, schoonmaken. Het kent zijn drukke tijden, maar ook de rustige tijden. Klantgericht,
Pluspunten
personeelskorting
Ik heb bij la place niet met plezier gewerkt. Ik vond het werk wat ik deed niet leuk en de mensen kon ik niet goed mee opschieten. Het klikte gewoon niet vandaar dat ik daar van korte duur hebt gewerkt
Het was een goede ervaring om bij Laplace te werken. Ik leerde veel over verkopen en broodjes maken en heb veel achter de kassa gestaan.
Pluspunten
Goedkope broodjes met mijn laplace pas
Minpunten
Minimumloon
Alles klaar in de schappen liggen voor de winkel open gaan en de kassa's opmaken, Mijn collega's waren super behulpzaam
Pluspunten
goede verkoop
Minpunten
prijzen mogen iets lager
Mijn chef was een tijdje ziek heb toen als het waren de taak over genomen van haar. Werkte er nog net een maand of 2 heb toen alle bestellingen gedaan roosters gemaakt voor de medewerkers de rekeningen ingevuld.
Pluspunten
Korting op lunch
Ik heb geleerd dat je houding heel belangrijk is. De gasten zijn heel belangrijk en die moet je ook altijd vriendelijk behandelen.Je moet stressbestendig zijn. Je moet goed en hard doorwerken en altijd oog hebben voor de gasten. Je moet ook zorgen dat het allemmal netjes en schoon is. Collegiaal is ook heel erg belangrijk
Pluspunten
goede werksfeer
Veel afwisseling op de werkvloer waar ik met veel plezier heb gewerkt. Het adviseren van klanten tot het veranderen van de carré was een dagelijkse bezigheid. Gedurende jaren heb ik veel kennis en vaardigheden opgedaan. Ik heb geleerd hoe ik producten moet presenteren en op welke manier ik het assortiment moest bepalen. Daarnaast richtte ik mij op de tevreden van mijn gasten/klanten. Ik vind het fijn om in teamverband te werken.Mijn collega's en ik waren goed op elkaar afgestemd en iedereen wist wat er van elkaar werd verwacht.
Pluspunten
Fijne collega's
Minpunten
Weinig ruimte (assortiment)
ik heb met plezier de afgelopen vier jaar bij La Place gewerkt.
Pluspunten
80% korting op je lunch tijdens het werken
Ik heb er kort gewerkt. Mijn werkzaamheden betroffen het smeren van broodjes, af en toe wat kassawerk, de spoel bedienen, en schoonmaken. De werksfeer is gezellig en de collega's zijn hartstikke behulpzaam en angenaam. Het leukste vaspect van de baan was het contact met de klanten, het moeilijkste van de baan was het werken in de hitte van de spoel en het inademen van de onzuivere lcuht daar.
Pluspunten
collega's, lunchkorting, leidinggevenden, klantgerichtheid
Minpunten
werkomstandigheden in de spoel
Dit was Ă©Ă©n van de leukste banen die ik heb gehad. Super leuke collega's, leuke werksfeer, hard werken maar toch met veel plezier!
Lekker hard doorwerken in leuke sfeer. Er is/komt nu verbetering tussen de communicatie van baas naar werknemers.
Pluspunten
gratis lunch
Minpunten
minder goede klik met baas
In het bedrijf La Place word je erg zelfstandig opgeleid. Je start soms alleen op, en sluit alleen af. Voor de rest zijn de dagen verdeeld in uren met verschillende collega's om het voor iedereen te doen te houden. Het is een heel gezellig en leerzaam bedrijf. Ik heb het erg na mijn zin gehad bij La Place.
Een erg leuke bijbaan met leuke collega's. Een prettige werksfeer, waar je veel kunt werken en ook kunt leren.
het was niet n echte leuke baan de werktijden klopte niet je werd soms maar n halve dag ingeroosterd snap ik best dat er crisis is maar neem me dan niet aan voor 38 uur.
Gezellige en drukke baan waarbij je elke dag iets nieuws leert. Je werkt in een jong en dynamisch team