L&P Arbeidsbemiddeling
Bekijk alle reviews over L&P Arbeidsbemiddeling

L&P Arbeidsbemiddeling

Review over L&P Arbeidsbemiddeling van een medewerker

Geen nummertje bij L&P

Ik ben heel blij met de services van L&P. Het is een jong en informeel team maar werken wel heel hard voor je. Ik had problemen met mijn auto en toen hebben ze mij zelfs naar mijn sollicitatiegesprek gebracht!

Pluspunten

Ook buiten werktijden per whatsapp bereikbaar, reageren snel op vragen of zoeken het meteen voor je uit, Leuke kerstpakketten

Perfecte tussenpersoon

Bij L&P zijn ze de perfect tussen persoon voor een baan in de luchtvaart of logistiek. Ze zijn altijd snel bereikbaar en helpen waar nodig!

Waardering

De mensen bij L&P geven me het gevoel gewaardeerd te worden. Op een positieve manier wordt alles snel en goed geregeld.

Officiële reactie van L&P Arbeidsbemiddeling

9 juni 2022
Wat fijn om te horen dat jij je door ons gewaardeerd voelt en dat klopt ook helemaal!

Snelle tewerkstelling en een vriendelijk service.

Na de online sollicitatie werd ik de volgende dag gelijk gebeld voor een gesprek. Het contact en het gesprek verliep soepel met een vriendelijke gastvrijheid. Vanaf het moment van “contact” tot dat ik op “de werkvloer” stond was binnen een werkweek. Vooral dat laatste punt is een goed teken over de organisatie-vaardigheden van het personeel. Goede tijd gehad bij het bedrijf.

Pluspunten

Snelle tewerkstelling / Vriendelijk service.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij L&P Arbeidsbemiddeling. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk L&P Arbeidsbemiddeling met

Reviews over L&P Arbeidsbemiddeling per locatie