La Place

Reviews voor Medewerker Keuken (m/v) bij La Place

Fijne plek om te werken, hele gezellige collega's en veel afwisseling Behoorlijk leerzaam en veel verschillende producten qua eten waar je mee werkt en waar je je horizon mee verbreed Als beginnende horeca baantje is dit zeker een aanrader
Pluspunten
Korting op lunch en aan het einde van de dag eten mee naar huis
Minpunten
Lang op je benen staan en geen moment niks te doen.
Laplace was de allereerste ervaring voor mij in de horeca, ik had zeker naar me zin en leerde heel snel hoe het is om deel te zijn van een goed team dat er voor elkaar was en iedereen bij het het werk betrok. In de keuken is het nooit makkelijk of moeilijk je hoofd erbij houden,rustig blijven nadenken dan komt het wel goed.
Pluspunten
Gratis lunch
Minpunten
Onverwachts gesloten
had het er naar me zin maar de leidinggevende van randstad was niet erg optimaal
Pluspunten
veel jongeren
Minpunten
randstad
het is een interessant en leerzame werkplek dat om het feit omdat je allen werkzaamheden die binnen het bedrijf zit zult uitvoeren
Bij La Place ben je 1 team. We maken het met zijn allen zo aangenaam mogelijk voor onze gasten en daarin gaan we ver! Er heerst een veelal gezellige sfeer en we kunnen van elkaar leren.
Een typische dag op het werk is altijd wissel vallend, je hebt dagen dat het druk is en dagen dat het stil. Dagen dat het druk gaat worden voorbereiden we altijd gerechten van te voren, zoals groenten snijden, sauzen voorbereiden. Dat was namelijk vroeger maar nu gebeurt dat niet meer zoals groenten snijden van te voren maar moet gelijk op hetzelfde dag gebeurt worden met de juiste tempo is te behalen behalve de sauzen moet wel een dag van te voren gemaakt worden. Ik heb veel geleerd, ben gegroeid in de horeca wereld veel alleen maar hoger gaan met mij visie als sporter en met het koken. Collega's waren daar allemaal aardig gezellig we werkte namelijk met jongeren van 16 t/m 25 jaar oud. Het moeilijkste gedeelte van de baan was de sauzen voorbereiden of gerechten maar gelukkig hadden we een recepten boek waar je alles kon terug zien hoe je het moet maken. En het leukste van de baan is toch de sfeer, en hoe je , je collega's met respect behandelt.
Minpunten
goed werksfeer het is heel leuk om bij la place te werken altijd lekker druk
de collega samen zorgen voor een erg leuke sfeer samen de dagen zijn erg verschillende de een dag is het druk en dan weer niet wat ik ook heb geleerd heb is het maken van warme maaltijden en het serveren van de warme maaltijden het moeilijkstevan de baan is het werken met erg werk druk maar na mate dat je der langer werkt wen je der van zelf aan en het leukste van die baan is dat je leuke collega hebt die je door de dag heen slepen met hun humor maar de directie is niet echt super want ze nooit aanwezig.
Minpunten
onverschillende tijden