L'Oréal

7: L'Oréal reviews van werknemers

7 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 4.079 reviews

Nvt

Goede werksfeer met verschillende culturen en flexibel

Stressvol, hard werken maar gezellig met de mensen om je heen.

Hier heb ik alles over de crediteuren kant van een administratie uitgevoerd. Ik was specialist op de verwerking van de creditcard bonnen en de declaraties die binnen kwamen. die uitzoeken en de regels aanpassen en dan in het systeem verwerken. Daarbij deed ik ook de Interne facturen aan en van de andere vestigingen van L'oreal.

Interessante markt met een leuke werksfeer

Als stagiair heb ik hier een erg leuke tijd gehad. Mensen zijn vriendelijk en staan open om te helpen. Erg veel geleerd in het category management team.

Pluspunten

Leuke werkomgeving

Mooi bedrijf met mooie merken met veel ontwikkelingen, innovaties en ondersteuning

werkdag in de coaching on the job is fantastisch werk. Jonge onervaren mensen helpen in alles wat hun job met zich mee brengt. Vanaf voorbereiding binnenkomst winkels, gesprek, deal, afsluiting enz. Veel geleerd, jammer genoeg de laatste paar jaar een beetje stil gestaan (had te maken met directe manager) Leuke jonge collega's die hard werken om zsm stappen in hun cariere te maken. leukste van de baan is dat elke dag anders is. Werken met verschillende mensen, verschillende winkels met verschillende formules en vrijdags altijd een recab geven van alles wat buiten gebeurd en alles van wat er intern aan de hand is communiceren via een weekbericht.

Pluspunten

maandborrels, goedkope productaankopen van alle divisies.

Minpunten

kan ik eigenlijk niet zo snel benoemen.

Zie hieronder

Zelfstandig werken. Geleerd dat elke klant anders benaderd moet worden Directie en collega`s zag je alleen tijdens vergaderingen.De band was goed met collega`s en directie. Het moeilijkste is de veranderde economische situatie. Het leukste ,de band die ik met mijn klanten had opgebouwd en vertrouwen in mij

Pluspunten

Zelfstandig werken

Minpunten

Lange, zeer lange dagen

Hieronder

Zelfstandig werken en alleen op pad. Slechts 12x per jaar met elkaar op kantoor. Door interne cursussen sale ontwikkeld. Leukste van baan:succes,sociale contacten,problemen klant gericht oplossen. Moeilijkste :economische situatie

Pluspunten

Vergaderingen goed verzorgd qua innerlijke verzorging

Minpunten

Hectische vergaderingen

Snelle en dynamische werkomgeving

Een dynamische organisatie die continue innoveert en gaat voor het hoogst haalbare. De werkdruk ligt hoog maar binnen de teams is er ook voldoende tijd voor gezelligheid

Stel een vraag over solliciteren of werken bij L'Oréal. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk L'Oréal met

Reviews over L'Oréal per locatie

Meer informatie over L'Oréal in populaire locaties

• L'Oréal